@Leoniiee: jammer dat je geen klik hebt met je verloskundige, maar waarom zou je meer echo's bij hun willen? Ik heb er ook maar 1 gehad bij 8 weken dan en ik krijg er niet nog eentje zoals sommige hier ook nog bij 12 weken. Pas weer bij 20 weken. En dat vind ik ook absoluut niet vreemd. Ik wil er trouwens wel weer een voor de 20 weken dus die zullen we zelf moeten betalen. Vind ik geen ramp. Moet alleen manlief nog even overhalen.
Oowww Ik zie bij Daantje22 en Gusam ook al buikfoto's. Mooi hoor. Ik denk dat ik met 12 weken ga beginnen met de buikfoto's.
Ik lees hier weleens dames wie een onaardige verloskundige hebben. Ik moet zeggen dat ik het echt super goed heb getroffen. Ze neemt echt alle tijd voor je en aangezien ik nogal onzeker was zei ze, meid, volgende keer gelijk bellen als je je onzeker voelt, zetten we jou er gewoon even tussen en kun je de kleine even horen (hartslag) Echt een ontzettend lief mens.
Meiden leuke buikfotos hoor Combi test doen wij ook niet hebben 4 jr moeten wachten op dit wondertje dus alles is welkom. Vraag me ook af meiden die verhoogte kans hebben of de stress wel goed is voor de baby en dan ga je een vruchtwaterpuncie doen ( wat ook verkeerd kan gaan). en wat als je 1 op 7 krijgt? Met de 20 weken word geen nekplooi gedaan maar mocht het kindje down hebben zien ze dit wel.
Meiden help ik zoek me een ramp. Ik ben nog steeds op zoek naar alcoholvrije wijn. (nu al 2 maanden). Ik ben al bij de liddl (die had het wel maar nu niet meer), Hema en Deen geweest. Wie weet waar je deze wijn kunt kopen buiten internet om? Niet dat ik verslaafd ben aan wijn hoor . Maar in mei is mijn vriend en stiefzoon jarig en ik ben begin juni jarig en wil dan wel een wijntje drinken (zonder alcohol) voor de smaak. En af en toe op zaterdagen vind ik het heerlijk. Wie kan me helpen!
Hoi meiden, Daantje: mooie buik al hoor, je ziet al een klein bollingkje. Voor welke datum heb jij je aangemeld bij de zwangerschapsgym? Cindy: ook al een mooie buik hoor. Ga je die celine wieg nu gebruiken voor deze beeb? Of heeft het nog emo waaarde omdat het eigenlijk voor * ties* was? Als je geen antwoord wilt geven snap ik dat ook hoor. Vandaag ook frietjes gegeten en dit bleef er wonderbaarlijk wel in. Snap mijn eigen lichaam soms niet hoor.
Hallotjes, ik heb even een vraag over eten: Mag je corned beef eten op je boterham of is dit ook niet goed om eten als je zwanger bent ?
Wat vervelend roos. Ik heb hier wel vaker gelezen dat het geen kwaad kan.. Maar dat weet je natuurlijk nooit. Misschien moet je anders eens de vk bellen of na te vragen.
Roos kan je maar 1 tip geven als je vk een echo app heeft hun bellen zo niet de spoedpost bellen. Ik had het vorige week en kon gelukkig dezelfde avond nog terrecht
ik heb het met 5 weken gehad maar nu is het echt rood.. Maar kan ik die vk nu al bellen dan? hun hebben wel echo apparaat
Ik ben wel een beetje nerveus voor volgende week. We mogen tot 12wkn in het IVF-centrum blijven en daarna gaan we naar gewone ziekenhuis ik moet dan maar afwachten hoe ze daar zijn. Ik het IVF-centrum zijn ze allemaal heel lief
@Roos, heb je dit niet al een keertje eerder meegemaakt? Ik heb tijdens deze zwangerschap ook drie keer bloed verloren. Ik weet dat het vervelend klinkt, maar probeer je toch niet te druk te maken meid. Misschien is er een bloedvaatje geknapt. Is het helder rood maar wel zonder stolseltjes? Dan moet het dat haast wel zijn. Ik ga zo enorm voor je duimen meid! Ik zal zo ook eens een buikfoto gaan plaatsen, al is er vooral nog maar vet te zien . Merk wel dat mijn buik een wat rondere vorm begint te krijgen en het allemaal wat steviger wordt. Leuk om hier al zoveel mooie buikfotootjes te zien en goede echofoto's. Liefs, Josien