Heerlijk knuffel dat het bij jou wel goed gaat Oh moet je nog steeds een mail doen ( oeps vanavond ff doen)
Haha knuffel twijvelde zelf ook een beetje hoor maar nu ben ik er zeker van haha. Ik wist wel iets in die buurt iig
Heb ook nu steeds een paar jeukende pikkeltjes op mijn borstkas, maar als dat alles is mag ik niet klagen. Buikkrapen en lage rugpijn worden steeds minder en de vermoeidheid ook. Krijg nu alleen meer last van schoonmaak woede. Alles in huis moet spik en span. Het is dat ik 16 maart de kleine uk al gezien heb anders zou ik het nog steeds niet geloven.
bahhh me zwager en me schoonzusje komen 2 straten verder van ons wonen en krijgen morgen de sleutel.. krijg ik net een sms of ik een paar keer voor 10 man wil gaan koken voor hun ja hallo heb het geld ook op me rug groeien en ik ben al zo moe
daar zou ik ook geen zin in hebben Roos Pukkeltjes op borstkas heb ik ook. Heel irritant en bij mij jeukt het ook idd. Verder heb ik vandaag voor het eerst een positiemodebroek aan en die zit heerlijk! Nou ik ga weer even verder zwijmelen met m'n boek (i.p.v. dat ik braaf huiswerk zit te maken )
ja ze weten dat ik zwanger ben maar hun zijn heel makkelijk.. Toen wij hier gingen wonen zijn ze maar 2 keer komen helpen... ik heb al gezegt als hun gaan verven kom ik ff niet want dat is schadelijk ( terpetinebasis) maar ze verwachten wel dat colin ( mijn vriend ) elke dag komt helpen Maar na gister doe ik het liever zo rustig aan mogelijk.. voor 2 man eten koken kijk ik al vaak tegenop.. heb heel weinig puf.. en word vaak misselijk van de geur. Ook is het nog het probleem dat me zwager bijna niks lust dus alles moet gaan maken wat hij lekker vind... Ik had al spagetti in huis maar dat lust meneer niet pffffffffff
jullie kunnen mij van de lijst halen, ik heb vorige week een echo gehad en helaas zat er alles, behalve een vruchtje. ik ben nu in afwachting van een spontane miskraam, anders zal binnenkort curritage volgen. Ben natuurlijk erg verdrietig. Jullie allemaal heeeeeeeel veel succes de komende maanden en in oktober, ik zal dan aan jullie denken.
MOnatoetje.. wat erg meidd.. dikke knuffel. LadyXochi.. ik herken mezelf echt in jou! Dat ongi en krampjes gedoe.. moest er echt aan wennen toen ik hier kwam.. btje vreemd vind ik het idd ook klinken! Bedankt trouwens voor de mensen die op mijn echo hebben gereageerd! Weet alleen wel dat het niet een handje is, want dat uitsteeksel is dus wel een armpje.. VOnd het zo raar die kuif.. maar ze heeft er inderdaad niks over gezegt.. maarja ik vond ook niet dat ze er echt heel veel tijd voor nam! Maargooed.. dan zit ik nu verdorie alweer te stressen, stom he! Maar ik kan er niks aan doen! & de vk heeft hem erg vergroot, dus vandaar dat die zo groot lijkt.. hij is nog maar 3,8 cm van t hoofdje tot kontje! Redelijk normaal volgens mij.. & ROos, ik had terug gestuurd: wil best 1 of 2 keer voor jullie koken maar niet vaker. PUNT En je kerel ook, die mag ook vrije tijd hebben, maar wij hebben dat idd ook gehad dat sommige mensen ECHT verwaChten dat je iedere avond komt helpen.. NOu dankje koekoek! Mijn vader en broers hebben hier 3 weken lang smiddags savonds en in het weekend SUPER hard gewerkt, en de ouders van maurice zijn wel geteld, 1 uurtje langs geweest! Zijn zussen iets vaker maar ook niet veel meer.. Dat valt me dan ZO ontzettend tegen, je kan altijd zoveeel voor iemand klaar staan.. maar het is altijd maar de vraag of je het ooit terug krijgt.. Amen.