@ mamavanjordy De datums gingen op de site maar tot mei in helmond, maar heb vermeld dat ik in de eerste week van juni 20 weken ben, dus ik zie wel
och heb je ff. hahaha. Ik woonde na denhelder in bergen (ja dat bestaat ook echt is een kouwekakdorp) in een antikraak pant. Toen ik zwanger raakte van Ties* moesten we verhuizen omdat deze woning uit 1 slaapkamer, woonkamer en een keuken bestond en je kon net je kont keren zeg maar. Toen is mijn vriend gaan zoeken op internet naar een goedkope huurwoning. En aangezien we altijd al in een boerderij wouden wonen, kwam dit goed uit. Het is 11 km van mijn werk af en je woont lekker rustig tussen allemaal boerderijen. Als ik 3 huizen verder loop zie ik kleine lammetjes in de voortuin van de buurman. Dit zou ik voor geen goud willen missen. En je hoort de koeien loeien en paarden hinniken. Sochtends (waar ik meestal niet blij mee ben) de haan kraaien. Heerlijk. En die bloemenstalling gaat echt op goed vertrouwen. Je pakt een bos bloemen en gooit geld in een potje je kan ook gewoon weglopen met de bos bloemen niemand die het merkt, maar dat doe je niet.
Het heeft ook wel wat cindy als ik het zo lees. Nou als goed is heeft rood dr echo gehad Ik wacht nog ff 15 min en ga dan lekker mn bedje opzoeken ben kapot van het niks doen
Klinkt wel romantisch en gemoedelijk (al zou ik er zelf niet aan moeten denken om in the middle of nowhere te wonen). Wel grappig dat dat dus toch nog kan; op goed vertrouwen..!
Oh ben blond haha was tussendoor druk met een ticker haha. gezien ik vorige week 4 dagen terug ben gezet heb ik dit ook maar even met mn ticker gedaan.
Niet echt romantisch hoor als je wakker wordt van een haan die kraait en dan koeienpoepgeur in je neusgaten ruikt hahaha, maar ik weet wat je bedoeld hahaha
maar het klinkt inderdaad super mooi cindy! Ben wel een beetje jaloers! ik zit hiier tussen de hoge gebouwen in.. en wij willen ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO graag terug naar Wiierden!
hej danjoo. eindelijk een banner met je tijd! Vraag me elke keer weer af hoever je nou ook alweer was!
heeej meiden Alles is goed, het was een gesprongen ader.. Me beebje is 2,1 cm en me termijn klopt precies en het was zelfs aan het bewegen en het hartje klopte natuurlijk.. Heb ook een echo weer gekregen die zet ik er morgen wel op.. ben nu helemaal dood
Ach het is voor een goed doel. Over 3 a 4 jaar gaan we richting ede verhuizen (dichterbij mn vriends werk) en dan hoop ik weer in een boerderij terecht te komen met twee paardjes erbij. Das mn droom Hoe zou het met Roos gaan. Ben nu wel heel nieuwsgierig.
Top Roos, gelukkig maar weer! Weet je weer dat het helemaal goed is! Zo dan ga ik nu m'n bedje ook opzoeken! trusten