@down: Wij doen geen testen. Kans is teklein om een kindje met down te hebben. En mocht het zo zijn is hij of zij net zo welkom. Wij hebben teveel meegemaakt om dan bv de zwangerschap af te breken. Denk dat ik de verdriet niet nog een keer aan kan. Mocht het zo zijn ik zal er alles aan doen om het kindje zo'n gelukkig mogelijk leven te laten leiden. Maar vind om eerlijk te zijn, we moeten wel positief blijven denken. Toch?
@Jiska: Ja, als je toch zeker weet dat je het niet weg laat halen, dan zie ik het nu er ook niet van in... Maar ik weet niet zo goed wanneer je kunt zien of er iets mis is met het kindje. Dat is een goede vraag aan de verloskundige. Persoonlijk zou ik 20 weken veel te laat vinden om het te weten. Ik denk dat wij veel meer tijd nodig zouden moeten hebben om ons ten eerste mentaal en ten tweede materieel voor te bereiden. Er moet zoveel geregeld worden als er iets niet goed is! Overigens wordt er niet alleen gekeken naar Down, maar ook naar andere geboren afwijkingen, zoals een hartafwijking of een open ruggetje enzo.
@meiden met een mooie echo: gefeliciteerd meiden. @leoniiee: ik zou het aangeven dat je liever iemand anders wilt. Als jij je niet prettig bij deze vk voelt. Het is jouw feesie he. Weet niet bij wie het nog meer was maar die vk wou ook de doptone niet aanzetten. Bullshit vind ik het. sorry voor mijn uitspraak.
dames weer een nieuwe buikfoto van 12 weken in mijn album de nekplooimeting doe ik niet, ik zit niet in het risico gebied en alles is welkom. XXX Gusam
@ Leonie; ik heb echt in het midden gezocht, bij mijn schaambeen.. hoefde nogineens zo hard te drukken, en had de volumeknop niet heel hard staan ( ik schrik namelijk ook heel erg van dat oorverdovend geluid haha) alleen moest wel echt plat gaan liggen op bed en vrijwel niet ademen om het te horen, omdat het nog zo vroeg is.. ook wou ik het opnemen op de pc met de windows recorder, alleen als ik dat kabeltje aansluit gaat dat superrerg zoemen, dus dat was niet echt te horen net lekker een frietje speciaal gegeten, jam jam
@daantje: Wat ging er zoemen? De speaker of het ding? Misschien moet je hem in de mic ingang stoppen i.p.v. in de speaker ingang?
@cindy ik vind het wel meevallen, meschien groei ik nu snel en dadelijk wat minder. we zullen zien. @daantje ik heb ook frietje speciaal op, deed het makkelijk vandaag ga zo trainen met mijn hond. XXX Gusam
hihi allemaal frietjes speciaal @ ladyxochi; het ding ging zoemen, maar heb het kabeltje er aan de rechterkant ingedaan, zoals op de gebruiksaanwijzing staat en de oordopjes aan de linkerkant.. volgens mij kunnen ze er maar op 1 manier in of niet? zal volgende keer nog eens proberen @ Gusam; mooi buikje heb je al zeg! ik heb ook maar even een buikfoto geplaatst haha
Hallo meiden , ik kom stiekem even meekijken bij jullie, ik behoor bij oktober mama's 2008 en zat vorig jaar in het zelfde bootje als jullie nu, ik wil jullie alle een hele fijne en voorspoedige zwangerschap wensen ! Liefs Denise
ik zal nu ook een buikfoto erop zetten. Ik hou mn kleren haar hoor. Doe het jullie niet aan om een blote buik te laten zien hahaha (jullie moeten immers nog avond eten of hebben dat net gedaan )
Wij doen het ook niet. Een down kindje word met net zoveel liefde verwelkomd hier als een gezond kindje. en ook kerkelijk gezien kan EN wil ik GEEN abortus plegen!
Goedenavond dames, Ik heb nog niet alles teruggelezen maar wil in ieder geval Leonie feliciteren met haar echo! Mooie echo hoor. Ik heb vanmorgen dan ook eindelijk mijn eerste echo gehad. De kleine doet het erg goed en loopt 2 dagen voor "op schema", en is 10w4dgn. Wat was het heerlijk om naar te kijken. Ik krijg er trouwens 7 april nog 1, dan ben ik 12 w4 dagen. Helemaal leuk!
@ Cindy Waaaaauw wat een mooi buikje heb jij al @ combitest, Wij doen deze niet. Ik zit niet te wachten op een kansberekening en zodoende misschien de komende maanden in spanning. Daarbij, alles is welkom..