Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik moet volgende week en ik denk er gewoon nog even niet aan :) Ik heb het nog nooit meegemaakt en ach het zal wel meevallen, maar naalden zijn niet mijn vrienden :)

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    ik heb even een vraagje: ik heb stekende pijn in mijn buik (bovenbuik) tussen de ribben zeg maar, net onder mijn borsten... Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad?

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ik heb het formulier meegekregen voor bloedprikken, dit moet ik rond de 12 week gaan prikken!

Wel wordt er nog voor de zekerheid gekeken of ik al de zesde ziekte heb gehad, ivm m'n werk! Dat kunnen ze ook checken in het bloed. Ga denk ik 6 april ff bloed prikken, dan gaan we nl. een midweekje weg en is manlief thuis om bij onze dochter te blijven. (zij heeft nl. laatste tijd nog al veel bloed moeten prikken en dat ging niet geheel van een leien dakje. Daarom wil ik haar liever ook niet meenemen als ik bloed moet prikken)..

Wat goed vd combinatietest. Dat heb je ook weer gehad. ;)

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Stacey wat jij hebt staat los van de zwangerschap ik heb dit nu ook al een aantal keren gehad en trekt door naar mn rug

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb toen ik 5 weken was bloed moeten prikken bij de HA. Deze hebben het opgestuurd naar de VK.

Heb trouwens mijn kleine spruit net weer mogen bewonderen :) Moest eigenlijk alleen voor me bloeddruk komen, maar ze wilde toch even samen naar de kleine spruit kijken omdat we nog tijd overhadden. Mijn bloeddruk was gelukkig goed.
    Nou mogen we 20 april weer terug komen om het hartje te luisteren.

6. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger, dat houdt in dat ik 2 dagen korter zwanger ben.

Normaal zou ik uitgerekend zijn op 21 oktober maar het wordt 23 oktober!

En thanks voor de complimentjes van de 1e echo! :D

Liefs

Jo

7. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Ohja, via VK kreeg ik formulier over bloedprikken die heb ik gisteren na het ECHO alsnog gedaan. Dan ben ik mooi van af en nu op weg naar 24 april!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose heerlijk dat je nog ff heb mogen kijken meid.

Jo het kan ook zo weer veranderen hoor ik werd ook wat dagen terug gezet
    Maar ze zei meteen verander nog niks

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Stacey ik heb het sinds een paar weken ook, echt steken tussen mn ribben, heel gemeen. Ik heb geen idee wat het is, maar ik vind het wel raar dat ik sinds de zwangerschap heb, terwijl ik het daar niet aan kan relateren...

Las net iets over een miskraam bij 11 weken (foei!) heb direct hartje geluisterd en ben weer helemaal gerustgesteld... Lang leve de angelsound :D

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Dankje voor de antwoorden! Maar het is gelukkig al weg :) hield maar even aan

11. MvN

MvN Niet meer actief

Ik weet ook niet waar ik last van heb vandaag :( Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet huilen :( snap er de klote niet van..

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Dát zijn nou hormonen! :) erg he?
    hier ook steeds last van... pfff

((knuf voor het verdiet meis))

13. MvN

MvN Niet meer actief

@moor:

Maar ik heb helemaal geen verdriet dat is het ergste haha

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knuff voor het niet bestaande verdriet dan maar :)
    voor het verdrietige gevoel ;)

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Wat een geweldig nieuws lees ik hier allemaal van de mooie echo's.

Nekplooimeting: wij laten hem wel doen, omdat wij willen weten of ons kindje down of zo kan hebben.

Hier net de kraamzorg aangevraagd. Is toch wel makkelijk als je zelf voor de kraam werkt haha. Mijn werkgever zou het nu allemaal regelen oof met de verzekering.

Ik weet in ieder geval al dat ik per dag een half uur extra krijg omdat ik straks nog 2 kindjes onder de 4 jaar heb. Zo wie zo de standaard 49 uur voor de bv.

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb de kraamzorg ook al aangevraagd :D ook heb ik me al aangemeld voor zwangerschapsgym ( jaja, ik ben er vroeg bij ;)

ook heb ik net met de angelsound het hartje gehoord :D wist niet dat dit bij de 9,0 weken al kon.. de gynaecoloog zei wel al dat het kindje heel erg hoog in de baarmoeder ligt, maar zo vroeg :confused:

het gaat echt supersnel niet normaal haha, net een stoomtrein.. erg geruststellend gevoel :D

verder last van de bekende ongesteldheidskrampen.. erg vervelend..

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoeveel smileys kan je in een paar zinnen gebruiken haha :)

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik wil ook de kraamzorg aanvragen, maar de zorgverzekeraar is niet duidelijk. Heb vanmorgen nog maar eens een mailtje gestuurd en nu wacht ik nog op antwoord....

19. ingrid72

ingrid72 Lid

4 feb 2009
    19
    0
    0
    Ik heb voor het algeheel onderzoek al tijdens de intake bij 7 weken bloed kunnen laten prikken. Vorige week gingen we heen voor de combitest en heb ik ook bloed laten prikken. het was de bedoeling dat toen ook de nekplooimeting werd gedaan maar daar vond de echoscopist het nog te vroeg voor ( 10 w) . Vandaar dat het een termijn echo is geworden en vandaag de nekplooimeting. Door de termijnecho is gelijk mijn uitgerekende datum bij gesteld en was ik in één keer 10 w + 5 .
    Eén voordeel hiervan was dat ik uiteindelijk vandaag gelijk de uitslag van de kansberekening kreeg, die had ik anders vorige week niet gehad.

Ook heb ik een afsraak gemaakt voor de 20 weken echo omdat ik al had uitgerekend dat dit in de buurt van Hemelvaart valt en we dan een paar dagen weggaan.
    Ik kon nu nog uit de mooie tijden kiezen wat ons goed uitkomt dus 25 mei gaan we inprincipe voor de volgende echo.

20. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb 17 april mijn echo voor de nekplooimeting...wij willen het ook weten..

Klinkt hard maar is wel de waarheid:Mijn vriend en ik zitten niet echt op een down kindje te wachten... (tis de waarheid)weet natuurlijk niet hoe ik er dan op ga reageren maar zoals ik er nu over denk wil ik het echt weten.

Deel Deze Pagina