Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ karin: Dat bedoelde ik ook!
    Ik heb eerder vandaag al een uitgebreide uitleg gegeven.

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @down: Wij doen geen testen. Kans is teklein om een kindje met down te hebben. En mocht het zo zijn is hij of zij net zo welkom. Wij hebben teveel meegemaakt om dan bv de zwangerschap af te breken. Denk dat ik de verdriet niet nog een keer aan kan. Mocht het zo zijn ik zal er alles aan doen om het kindje zo'n gelukkig mogelijk leven te laten leiden.

Maar vind om eerlijk te zijn, we moeten wel positief blijven denken. Toch?

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @Jiska: Ja, als je toch zeker weet dat je het niet weg laat halen, dan zie ik het nu er ook niet van in... Maar ik weet niet zo goed wanneer je kunt zien of er iets mis is met het kindje. Dat is een goede vraag aan de verloskundige.

Persoonlijk zou ik 20 weken veel te laat vinden om het te weten. Ik denk dat wij veel meer tijd nodig zouden moeten hebben om ons ten eerste mentaal en ten tweede materieel voor te bereiden. Er moet zoveel geregeld worden als er iets niet goed is! Overigens wordt er niet alleen gekeken naar Down, maar ook naar andere geboren afwijkingen, zoals een hartafwijking of een open ruggetje enzo.

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @meiden met een mooie echo: gefeliciteerd meiden.

@leoniiee: ik zou het aangeven dat je liever iemand anders wilt. Als jij je niet prettig bij deze vk voelt. Het is jouw feesie he. Weet niet bij wie het nog meer was maar die vk wou ook de doptone niet aanzetten. Bullshit vind ik het. sorry voor mijn uitspraak.

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames weer een nieuwe buikfoto van 12 weken in mijn album

de nekplooimeting doe ik niet, ik zit niet in het risico gebied en alles is welkom.

XXX Gusam

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Leonie: Heb net nog ergens gelezen dat je altijd je eigen zorgaanbieder mag kiezen. Gewoon doen dus!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Leonie;

ik heb echt in het midden gezocht, bij mijn schaambeen.. hoefde nogineens zo hard te drukken, en had de volumeknop niet heel hard staan ( ik schrik namelijk ook heel erg van dat oorverdovend geluid haha) alleen moest wel echt plat gaan liggen op bed en vrijwel niet ademen om het te horen, omdat het nog zo vroeg is..

ook wou ik het opnemen op de pc met de windows recorder, alleen als ik dat kabeltje aansluit gaat dat superrerg zoemen, dus dat was niet echt te horen :(

net lekker een frietje speciaal gegeten, jam jam :D

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @gusam: zo dan je groeit al aardig :) wordt daarlijk een flinke toeterd haha

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @daantje: Wat ging er zoemen? De speaker of het ding? Misschien moet je hem in de mic ingang stoppen i.p.v. in de speaker ingang?

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh! Een frietje speciaal!
    Ik ga zo ook oven friets eten....je hebt me op een idee gebracht!

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

@cindy ik vind het wel meevallen, meschien groei ik nu snel en dadelijk wat minder.
    we zullen zien.

@daantje ik heb ook frietje speciaal op, deed het makkelijk vandaag ga zo trainen met mijn hond.

XXX Gusam

12. SeaShell

hihi allemaal frietjes speciaal :D

@ ladyxochi; het ding ging zoemen, maar heb het kabeltje er aan de rechterkant ingedaan, zoals op de gebruiksaanwijzing staat en de oordopjes aan de linkerkant.. volgens mij kunnen ze er maar op 1 manier in of niet? zal volgende keer nog eens proberen :)

@ Gusam; mooi buikje heb je al zeg!

ik heb ook maar even een buikfoto geplaatst haha

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden ,

ik kom stiekem even meekijken bij jullie, ik behoor bij oktober mama's 2008 en zat vorig jaar in het zelfde bootje als jullie nu, ik wil jullie alle een hele fijne en voorspoedige zwangerschap wensen !

Liefs Denise

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ik zal nu ook een buikfoto erop zetten. Ik hou mn kleren haar hoor. Doe het jullie niet aan om een blote buik te laten zien hahaha (jullie moeten immers nog avond eten of hebben dat net gedaan ;))

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    zo hij staat er

16. SeaShell

wauw cindy, mooi buikje al meid :D

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mooie buikjes hoor!
    Ik denk dat ik morgen weer een foto ga maken!

18. Wij doen het ook niet. Een down kindje word met net zoveel liefde verwelkomd hier als een gezond kindje. en ook kerkelijk gezien kan EN wil ik GEEN abortus plegen!

19. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goedenavond dames,

Ik heb nog niet alles teruggelezen maar wil in ieder geval Leonie feliciteren met haar echo! Mooie echo hoor.

Ik heb vanmorgen dan ook eindelijk mijn eerste echo gehad. De kleine doet het erg goed en loopt 2 dagen voor "op schema", en is 10w4dgn. Wat was het heerlijk om naar te kijken. Ik krijg er trouwens 7 april nog 1, dan ben ik 12 w4 dagen. Helemaal leuk!

20. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Cindy
    Waaaaauw wat een mooi buikje heb jij al :D

@ combitest,
    Wij doen deze niet. Ik zit niet te wachten op een kansberekening en zodoende misschien de komende maanden in spanning. Daarbij, alles is welkom..

Deel Deze Pagina