Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    goed zo meis beter een x teveel bellen hoor
    ik duim voor je

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Goed gedaan meid door te bellen. Ik hoop dat je dadelijk toch gerustgesteld wordt.

Heel veel sterkte!

Liefs,
    Josien

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien jou banner is echt al een heel eind op weg heerlijk om dat te zien

4. MvN

MvN Niet meer actief

ben ook heel blij dat ik straks al mag langskomen... weet ik waar ik aan toe ben..

Ik hoop zo dat het nog goed is

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ga voor je duimen!

liefs

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vast wel meid veel hebben rond deze periode een bloeding

7. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Dat dacht ik dus ook... Ik ken een stel dat niet de combinatietest heeft laten doen (omdat alles welkom was) en die er bij de 20 wk. achter kwamen dat ze een kindje met het syndroom van Down kregen. Dat konden ze op dat moment voor 99% zeker weten, en het bleek achteraf ook zo te zijn.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd Jiska en met 12 weken kunnen ze dat niet 100% zeggen dan moet je een punctie laten doen die niet geheel veilig is.

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Nee jo, ik kan heel goed over Ties* praten. Ik heb het eigenlijk wel elke dag over hem. Soms heb ik het idee dat mensen er gek van worden al zeggen ze het niet. Dus probeer me altijd wel in te houden hahaha.
    Ik ga de celinewieg gewoon voor deze spruit ook gebruiken. Vind het zonde om het niet te doen. En Ties* heeft hem al voorgelegen, dus dat moet helemaal goedkomen. Heb het matrasje wel goed gelucht hoor ;) en de wieg helemaal uitgesopt ;). Ik noem hem niets voor niets mijn stinkie hahaha (grappig bedoeld).

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Is belangrijk hoor Cindy dat je erover kan praten
    Mn zwager en schoonzus zijn hun kindje 2 dagen naar de geboorte verloren maar hun praten ook gewoon over haar

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @Roos: je weet wat ik heb gezegt he... positief blijven. Het kan echt een bloedvaatje zijn die geknapt is. Het zit daar helemaal vol met bloedvaatjes en is heel gevoelig. Maar ik duim voor je.

@Danjo: Het is toch je kind he en hij blijft altijd mijn oudste zoon. Als mensen vragen hoeveelste dit voor mij is zeg ik de 2e. De meeste zeggen ooooooo wat leuk zo snel achter elkaar kunnen ze leuk met elkaar spelen. In het begin maakte ik de fout om dan te zeggen, nou dat denk ik niet mijn oudste heeft het niet gehaald. Merk dan dat ik mensen in verlegenheid breng. Dus nu lach ik dan alleen maar een beetje.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo is dat het is ook gewoon je 2e kindje.
    Hm ja die reacties kunnen soms even pijnlijk zijn.

13. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Roos, wat spannend joh! Je hebt dit al eerder gehad toch? Fijn dat je snel terecht kan. Ik hoop op goed nieuws! Niet de moed laten zakken hoor, meid!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roos nog een half uurtje meis

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn ouders kwamen er vorig jaar mee, weet even niet meer welke supermarkt het was die het verkocht; c1000 of jumbo geloof ik... De rode vond ik niet lekker, de witte wel. En als je het uit een wijnglas drinkt lijkt het net of je echte wijn drinkt. Op z'n tijd toch best lekker!
    Ik zal es kijken of ik op google iets kan vinden... dan laat ik het nog horen!

Roos, sterkte zometeen. Ik zal voor je duimen!

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Voor mij zijn die reacties niet erg. Ik ben het wel gewent.
    Ik voel me dan lullig voor hun. Zelf zou ik ook niet weten hoe ik dan zou moeten reageren. Dus zeg ik maar niets.

Was vanmiddag trouwens een vriendin van me in de winkel ze is paragnost (ja ben ik weer met dat zweverige gedoe, ik geloof er gewoon in hahaha) ze zei tegen me dat deze baby een sterke persoonlijkheid heeft. Ik stond een meter van haar vandaan en ze voelde hem of haar helemaal bij haar. We gaan ons handen vol krijgen met dit kindje, maar dan in de positieve zin. Hij of zij zal lekker gezellig aanwezig zijn. En het is een kindje wat gezelligheid opzoekt een kindje wat niet alleen kan zijn :( hmmmz van wie zou hij of zij dat toch hebben ? haha

17. MvN

MvN Niet meer actief

thanks iedereen! laat het jullie weten.. dan bijt ik nog ff op me nagels

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    zag net dat ah deze wijn verkoopt dat zit tegenover de winkel waar ik werk. Hier hebben we geen jumbo of c1000 helaas. Dus ik ga morgen even naar ah.

Roos succes straks ik denk dat je al onderweg ben. En ik hoop dat je hier zometeen met goed nieuws komt. Hele dikke kus voor jullie

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

ROos! Heel veel succes!:O ik ga vOor je duimen , maar ik ga er vanuit dat alles goed is!
    XXX

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Het was de Plus; light live noemen ze het. Geen jumbo of c1000 dus.
    Wist niet dat AH het ook heeft trouwens...

Deel Deze Pagina