@roos dat was wel even schrikken, maar fijn dat alles goed is. Meiden slaap lekker en tot morgen. XXX Gusam
Vandaag voor de 2de keer de wcpot begroet, ineens out of nowhere.. hebben jullie dat ook midden op de dag dat je dan ineens niet goed wordt en snel moet rennen?, ik had net namelijk een presentatie voor mijn team gegeven, ben blij dat het niet tijdens was...
Roos, fijn dat alles goed was! Nu lekker slapen! Booboo, nee ik heb het niet op onvoorspelbare momenten... Juist heel voorspelbaar; als ik te weinig gegeten heb en teveel doe. Wel rot. Hoeveel tijd heb je ongeveer om naar de pot te rennen..?
nou ik voelde me al misselijk worden, en we liepen net de kantine in, heb het nu weer, dan loopt dat speeksel in mn mond en dan weet ik al genoeg, dat ik naar de wc moet..
Roos, Wat fijn dat het met je kleine goed gaat en nu kun je gerust gaan slapen! En doe er rustig aan voorlopig. Geen zware dingen meer tillen he, dat kan daardoor wellicht komen. Want ik heb dat nog niet eens gehad, want ik ben zuinig met mezelf en niet jezelf gek laten maken. Maar wees verstandigst! Ik ga nu naar onze bedje toe en wens jullie een goede nacht toe en tot morgen! Ciao en veel liefs, Jo
Goedemorgen! Hier geen oog dicht gedaan. Heb om 5 uur maar de tv aan gedaan gelukkig hoef ik niet te werken.
Ik ben ook al een uur wakker maar hoef gelukkig ook niet te werken @ roos: super meid dat alles goed is, gelukkig zeg! Ben benieuwd naar de echo van je kleine spruit
Goedemorgen meiden! Roos wat een spanning, fijn dat alles in orde is En allemaal buikenfoto's, leuk leuk leuk! Ziet er al goed uit zeg Zal leuk worden om dat bij te houden Ik ga aan het werk, doeidoei
roos: fijn dat alles goed was en nu lekker aan je eigen denken he. ik ga straks even naar de ha ik heb namelijk sinds dat ik zwanger ben een vlek op mijn arm het begon met 1 stipje en het is nu al een grote vlek geworden ik denk zelf evt eczeem maar dit heb ik echt nog nooit gehad en niemand in mijn fam heeft eczeem beetje vaag? Zijn er toevallig nog meer meiden die zoiets hebben ?(zal wel niet) Vandaag weer zon regen dag blllhhh ben die regen echt zat. Iedereen een fijne dag vandaag en de meiden met een echo veel plezier veel liefs jaja
wil ik ook wel eens weten alvast proficiat met je 12 weken grens Hier dag 2 kotsmisselijk... 2 weken geen last van gehad en heb het nu opeens sinds gisteren weer... wat een weer... regen, (storm)wind... gelukkig dat iker niet door moet vandaag... heb gewoon wat snipperdagjes genomen... Luna is nog niet verplicht dit jaar naar school te gaan... en het zijn maar 3 daagjes sinds september dat ze dan afwezig is geweest... maar heb op dit moment gewoon geen fut...
@jaja: ik heb zo'n plek bij mijn borst..sinds zwangerschap komen er ook soort van schilfertjes op! @hier: weeeeer een beetje bruin slijmverlies bij afvegen.. Hoop door de mislukte kluspoging maandagnacht..
natjes: ind er komen schilfers op en zo nu en dan wordt de plek echt knalrood en het juikt en hij groeit echt bij de week