Haha, nou ik ben blij dat je het mooi vind, want je hebt wel gelijk hoor, ik heb een uitgesproken mening en niet iedereen stelt dat op prijs Dus hierbij voor de andere dames: Als jullie door een opmerking van mij op jullie teentjes getrapt zijn, dan was het niet zo bedoeld! Ik heb dan wel een eigen mening, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat niet iedereen die deelt Verder over klussen: Da's inderdaad arbeid. Klinkt als een moetje.
Goede morgen! Nog heel even en dan mag ik naar het ziekenhuis..........ik ben zo blij. Roos: wat goed dat het niks was! Danjo: Mooie nieuwe banner hoor!
Ik snap wat je bedoelt, maar ik weet ook niet wat het is. Maar wat issie al groot zeg! Niet te vergelijken met mijn echo!
oh nu valt mijne euro dat kuifje precies... is niks ergs denk ik andesr hadden ze het wel gezegd... maar idd dat weet ik ook niet wat het is...
goedemorgen! @roos: fijn dat alles goed was @leonie: ik denk dat dat een armpje is. Hier weinig te melden. Gisteren de pc speciaal even uitgelaten omdat manlief en ik vonden dat we de laatste tijd wel heeel weinig tijd voor elkaar gehad hadden. Dus we hebben weer de afspraak, voortaan na het eten de laptops dicht. Moest wel even wat bijlezen Prima geslapen, niet misselijk, alleen een beetje moe maar ach. Ga zo maar eens aan mijn studie. Vanochtend nog wel even samen hartje geluisterd, heerlijk is dat.
toen we bezig waren om zwanger te raken van deze noemde ik het wel klussen. Om eerlijk te zijn Hele maand januari hebben we MOETEN klussen. om de dag. Op het laatst was het niet leuk meer, dus ik zag het wel als een moetje. En nu tja hebben we gewoon sex
Goedemorgen dames, @Leoniee ik denk dat het een armpje is haar kan het iid nog niet zijn! @Maia die discussie hebben wij hier ook wel eens. Even een avondje de laptops dicht. Heb je al nieuws over je baan bij de bieb? @All wij doen wel aan de combinatietest ik vind het wel fijn om van te van te voren te weten of mijn kindje misschien een afwijkingen heeft bijv hartafwijking of open ruggetje. Ook dit word nl getest. Mocht ik een verhoogd risico hebben laten wij ook een vruchtwaterpunctie doen. Bij de zw van mijn dochter hebben wij het ook laten doen (alleen de combinatietest). Daarnaast ben ik geadopteerd, en weet weinig over mijn achtergrond en erfelijke ziektes.
Klussen tja niet echt een aantrekkelijk woord voor de daad. Maar in de term van het zwanger worden zijn afkortingen en andere benamingen heel normaal lees ik al
Afkorting is het iig niet, want het is langer dan seksen of vrijen vk, mk, ha en ma kan ik me nog wel voorstellen, want die gebruik je zo vaak en vooral vk is een lang woord Maar er zijn wel meer dingen die ik raar vind. Ongi. Of krampjes. Ongi vind ik puberaal klinken en ik typ het liever voluit. Krampjes heeft je kindje, niet jij. Dat zijn krampen of steken. Ik ben niet zo fuzzy wuzzy trooly wooly... Ik noem het beestje liever bij naam En ik heb er wel aan moeten wennen hoor dat die termen gebruikt worden, maar ik lees er tegenwoordig makkelijker overheen.
wij wisselden het af hoe we het noemden. Meestal noemden we het niets, maar deden we het gewoon @Aylin: lief dat je het vraagt, ik heb morgen het 2e gesprek @angelsound: ik heb hem besteld en was volgens mij iets van 35 euro kwijt.
Vandaag wilde ik eens zonder de emesafene proberen, maar heb alweer een paar keer moeten spugen, ga ze dus zo maar weer innemen.. Dalijk ga ik zo'n gietijzeren standaard voor een tummy tub halen!Ik vind hem zo geweldig!
? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten..Maar ik weet helemaal niks van ziektes in de familie of erfelijke kwesties. Mijn man weet ook weinig omdat zijn vader er al vandoor was toen hij geboren werd.... Klussen ja idd een apart woord ik moest er ook erg aan wennen. Ook ongi vind ik echt een domme benaming voor je menstruatie. Maar ja ik lees er idd ook makkelijk overheen nu
Graag gedaan ik zat bij de zw van mijn dochter in een situatie dat mijn contract niet werd verlengd. En was toen al bijna uitgerekend. Moest ik hals over kop nog van alles regeling via het uwv. Daar is echt geen pretje aan. Veel succes morgen hopelijk mag ik je feliciteren!
even een humor berichtje... de box staat al in de kamer haha, mijn heeft hem gisteren overgenomen en meegenomen van vrienden.....hij zij, zo lieverd dan kan je ven zien hoe het in de kamer staat........moest wel heel erg lachen, maaar wel lief.... komende maandag naar verloskundige, hier alles verder oke, beetje onzeker, maar zal er wel bijhoren.