Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja idd jij ook meid. En jaja ik heb ook veel last van mijn onderrug niet normaal. Vooral als ik druk ben geweest.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

KlOpt jaja! :) Grappigg he!
    Ik ga maar eens te bed! even kijken of ik die kerel die naast me op de bank ligt te knorren nog mee het bed in krijg.
    tOt morgen dames..
    En degene die morgen een echO hebben, veel plezierr!

Liefss Lee

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Een vriendin van me is gisteren eindelijk bevallen van haar 4de kindje, een jongen Mees. Binnenkort op kraambezoek hahaha.

Daan: gelukkig was alles goed. Met wat een horken idd daar in het ziekenhuis. Die krampen kunnen idd goed van je baarmoeder afkomen, heb ik ook vaak en doet echt behoorlijk zeer. Warme waterzak tegen mijn buik (niet rechtstreeks ertegen) helpt bij mij goed.

Hier lag ik gisterenavond met manlief in bed en hij had zijn hand op mijn buik. Ineens voelde ik wat kriebelen binnenin. Maar het is volgens mij nog veel te vroeg om iets te voelen, dus zal mijn verbeelding wel zijn geweest. De oudste voelde ik rond de 20 weken, maar de placenta lag toen voor en de jongste voelde ik met ongeveer 14 weken en toen lag de placenta achter.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die heb ik ook! Hij is echt leuk! Alleen ik heb met mezelf afgesproken om hem niet helemaal uit te lezen, maar iedere week een stukje. Da's best moeilijk, want hij is zo leuk!
    Laat het je zwager maar niet horen :)
    Ik heb geleerd dat je na het prikken niet gewoon dicht moet houden, maar echt heel hard aan blijven drukken. En ook lang. De eerste keer prikken had ik dat namelijk ook en toen vroeg ik er naar bij de tweede keer. Toen vertelde die vrouw dat. Dat heb ik gedaan en nergens last van!

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen allemaal!

Wat fijn voor je vriendin, MamavanJordy, dat ze eindelijk is bevallen! :D

Fijn om te lezen dat wel meer mensen last hebben van een pijnlijke onderrug. Nu zit het echt in m'n bil met uitstraling naar m'n been. Ach ja, hoort er schijnbaar bij!

Ik had lekker tot 9 uur mogen slapen, maar m'n mannetje is zo gigantisch aan het snurken...zucht... Ben van ellende maar uit bed gegaan.

Over 3 uurtjes weer een echo! Heb er zin in!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede Morgen!

@ marjolieke: Welkom!

@ Daantje: wat een verhaal zeg! Niet normaal!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ marije: Veel succes vandaag met je echo...ik hoop dat je mooie plaatjes mee gaat krijgen!

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb vannacht weer raar gedroomd joh! Ik was een politieagente, met partner uiteraard. En we waren op een race-circuit of zo. Daar hebben we twee verdachte personen in het oog gehouden. Een vader en (volwassen) zoon die gevaarlijke spullen gebruikten om de auto van de zoon harder te laten gaan. We vermoedden dat het om een super-aggregaat ging, genaamd Brasschaat 2. We hebben die mannen nog verteld dat ze dat niet moesten doen, want dat was gevaarlijk. Dat ding had teveel power. Maar ze deden of ze van niets wisten. Toen zijn we op een gegeven moment bij hun thuis gaan kijken. Ze woonde op een kamp, in een heel grote woning. Kwamen we daar, en we dachten dat er niemand thuis was... bleek het huis vol te zitten met Aziatische dames. Wel allemaal van verschillende afkomst. Sommigen konden helemaal geen Nederlands! Het waren er een stuk of 5, waaronder 1 oud vrouwtje. Maar goed, toen konden we vanuit het raam aan de achterkant van de woning kijken en daar zagen we iets, wat ik nu alweer vergeten ben. We gingen in ieder geval op onderzoek uit en toen we daar achter kwamen, kwamen pa en zoon terug in een busje. Dus ik liep om het huis heen om ze aan te spreken. De hadden de Brasschaat 2 in het busje en ze waren met bezig om een hele lange kabel die uit dar busje kwam, in een contact te doen. Alleen de kabel haalde het bijna niet en ze waren met z'n tweeën aan het trekken, dus ik gaf ze een handje, beetje om goodwill te tonen, en toen haalde de stekker het wel. Maar toen de stekker in het contact ging, ontplofte de auto. Dat was dus precies waarom die Brasschaat 2 te gevaarlijk was! Dus pa boos en zoon heel verdrietig, want nu kon hij zijn auto niet opvoeren voor de race van morgen. En toen heb ik die zoon nog zitten troosten en hem gevraagd of hij niet nog een andere leuke motor had. Maar die had ie wel en toen keek ie ook wel een beetje vrolijker. En toen zijn mijn partner en ik weer vertrokken. Stom hè?

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Spannend verhaal hoor! ;)
    HOe kom je er toch op:p

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Marije, hoop dat je n mooie eCho hebt! :D
    Geniet dr van!

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Enneh, ik kan ook nooit slapen van gesnurk.. ik slaap al 2 jaar met oordoppen.. Heeeeeeer-lijk!

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Oordoppen liggen ook standaard naast m'n bed, maar ik doe ze liever niet in. En als ik eenmaal wakker ben geworden door dat gesnurk, heeft het geen zin. Ik moet eerst in alle stilte in slaap vallen... :)

Ik hoop ook dat ik een mooie echo krijg! ;)

@Lady: hihihi, wat een rare dromen heb je toch! Ik droom ook heel druk en veel de laatste tijd... Best geinig op zich.

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen allemaal!

manlief moest gisteren weer overwerken :(
    Normaal vind ik dat nooit zo erg, maar sinds ik zwanger ben, ben ik er op de een of andere manier niet blij mee. Al kan hij er ook niets aan doen :oops:

Verder weinig te melden, ik voel me wel goed eigenlijk.

Vanmiddag sollicitatie! Spannend :D

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    hoeveel echo`s zijn er vandaag?
    daantje: wat een verhaal weer zeg, is het niet mogelijk om je ergens anders te laten controleren? kan me wel voorstellen dat je minder vertrouwen krijgt in die mensen daar! gelukkig is met je beebje alles goed, dat is het belangrijkste.
    ik hoef pas om 13.00 uur te werken, ga zo shoppen met mijn moeder.
    gisteravond was er een extra koopavond bij de hema hier, alles 15 % korting. heb al heel veel gekocht! hydrofiel luiers, rompertjes, sokjes, een pyama, enz.
    erg leuk om te doen hoor!
    fijne dag allemaal, meiden met echo, geniet ervan!

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    oh maia, succes! ik duim voor je meid! was toch bij de bieb of niet? dat lijkt me nou echt een superbaan!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaa Ellen.. ik wou dr ook nog heen :(..
    Hydrofiele luiers zijn toch van die stoffen? Waar is dat eigenlijk goed voor? :oops:

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

idd maiaa.. succes! :D k duim voor jee..

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    die schijn je te MOETEN hebben. mijn schoonzusje gebruikte ze overal voor. ze nemen heel makkelijk water op en zijn heel zacht en soepel. dus voor t afdrogen van de baby, onder het hoofdje in bed (als ze dan wat spugen hoef je niet meteen het bed te verschonen) op het aankleedkussen (bovenop de gewone hoes die om dat kussen heen gaat)
    ik heb ook een 'neuspeer' gekocht, een soort blaasbalgje wat je inknijpt, je stopt t puntje in de neus van de baby en laat dan los. dan zuigt hij al het snot uit de neus. (haha wat een verhaal!)ideaal! ik gebruik m op t werk ook vaak. kinderen vinden het vreselijk als je steeds hun neus af moet vegen.

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames, wat een geklets!

Mieye, meid wat een verhaal, hopelijk ga je snel je stralende periode in!

Monatoetje, he bah meis wat naar... Sterkte!

Sloppy, wat fijn dat je nu weet dat je beeb heel erg snel groeit :D Ik hoop voor je dat de pijn wel afneemt, gelukkig is het niet gevaarlijk voor je kindje.

Daantje, sjee meis wat een professionaliteit... Gelukkig doet je beebje het helemaal goed. Ennuh wat een steek zeg, dat het niet goed hoeft te blijven gaan... De kans dat er nu nog wat mis gaat is enorm klein, pffff... Laat je niet gek maken :)

Ellen, wat leuk, pas maar op jij hebt je kast straks helemaal vol hangen ;)

Maia, dat herken ik hoor, heb nu heel graag dat hij bij me is.

Pfff hier zal ik blij zijn als de werkweek voorbij is. Gisteren heb ik het verteld op mn werk en de reacties waren erg leuk. Ik was gisteren pas om 20.30 weer thuis en had toen ook barstende koppijn en een gespannen gevoel onderin mn buik... Vandaag ook weer erg veel hoofdpijn, bah, die dagen zijn te lang maar ik kan gewoon niet nog minder gaan werken nu. Ik hoop op de energie boost!

Wat wel heel gaaf was, sinds gisteren voel ik voor het eerst een klein bolletje onderin mn buik waar ik mn hand op kon leggen. Ik kon het mn hubbie ook laten voelen, zo leuk :)

Zo vandaag nog overleven en dan uitgebreid weekend gaan vieren :) Allemaal een fijne dag vandaag!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    haha dat valt wel mee! er moet ook wat te krijgen overblijven he? (zeggen mijn (schoon)ouders en schoonzus en zwager!)
    ik koop alleen dingen die wit zijn, als de beeb er is, vraag ik t eerste bezoek of ze meteen leuke jongens of meiden kleren mee wil nemen!
    qua rompertjes vindt ik overslagrompers ideaal, die hoef je niet over t hoofdje te trekken. das de eerste dagen wel zo fijn lijkt me, de beeb heeft al een zware bevalling achter de rug!

Deel Deze Pagina