Hier komt baarmoeder 2 vingers boven schaambot uit... maar waarschijnlijk komt dit door 4de zwangerschap, 3de kindje... dat het nu zo snel gaat... Hier gisteren ook zo'n angelsound gekocht.. moet alleen nog wachten tot volgende week, want werd met post opgestuurd(online gekocht)
@Sloppy, Wat leuk dat je een kinderwagen krijgt. Wij hadden er 1 besteld en toen zeiden mijn schoonouders, dat zij deze wilden betalen. Prima toch! Alleen durft me vriend de rekening nog niet te geven omdat hij bang is voor hun reactie. Zij verwachten waarschijnlijk een wagen van 400 euro ofzo en die van ons was 649! Mijn schoonvader is nogal zuinig en vind het al snel te duur....
Hier ook moe moe moe nathalie... En hier kan ik dus opstaan om te gaan plassen en dan nog om mijn meisje haar tutje te geven.. maar je hoort me niet klagen... het hoort erbij en zal ook wel wéér voorbij gaan... Hier vannacht wat meegemaakt.. Gisteren regende het zo fel en ik moest er door .. terug thuis was ik tot op mijn ondergoed nat... dus alles te drogen gelegd.. maar mijn schoenen waren savonds nog niet droog dus leg ik ze boven de kachel op een plank.. wordt ik snachts wakker van een vreselijke stank.. ik dacht eerst dat ze buiten vuurtje aan het stoken waren... nu was mijn schoen van de plank gevallen (hoe weet ik niet, dat blijft een raadsel) en is de zool helemaal gesmolten... kan dus nieuwe schoenen gaan halen maar gelukkig rook ik het want wie weet wat was er gebeurd als ik het niet geroken had... ben ook blij dat hier binnenkort verwarmingen komen en de kachel weg kan...
even een heel stomme vraag: hoe merk je of je misschien een blaasontsteking hebt of dat je "gewoon" buikpijn hebt door het groeien van je baarmoeder?
ik heb het gemerkt door een testje op blaasontsteking uit te laten voeren. Woensdag namelijk in de heilige overtuiging dat ik een blaasontsteking had naar de huisarts gecrost en daar weer naar huis gestuurd met een brandschoon plasje! gewoon ffies langs gaan meid.
Helaas werk ik fulltime en kan ik ook niet zomaar even tussendoor een tukje gaan doen. Ik ben dus ook echt helemaal kapot als ik 's avonds thuis kom. Wanneer ik me net als gisteren zo heel erg beroerd voel, meld ik me ziek. Maar ja, dat kan ik natuurlijk niet constant blijven doen. Vind het ook vervelend voor mijn vriend. Die moet na zijn werk dan nog eens het huishouden en mijn 2 paarden doen.
Ik heb de angelsound bij een vriendin meegenomen ffkes. nee ik heb straks echo dus ik luister nu ook ff niet meer maandag weer en luister nog geen eens een minuut want ik weet dat het schadelijk kan zijn. Mooi he die site
Maia blaasontsteking is soms moeilijk te voelen als je zwanger bent als je het niet vertrouwt beter ff een plasje inleveren. Elsken wees blij dat je er wakker van bent geworden zeg poeh schikken. maar je kan nu wel lekker nieuwe shoes halen
Die van ons was 669,00 maar ze hadden hem eerder gezien voor 800,00 dus het was hun heel erg mee gevallen. Ze wilden ook van Fisherprice een schommel stoeltje kopen, maar die wilde we niet omdat we hem in ons huis nergens kunnen neerzetten.......toen vonden ze het wel een goed idee om de auto stoel en de extra toe behoren ook te betalen Ik vind het natuurlijk super tof! maar ik vind het wel een heel groot cadeau!
@Maia, gewoon ff langs de HA gaan hoor! Ik had er te lang mee gewacht omdat ik dacht dat het hoorde, pijn na het plassen. Ik heb heel vaak blaas ontsteking maar dat voel heel anders als die je krijgt tijdens de zwangerschap. Bij mij was het in middels urineweg ontsteking en dan is nierbekken ontsteking niet echt verweg meer! Ik merkte het doordat ik na het plassen een soort branderig gevoel had, net als of je niet helemaal uitgeplast heb. Maar gewoon testen hoor!
Goeiemorgen! Is het trouwens mogelijk om met de angelsound het hartje al te kunnen horen met 9 weken en 3 dagen? Ik ben bang dat als ik em koop helemaal in de stress schiet omdat ik het niet kan horen... Liefs
Roos volgens mijn heeft aylin het wel met die tijd gehoord. Ik pas met 10 weken en 2 dagen ( ook niet eerder geprobeerd )
Zou dat nu wel doen sloppy Ik heb toen ik de papieren van de vk heb gekregen meteen ingevuld en opgestuurd
wij hebben kraamhulp ook al meteen bij de echo aangevraagd (kraamzorgbureau zit ernaast). net de HA gebeld, ga zo eerst ontbijten en dan even langs.