Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nu ben je zwanger he cindy dus kan het sneller gaan hahaha

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden ga ff gezellig doen met mannetje en dan met een half uur naar bed ben kapot

3. Maia

Maia Niet meer actief

zo ben ik weer. Vanavond even met manlief naar Amstelveen geweest, wezen winkelen.

Hihi zo lief, hij bij de Prenatal als cadeautje een Nijntje met muziek en een namenboek voor me gekocht.. hij weet niet dat ik vanmiddag bij de Prenatal ook een cadeautje voor hem heb gekocht. Ligt op z'n kussen dus daar komt hij pas achter als hij naar bed gaat! Wat een toeval he hihi...

Maar we hebben wel wat leuke namen gezien in het boek al.

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Maia wat lief van je man. Ik moet met man lief eerdaags ook maar weer eens wat plannen. Onze kleine spruit wilt niet slapen avonds dus veel tijd samen hebben we niet ;)

Nu ligt ze lekker te pitten..hopelijk blijft het zo.

@Danjo de VK zei trouwens dat mijn baarmoeder al goed naar boven was gekomen was vorige afspraak maar dat kwam idd doordat het mijn tweede kindje is zei ze.

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Is lang geleden dat ik een film af heb kunnen kijken zonder in slaap te vallen ;) duik nu maar mijn bed in. Slaap lekker!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou ik ben weer wakker en heb vreselijke maagzuur gatver.
    Heb dus maar even een beker melk in de vriezer gezet nog 20 min en dan kan ie eruit.

Aylin vaak bij een 2 of meer komt ie sneller naar boven bij mij ligt ie nu ook al iets erboven maar dat is ook heel snel hoor ( natuurlijk wel mn 4e zwangerschap)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
  8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    wat is er weer gezellig gekletst hier! ik lees hele verschillende verhalen over eten. bij mij is dat ook heel wisselend, de ene keer heb ik echt een enorm hongergevoel en de volgende keer kan ik geen eten zien!
    ik weet niet meer wie t zei, maar hier nog een die lang niet elke dag aan de vitamines komt...ik eet meestal wel 2 stuks fruit per dag, maar brood krijg ik echt niet binnen en we eten niet elke dag groente...
    ik drink nu `s morgens altijd 2 bekers ontbijtdrink. een soort yoghi, met vezels erin. best lekker!

ik moet zo werken, van 8 tot half 6. lange dag dus!
    fijne dag allemaal!
    o ja, las dat er weer een oktobermama bij is gekomen, gefeliciteerd en welkom!

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ Seleentje:Welkom hier bij de oktober moeders!

@ allemaal: Ik ben gister ff een dagje afwezig geweest.
    We waren gisteren net onderweg om weer een babywinkel onveilig te maken werden we gebeld door mn ouders dat ze graag langs wilde komen.
    Dus wij weer ongekeerd en naar huis.
    Mn ouders waren 's morgens ook naar een baby winkel geweest om te kijken naar een kinderwagen.....super lief!
    Dus toen zijn we naar de babywinkel gegaan waar we meubeltjes ook willen kopen, want daar hebben ze ook heel veel wagens.
    We wilde eigenlijk nog wachten met een wagen kopen maar nu waren mn ouders erbij en die gaan hem betalen.....dus er was geen ontkomen meer aan!
    We zijn toch voor de Maxicosi Mura 4 gegaan! We hebben nog staan twijvelen omdat hij heel zwaar is en ik rugproblemen heb....maar het is gewoon de beste en de veiligste.
    we ginnen ervan uit dat we aleen de wagen kregen, maar we krijgen hem nu compleet met maxicosi cabrio fix en auto base en alles wat je nog meer nodig heb.regenkap, voeten zak.
    Ik weet niet hoe ik het heb!
    Het gaat me ook een beetje snel! Maar goed het heeft ook niet zoveel nu om te blijven wachten het gaat goed met mn beebje!

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nu je het zegt dit is ook mijn vierde zwangerschap 2 ma en 1 gezonde dochter. En dit word dus zwangerschap numero 4. Hoe jij je wel lekker rustig? Vandaag weer een echo toch?

@Sloppyslayer meid wat ontzettend lief dat je de complete wagen cadeau hebt gekregen!

Voel me de laatste dagen enorm opgeblazen weet niet hoe het komt. Verder ben ik ook nog ontzettend moe. Zaterdag gaan we lekker shoppen en misschien wat voor de baby aanschaffen.

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wauw sloppyslayer!;) Haha! mooi hoor!
    Wat lief!

En ellen ik drink idd smorgens ook fruitontbijt.. word er alleen nooit zo heel vol van jij wel?

Ik ga ook maar weer eens.. hoef maar tot 12 uur te werken.. dat scheelt!
    TOt vanmiddagg..

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sloppy lief van je ouders.

Leonieee werkse meid.

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Zo ben ik super moe en nu lig ik al 2 nachten wakker. Wat duurt de tijd dan lang zeg. Maar gelukkig lekker weekend :)

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    danjo: ik heb net efe naar je link gekeken wauw het is echt al een mensje echt super mooi die filmpjes.

veel liefs jaja

16. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@danjo: leuke site. Succes met de misselijkheid.

@sloppyslayer: lief van je ouders.

Nou vannacht half wel half niet geslapen. Ach, ik ben vrij vandaag dus.. manlief was heel erg blij met z'n cadeautje (slabbetje met "papa is de aller, aller, allerliefste") dus die hangt hier nu prominent aan de kledingkast. Vandaag een rustig dagje ingeplanned. Ik ga zo even de huisartsassistent bellen want ik twijfel of ik misschien een blaasontsteking heb dus ik wil even langskomen zodat ze het kan checken.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @danjo: supersite zeg heb net ff gekeken.
    en niet tevaak luisteren met de angelsound he, kan schadelijk zijn. Kan er inkomen dat je het liefst elke dag wil luisteren. Heb ik ook hoor. Alleen ik heb hem nog zelf niet gehoord helaas. Ik ben denk een van de ongelukkige waarbij mijn baarmoeder niet hoog ligt ookal is dit mn 5e zwangerschap.

Bah moet zo werken van half 10 tot 8 uur. Koopavond. Helemaal geen zin in. Hoop dat de dag snel voorbij gaat.

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Leoniee werkse meid!

Danjo heb je nu ook een angelsound?
    Trouwens ontzettend mooi filmpje!

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Bij mij blijft de roze wolk maar weg.
    Wat voel ik me al vanaf het begin beroerd. De ene dag wel erger als de andere dag. Maar ik krijg geen eten binnen. Het enige wat ik 's ochtends eet is 2 volkoren beschuit met kaas en ontbijtdrink. Tussen de middag een banaan en een appel en dan 's avonds weer een beschuit maar dan met hagelslag. Ik krijg meer echt niet weg. Gisteren weer heel de dag overgegeven. Vandaag het een klein beetje. Ook krijg ik het niet echt voor elkaar om voldoende te drinken. Ik weet gewoon niet meer wat ik binnen kan houden.
    En ik voel me zo moe. Ik ga nu al weken elke avond om half 8 naar bed en sta nog steeds elke ochtend om zeven uur op alsof ik net in slaap ben gevallen. Terwijl ik alleen even om 23 uur wakker word als mijn vriend in bed kom en ik dan even ga plassen.
    Gelukkig moet ik a.s dinsdag weer naar de gyn en zal dit eens met hem doornemen.
    Eerlijk toegegeven, ik heb nog niet echt een moment van mijn zwangerschap genoten. Soms zou ik zelfs willen dat ik het allemaal terug kon draaien en mezelf gewoon weer lekker voel zonder dat ik dan misschien in verwachting was geweest.

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @NathalieH,

Wat balen zeg dat je je zo voelt. Hopelijk voor jou is het iets dat bij de eerste 12 wkn hoort...
    Hopelijk heeft de gyn goed nieuws voor je.

Heel veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina