bruinverlies alweer gestopt.. en wat een heisa dames dat ik het woord klussen gebruikte en niet SEXEN! Hormonen?
ik heb ook last van rode vlekjes op mijn armen, het voelt droog aan. De vk vertelde gisteren dat het door de hormonen kwam en dat je dan bv niet zo goed tegen de wasmiddel kan of door wat je eet. Ik moest het vet houden met vaseline voor de jeuk. Mocht geen hormoonzalf gebruiken.
Hoi Toontje, Als alles goed gaat ben ik 25 oktober 2009 uitgerekend. Ik krijg volgende week vrijdag de eerste termijn echo, dus dan weet ik het zeker. Groetjes, van een oktobermama
Naar de huisarts geweest voor de teen. Moet afspraak maken met de chirurg, want er moet gesneden worden Had huisarts ook meteen verteld dat ik zwanger ben (want dat wisten ze nog niet) en da's maar goed ook, want daar moet rekening mee gehouden worden bij de verdoving...
@Roos gelukkig maar dat alles goed is met je kleintje! @Sloppyslayer: heel veel toi toi toi in het ziekenhuis! Verder dacht ik ook van de misselijkheid af te zijn, maar ik zeg het nog maar niet te hard, want het komt gewoon net zo hard weer terug, nu gelukkig even niet!
Meiden met een echo veel plezier en met goed nieuws thuis komen. Klussen doe je toch in huis. Nou wij hebben gewoon de liefde bedreven hoor en euh ondanks dat we 4 jaar er over hebben gedaan ( wel 3 mks) was het wel zo geen zin is geen zin. Nu is het uiteindelijk een IUI beebje geworden. Natjes iedereen vind het leuk om er ff op door te hameren idd hormonen hahahahahahaha. Elsen djw vind mn banner ook wel leuk haha. Nou nu ben ik echt de rest vergeten
Lady das niet zo leuk. Oh moet meteen aan mn collega denken met dr teen die had hem ook ontstoken wat een ellende ( was ook nog eens een drama queen). Oh en lady rechts voor de raap ben ik ook en floep er soms wel eens dingen uit dat ik denk hm dat had ik beter even anders kunnen zeggen haha
Zo zo jullie zijn wel erg vroeg bij zeg! 8) Maar hopelijk hebben jullie lekker geslapen, want ik heb het wel heerlijk geslapen en ben pas wakker geworden! Roos, heb je nog lekker kunnen slapen na het schrik? Ik hoop het echt en ben benieuwd naar je echo foto. Nou dames ik ga hier zo verder met boenen! Dus ik wens jullie een hele fijne dag toe met regen na zonneschijn! liefs Jo
Morning Ladies, Ik ben er weer. Heb een paar dagen ziek op bed gelegen, dus niet veel achter de laptop gezeten.... Alles goed met iedereen? Heb namelijk nog niet alles teruggelezen. M'n angelsound werkt trouwens, alleen de hartslag die ik vind gaat niet heel snel. Weet iemand hoeveel hartslagen p.m. de baby nu ongeveer heeft?
zo net bij de dokter geweest omdat ik een grote vlek op mijn arm heb en die werd steeds groter bleek het een schimmel te zijn iieeeeeeee en op de rest van mijn lichaam heb ik ook wel kleine vlekjes maar dat waren ind gewoon hormonen. dus dames als jullie een vlek hebben die steeds groter wordt hoeft het geen hormonen te zijn kan dus schimmel zijn (daar ben je meer vatbaar voor nu dat je zwanger bent) ik heb nu een zalfje gehad en moet nu binnen een week weg zijn veel liefs jaja
Curly dat kan je eigenhartslag zijn. Dat van je beeb gaat echt wel tussen de 140 en 180 ong. Jaja vervelend maar ja gelukkig dat er een middeltje voor is en dat het dan snel over moet wezen. Ik heb wel ineens pukkeltjes op mn borstkast en ze jeuken ook nog eens ( gelukkig word mn gezicht steeds gaver )
1 hele goeie morgen Ik heb echt heerlijk geslapen ben ook zo blij dat ik gister nog terecht kon daar! anders had ik zowiezo een hele slechte nacht gehad.. De echo laat nog even op zich wachten ik weet niet hoe de scanner werkt en hoe ik het dan op me laptop krijg dus wacht even op het vriendje Over klussen en sexen gesproken geef mij maar sexen klinkt toch iets opwinderder Iedereen met echo veel succes vandaag!
Fijn Roos dat je lekker heb geslapen meid. Ik ga zo lunchen bij mn vriendin dus niet teveel kletsen jullie he