Roos: als je in elk geval maar voldoende drinkt. Je baby neemt altijd wel zoveel mogelijk voedingsstoffen van je. Kan je niet anders proberen een soepje ofzo te nemen? Toen ik zo misselijk was steeds en dus ook nauwelijks vast voedsel naar binnen kreeg nam ik nog wel eens een soepje (heb een stapel blikken van ? in huis gehaald)
Ik hoorde net wel een hele snelle hartslag rechtsonder mijn navel alleen weet niet of dit van het kindje is? hoe wisten jullie dat?
@rose het hartje van de beeb gaat 2x zo snel (echt snel) als die van jou, probeer eens eerst jou hartslag te volgen en daarna naar de beeb, zo heb ik dat ook gedaan, of je ene hand met 2 vinger in je nek voor jou hartslag en als de hartslag anders en sneller is die je aan je vingers voeld is het die van je beb. snap je hem nog? succes XXX Gusam
ROse, Als je het hoort, dan weet je het ! Ik dacht ook een keer, JA nu heb ik hem! 2 vingers op mn pols, nee hoor was gewoon mijn eigen hartstlag! En je moet echt laag zoeken he! Weet niet wat je met rechts onder je navel bedoeld.. moet echt rond het schaambot zijn.. Die van mij kan ik vanuit mijn ogen gezien links boven het schaambot horen.. Zo klinkt het n beetje : http://www.youtube.com/watch?v=aJzSfGB9 ... re=related Het iis eCht leuk als je het hoort!
@ Leoniiee Zo klonk het net bij ons ook ook zo snel. ik bedoel met recht onder mijn navel, ongeveer 4 cm eronder daar hoorde ik de hartslag. @ Gusam Ik had me vriend geroepen en die luisterde naar mijn hartslag en hij zei die van jou gaat veel langzamer. Maar ik hoorde het niet samen. Dus dan denk ik toch dat ik het goed gehoord heb zal morgen nog eens proberen. Thanks meiden
Spannennd! Leuk hoor! Ik vraag me af wanneer Katja SChuurman zich bij ons aansluit.. sChijnt ook in oktober uitgerekent te zijn
De hartslag van de kleine gaat heel snel. Het is net een snel treintje. Je eigen hartslag is velen malen trager.
Maar je baarmoeder kan niet zo hoog zitten met 11 weken of het moet je 2e kindje zijn. Als goed is moet je echt rondom schaambot zoeken want pas met 12 weken begint je baarmoeder boven het schaambotje uit te komen. Ik hoorde het vannochtend luid en duidelijk en nu net wou mannetje horen en kon ik het niet vinden
@ meiden die ook op zoek waren naar alcoholl vrije wijn. Bij gall en gall heb ik eindelijk een fles gevonden. Schijnt een van de beste te zijn en dat voor E3.60 ongelovelijk. Ik ga nu ff lekker proeven.
He dat heb ik ook gehoord... Ben benieuwd. Ik ga het morgen maar ns halen hihi En hebben ze het alleen in witte wijn?
Heey waterlelie gezellig jij ook hier leuk. Volgens mij heb ik ze van de week ook over rooie gehoord maar was die niet lekker
Ja danjo..leuk he Ik kon het eerst echt niet geloven maar het is ons gelukt! Na al die jaren eindelijk een positieve test in handen, fijn gevoel is dat. Soms ben ik wel wat onzeker hoor...omdat ik nu een week niets meer voel betreft kwaaltjes En waar kan je het beste zo'n apparaat kopen waarmee je de hartslag kan horen?
Kijkshop heeft ze heb je hem meteen Ik ben ondanks 3 echos ook nog wel eens onzeker hoor meid dus naar mijn idee normaal. Gelukkig morgen weer een echo Onze iui beebjes
Hier nog een IUI beebje! Krijg nog steeds die smile niet van m'n gezicht... Zo heerlijk om ons kindje te zien bewegen en springen en zwaaien! Echt super! Ik heb ook zin om het hartje te luisteren... Van m'n vriendin kan ik zo'n ding lenen. Ik moet hem alleen nog ophalen... Heb het vandaag trouwens bekend gemaakt op hyves... Heerlijk!
zit een half % alcohol in. Ik vind hem heerlijk. Ze hadden ook rode wijn, maar ik ben een witte wijn drinkster. Ik vindhet een goede vervanger voor feestdagen als je zwanger bent. Ik ben er niet trots op Danjo maar er moet heel wat gebeuren voor ik dronken word hahaha.