aah ROse, rot hoor! .. sChijnt dat het meestal met 12 weken beter word, dus ik hoop het echt voor je!
Hoop het ook. Moest van de VK een paar dagen thuis blijven en als het niet minder word moet ik terug komen.
Oke! NOu ze nemen je iniedergeval wel serieus! Dat sCheelt alweer! Kun je niet van die tabletjes gaan slikken waar wel meer dames het hier over hebben tegen misselijkheid?
@ Monatoetje Heel veel sterkte toegewenst meid! Ik denk aan je *knuffel* @ Mieye Jeetje meid, wat een verhaal.. Ik wens jou ook sterkte en hoop dat jij je snel beter gaat voelen. @ Leonniie Wat heb jij toch met die hoofdletter O..
Heey meiden Nou hier ff gezellig bij mn vriendin geweest allereerst monatoetje heel veel sterkte meis en euh voor zoveel man koken was ik nu ook even niet aan begonnen maar goed een keer een pan soep oke en euh laten ze je maar geld geven voor het eten.( hun verhuizen niet jij). En ik las een verhaal weet niet meer wie over de grijze wolk meid wat een verhaal zeg dikke knuffel voor jou.
AAHHHHH mh81.. Je bent al de 2e die dat vraagt! Ik kan er niks aan doen, het gaat vanzelf.. Ik let er vaak op dat ik het niet doe.. Maarja.. Gewoon snel doorlezen als t je irriteert .. I'm sorry, kan t niet helpen.
Dat is wel heel erg slecht van de dokter! Stond dat niet in jouw dossier of zo? Was het niet je normale huisarts? Ook vreemd. Hoe kan het nou dat ze had gezegd dat je een echo kreeg en je kreeg die niet? Dan hadden ze een ander beroep moeten kiezen! Wat een onzin! Ik zou hier achteraan gaan hoor! Dit kan toch niet? Da's niet vreemd, dat heb ik ook. En da's je goed recht!
@ leonniiee hahah is het zo.. Ik irriteer mij er niet aan hoor, het viel me op en dacht, misschien heeft het een of andere betekenis ofzo.. Maar nee dus
trutje, dankjewel! En ja, gebarentaal en schrijven is anders! Maar ja, als men mij niet begrijpt moeten ze maar ZEGGUH! Dan wil ik wel mijn best doen om te verduidelijken. Maar ik ben al duidelijk genoeg denk ik Nee, het is niet erfelijk! Mijn hele familie is niet doof of slechthorend. Oorzaak is moeilijk te schatten bij mij, want mijn moeder denkt dat ze rode hond heeft gehad. En mijn vader zegt dan weer anders: zenuwbeschadiging. Mijn partner en ik ga er vanuit dat het kind gezond en wel op de wereld komt. Of zij nou doof of slechthorend is, dan zijn ze ook welkom. Alleen moet mijn partner dan gebarentaal leren, hihi. Maar ik spreek ook heel duidelijk verstaanbaar dat men mij niet als slechthorende ziet. Soms geloven ze dan niet dat ik slechthorend ben. Ik ben al blij met mijn 2 gehoorapparaten en daar kan ik gelukkig wat geluiden op vangen. Dus kloppende hartje moet ook kunnen, maar zal wel pas op 24 april gebeuren! Dus weer wachten en maar wachten! PAS OOK OP MET HARDE MUZIEK, want dat vind die KLEINE echt irritant dat heb ik gelezen. Zo beschadig je hun oren nog! Maar wees ook allert wanneer kind niet op geluiden reageert, dan weet je genoeg wat het is. Maar ik laat maar dit zeggen: IK HOOP VOOR JULLIE DAT KLEINE HELEMAAL GEZOND EN WEL IS! Niet om jullie bang te maken, maar om allert te zijn. Aarzel niet om vragen te stellen, dan probeer ik ze beantwoorden! 8) En ga nu eten! Ciaoo Jo
Monatoetje heel veel sterkte gewenst! Mieye: doe rustig aan! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ik heb inmiddels m'n boeken uit en ga toch maar eens wat nuttigs doen
@ Monatoetje heel veel sterkte! @Mieye Jij ook veel sterkte hoop dat je wolk steeds iets lichter gaat kleuren voor je... Hier apetrots op mn gietijzeren tummystandaard EN gietijzeren wiegje! Binnenkort stof uitzoeken om de wieg te bekleden!
Ik ben weer terug.......ja niet de heledag in het ziekenhuis geweest hoor We moesten veel in de omgeving Amsterdam doen en dat hebben we ook direct gedaan. Alles was gelukkig goed! Het beebje heeft dit weekend een groeispurt gemaakt en het is waarschijnlijk zo dat mijn baarmoeder sneller groeit als dat mn eierstok afneemt en dan komt deze in de verdrukking en dit geeft veel pijn. Ze heeft ook mn buik gevoeld en deze is links heel pijnlijk al bij de kleinste aanraking. Het is niet gevaarlijk voor mij of de baby alleen heel vervelend. Ik mag wel bellen als de pijn erger word en dan kijken we gewoon weer De afspraak voor volgende week dinsdag blijft gewoon staan omdat ik daarna naar het gewone ziekenhuis ga en daar houden ze mn eierstok niet meer in de gaten. Dus is het verstandig om volgende week nog een keer te kijken. Ik heb wel weer mooie plaatjes Deze zal ik straks ff in mn album zetten
@ monatoetje: Wat een vrezelijk nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd. @Curly: Ik ben heel erg opgelucht! Ik weet nu gelukkig ook dat als ik de pijn krijg dat mn beebje aan het groeien is