Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat ga ik morgen vragen, of ze wat aan de pijn kunnen doen :(
    en anders hoop ik dat ze kunnen zeggen dat het niks uitmaakt voor mn zwangerschap........is dan vervelend voor mij maar dat is het minst erge.

Ik heb tot nu toe elke keer te horen gekregen dat ik het rustig aan moet doen en dat hij dan steeds een beetje moet gaan slinken. Maar vorige week was hij nog steeds 3keer de grote van rechts :( Ik heb toen ook al aangegeven dat het pijnlijk was......het is nu alleen veel erger.

Maar ik moet gewoon ff afwachten morgen wet ik meer, en heb ik weer mooie foto's :D

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oke... Nou ja die extra echo is in ieder geval leuk, maar hopelijk kunnen ze er ook iets mee, pijn is natuurlijk niet fijn!

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Leonie: Top hoor je echo! Ben je ook weer gerustgesteld!
    Maiia: Leuk om het verschil al te zien met je buik..

Sloppy: Vervelend zeg dat je nu daar pijn van krijgt, in ieder geval fijn dat ze je serieus nemen en dat ze morgen een echo gaan doen.

Mmmmm, wie had het er nog meer een echo gehad?
    Je zei dat ze voor 12 weken altijd inwendige echo doen, dat is niet het geval hoor! Bij mij hebben ze met 8 weken een uitwendige echo gedaan en het was allemaal super goed te zien... Gelukkig, want ik had er eigenlijk nog niet heel veel zin in om nu al met de benen wijd te gaan ;) ... Preuts noemen ze dat :D

Iedereen die de 12 weken en zelfs al 13 weken heeft gehaald, jullie hebben er al een derde opzitten! :D

Hier Gelderland schijnt de zon af en toe maar ook veel bewolking!

have a nice day

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@ sloppy, wat fijn dat je snel terecht kunt! succes morgen.

@odess, hier nu ook een voorzichtig zonnetje ;) lekker!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ook een voorzichtig zonnetje!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sloppy hoop dat ze wat aan de pijn kunnen doen meid.

Hier ondanks dat ik rust moet nemen wel wat gedaan in huis , gebeurd niet vanzel he en mannetje alles laten doen is ook zo zielig ( hij mag het zware werk doen)

7. Maia

Maia Niet meer actief

sloppyslayer, hopelijk kunnen ze wat tegen de pijn doen.

ik ben langzaam weer een beetje misselijk aan het worden. was het al 4 dagen niet geweest :(

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat heb ik hier ook hoor Danjo! Ik mag eigenlijk ook niks doen maar dan word ik werkelijk gek en dat is ook weer niet goed.
    Mijn mannetje is aan het schilderen enz en hij doet het huishouden en hij kookt.

ik doe alleen de was en af en toe laat ik de hond uit.........en ik voel me daar best wel eens schuldig onder!
    Maar dan zegd mn vriend, jij heb nu de grootste verantwoording en ik vind het helemaal niet erg! hij is zo lief voor me!

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@maia, balen dat je nu weer een beetje misselijk wordt! het is rond etenstijd, komt het misschien omdat je maag leeg is? Ik weet dat ik juist dan misselijk word!

@danjo, hier zet ik moorman ook aan het zware werk, helaas moet ik het hem wel allemaal specifiek benoemen, anders gebeurt het nog niet :) hoezo stofzuigen? Heb ik vrijdag nog gedaan? (<-- met een hond en een kat ;))

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb nu even gestoft en de was gedaan en de rest doet hij eigenlijk ook stofzuigen en dweilen
    Met de hond rij ik naar het bos en neem een bal mee kan ik op een bankje zitten en zo komt danjo aan zn energie ;)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Moor mannen haha hier ook een joekel van een hond dus moet elke dag gezogen worden ( ahorn kleurige vloer met zwarte haren).
    Maar gelukkig ziet hij het steeds meer in:D

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

onze plavuizen hebben hier dezelfde kleur als onze golden retriever, de haren en het zand zie je niet zo snel, je voelt het alleen wel, zeker op blote voeten :)
    Maar, hij is nu wel vreselijk lief voor me, als ik voorheen vroeg of ie wat wilde doen, was het meestal met veel tegenzin, nu doet ie het gewoon!
    Lieverd is het!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier doet ie ook heel veel.
    Maar manlief werkt wel 40 uur dus heb enigzins wel medelij met hem

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

mijn vent werkt ook veel, vaak meer dan de 36 die horen en dan ook nog onregelmatig... ik werk er 32 en gelukkig regelmatig!
    hij weet dat het tijdelijk van aard is, waarschijnlijk is het daarom dat ie niet moppert!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik werk normaal 27 uur maar ja moet nu rust houden ivm bloedingen.
    En laat rust nou niet echt mn hobby zijn haha.
    Maar goed alles voor ons babytje

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    :( ik werk alleen waarneer ik wil :( Ik kan het helemaal zelf inplannen :D
    Het is ook voornamelijk vrijwillegers werk :D

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Das wel lekker sloppy
    Maar goed nu lekker aan jezelf denken meid.
    Ik heb ook een x tegen overstimulatie aangezeten en dat was zeer zeker geen pretje

18. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    HELP, ik wil graag mijn echo in album plaatsen.

Hoe doen jullie dat?

Liefs

Jo

P.S. hier schijnt heerlijk zonnetje!:D

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier album klikken dan uploaden en dan zoeken welke map en thats it