Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia sterkte bij de ha hoop dat het niks is meid

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

wij hebben ook al kraamhulp aangevraagd!
    Heb gisteren ook afspraak gemaakt voor de 20 weken echo :) ( word bij ons in het ziekenhuis gedaan en niet bij de vk)

3. Pompoentje

20 nov 2008
    83
    0
    0
    sloppyslayer:Wij hebben ook na de 1e echo kraamhulp aangevraagd. Ze zei dat ik mooi op tijd was.

Maia: sterkte bij de huisarts.

Gisteren even gekeken bij de babydump. Wat een leuke spulletjes allemaal!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ga morgen mn eerste spulletjes halen heb dr zin aan

5. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goeiemorgen!

@ Sloppy
    Zo, jullie zijn echt lekker verwend! Wij twijfelen nog steeds tussen de Mura 3 en 4.. Binnenkort maar even een proefritje maken.

@ Kraamzorg
    Dit regelt Agis voor mij, heb gebeld en zij regelen inschrijving e.d. Ik krijg binnenkort ook het kraampakket al thuisgestuurd.

@ 20 weken echo
    Deze krijgen wij met 18 weken in de privekliniek.. Tussen alle facelifts en borstvergrotingen :)

Wij hebben het inschrijfformulier voor kinderopvang ook in huis. Deze zit op nog geen 100 meter van ons huis. Ik vind het alleen zo moeilijk om al dagen door te geven. Wij hebben opvang nodig voor 1,5 dag. Ik denk dat ik er voor de zekerheid 2 opgeef?

@ Danjo
    Als ik het goed heb gelezen krijg jij vandaag een echo? Veel plezier!

@ Rose1982
    gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken en het niet meer overgeven sinds 2 dagen ;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zou er ook 2 opgeven hoor mh
    Is al vroeg met 18 weken ik krijg als goed is vandaag te horen wanneer de 20 weken echo is

7. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ NathalieH
    Ook ik werk fulltime en ben, als ik thuiskom van mijn werk volledig kapot. Omdat mijn vriend op oefening is eet ik lekker bij mijn ouders.. Hoef ik in ieder geval niet te koken. Het huishouden spaar ik op voor de weekenden hahah.. Je moet je er even doorheen bijten.. Over een tijdje is je energie wel weer op "het oude" niveau! Sterkte ermee!

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Danjo,

Het is om precies te zijn bij 18wkn3dgn, dus ietsjes verder dan 18wkn ;)
    Omdat mijn kerel met 19 weken WEER een 4 weekse oefening heeft :evil: mogen wij eerder. Ook omdat hij de 10 en 12 weken echo ook al niet heeft mee kunnen maken. Volgens mijn VK kun je met 18 weken ook alles prima zien.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kun je ook wel hoor.
    Das wel fijn dat jullie het dan samen kunnen doen.
    Pff ik zou mn mannetje op dit moment echt niet kunnen missen knap hoor

10. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Om eerlijk te zijn, ik vind het verschrikkelijk dat hij er nu niet is.. Het is uiteraard nooit leuk maar nu wij een kleine verwachten is het dubbel zo moeilijk. Ik mis hem verschrikkelijk. Wij hebben het ook nog aan bijna niemand verteld (op ouders, broers en 2 vrienden na).. Ik vind dat ook zo raar om alleen te doen. Ik denk dat ik volgende week maar eens begin met inlichten van vrienden.. Nog 4,5 week doorzetten en dan kan ik hem eindelijk weer in de armen sluiten :D .

11. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb besloten pas een angelsound te kopen bij 12 weken.. ik weet zeker dat ik me gek maak als ik niks hoor :(

Wel ga ik vanmiddag naar de ikea van die uberschattige omslag handoeken halen van een konijn enz :D

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mh kan ik me voorstellen ik heb het nu ook veel erger als normaal

13. Hier ook hoor.. ventje is weg van 7u tot 17u en er gaat toch regelmatig een smsje over en weer...
    Gelukkig heb ik nog iets om handen met Jade... Die wilt mama-aandacht nog altijd héél véél...

Maar ik zou het niet kunnen zo lang zonder ventje...

Ik heb het al paar keer gelezen dat hier toch een paar dames zijn met militairen... en heb er al paar keer op willen reageren.. omdat ik eht wel grappig vind...

Ben wel van belgië.. maar heb tot mijn 22ste bij mijn ouders gewoond in een legerdorpje... ze noemde het niet voor niks "het kamp" en als ik dan jullie verhalen zo lees... moet ik steeds aan mijn jeugd denken... De miltairen deden vaak trainingen bij ons in de buurt.. en op een morgen lagen ze gewoon voor ons huis te slapen :) en dan nog in de winter...

maar dat ter zijde, beetje of-topic :) :) moest even zeggen :)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Soms mag je wel eens offtopic gaan toch.

wij bellen ook minimaal 2x per dag nu zit ik ook thuis met rust dus vind ik het nog erger

15. ja dat is nog erger denk ik.. als je bijna niks moogt doen...

maar daar is pc dan weer goed voor :) lekker internetten :)

16. MvN

MvN Niet meer actief

ik wou dat me mannetje af en toe weg is... word af en toe helemaal gek van die vent pfffffff maar dat kan ook aan me hormonen liggen :oops:

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Pc doet wonderen idd anders word ik gek haha.

roos heb jij dat weer

18. Maia

Maia Niet meer actief

ben ik weer :)

ze hebben niets raars gevonden dus het zijn toch pijntjes van het groeien waarschijnlijk, maar ik moet het wel in de gaten houden. Ze konden het op kweek zetten maar omdat het vrijdag is kon heb bij hunzelf niet en moest ik het zelf naar het lab brengen dat aan de andere kant van het dorp is en daar heb ik nou even geen zin in dus ik kijk het even aan. Maar wel fijn dat het niets is.

@kinderopvang: ik wacht tot ik hoor of ik ben aangenomen: zo ja, geef ik die dagen die ik ga werken op, zo nee, geef ik denk ik wat meer op.

@mh81: wat jammer dat je vriend niet bij je is. Maar wel fijn dat de 20 weken echo zo geplanned kon worden dat hij er wel bij kan zijn.

Ik word al gek als mijn man weer eens over moet werken zoals de afgelopen week elke avond was :( en dan word ik boos :oops: ... gelukkig heb ik het tot nu toe af kunnen reageren op de kussens op de bank en was het wel weer gezakt tegen de tijd dat hij thuiskwam :oops:

Wij gaan morgen even naar Babypark in Gouda. Daar hebben we online ook een heel mooi kamertje gezien die we misschien nog wel mooier vinden dan het kamertje van babydump maar we willen het wel even in het echt gaan zien.

@uitzetlijst: ik heb er inmiddels eentje uitgeprint en in mijn tas zitten, als we aan het winkelen zijn kan ik dan af en toe alvast wat kopen.

@sollicitatie: nog niets van gehoord. Ben echt zenuwachtig :oops:

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    De kraamhulp heb ik net aangevraagd! :D
    Het kon bij VGZ gewoon online....heel simple.
    Even een telefoontje naar de moeder van een vriendin....zij heeft jaren in de kraamhulp gezeten om te vragen welke hier in de regio de beste is en op verzenden drukken! :D
    Weer wat geregeld.

Ik zag vanmorgen in het bladje van de V&D dat ze een hele mooie meegroei kinderstoel hebben voor €59,00.........daar gaan we morgen even naar kijken.

@MH81:
    Zeg dat wel! wij zijn voor de Mura 4 gegaan omdat die net even wat stabiler was. We hebben een grote hele drukke hond (rottweiler) en ik vind het leuk dat als ze eventueel een keer een ruk geeft aan de riem dat mn wagen dat enigsinds blijf staan :D
    Maar veel verschil zit er niet in hoor. De Mura 3 is weer iets wendbaarder....

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid ik hoop dat je snel wat hoort en dat jij de gelukkige bent.

gelukkig hebben ze niks raars gevonden in je urine meid

Deel Deze Pagina