Hier ook zo'n zien om te gaan kijken naar nieuwe wandelwagen (zal tweeling of duo wandelwagen worden) maar ventje zal dit weekend weer verder gaan breken (het laatste deel) dus nog maar paar weekjes wachten...
@ Maia Fijn dat je er weer bent.. Gelukkig niets geks gevonden in je urine! Ik hoop dat je vandaag uitslag van je sollicitatie krijgt. @ Elsken Leuk zeg, dat onze verhalen je aan je jeugd doen denken. Cindy1981 en LadyXochi zijn trouwens ook "militairsvrouwen"
mh vaak dat we 's zomers snachts buiten naar de militairen aan het fluiten waren als ze nacht-oefening hadden
wat vervelend zeg! en als je de dokter op belt voor tabletjes? ik had emesafene en ze werkten super! moest ik 's avonds voor het slapen gaan innemen en dan voelde ik me de volgende dag super! als je het de volgende dag nog hebt, mag je er tussendoor nog 1 nemen...
gelukkig niet nee. Sorrie voor de dames die misselijk zijn, maar ik had net zo'n trek in wentelteefjes dus ik heb me er maar aan toegegeven . Iedereen druk aan het werk? Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen?
Echt geweldig! belt me oom ( broer van mijn oma, weet niet hoe ik hem anders moet noemen maar zie hem meer als een opa ) dat ie had gehoort dat ik een mooie kinderwagen had gezien... en dat er er heeel graag 100 euro bij wilde doen... en dat van zijn aowtje... super lief
Oooww ! Jullie kletsen zoveel dat ik denk : ja daar moet ik op reageren, daar op.. en dan ben ik aan het eind, ben ik de helft alweer kwijt! Maar iniedergeval bedankt , werken heb k dr weer opzitten en lekker WEEEEKEEEENDDD! Maarja, ook weer drukdruk weekend.. WOrd er soms niet goed van altijd zo druk te zijn bah.. En Cindy, er is zovaak bewezen dat de angelsound absoluut niet schadelijk is hoor! Een angelsound zent geen straling uit, maar versterkt het geluid gewoon enorm.. ROos, werkt je vriend niet dat dat je hem zo zat bent? Haha! Wat dat betreft ben ik net een beetje als Maia,.. kan er ook ECHT NIETTTT tegen alstie moet over werken of wat dan ook.. Kan ik zo ongelooflijk pissig om worden.. Maar alstie thuis is vind ik het wel heel erg fijn.. ( het eerste uur.. ) Euhhmm. wat had ik nog meer gelezen.. Oja Maia! Gelukkig is er niks aan de hand! En Rose gefeliciteerd met je 12 weken grens! Ik moet nog een paar daagjes, maar naar mijn idee zit het helemaal goed! Heb een verloskundige gevraagt om eens naar de echo te kijken en ze vond hem heel mooi en kon niks raars zien dus nu ben ik helemaal blij! Heb wel een beetje een zeurderige client gehad vanmorgen.. ooow die commandeerd je zooo om dingen te doen.. WOrd er soms echt niet goed van! ROos, wij gaan vanavond ook noar de ikeaaaa.. Altijd leukkk .. euhmeuhmeuhmmmm... .... wat was er nou ook alweer?/ .. Ik weet het niet meer.. nouja ik lees wel weer ff terug.. Ik sta trouwens op hyves met maurice en het dochtertje van een vriendin van mij op de foto.. wOrd ik vanmorgen gefeliciteerd: Heejj meidd! Wat leuk dat jullie een dochtertje hebben! Gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie! Okeeee...
Goedemiddag meiden Zo heerlijk een kalm aan dagje vandaag, heb ook enorme koppijn dus ik geloof dat mn lijf het ook zo wilde vandaag :+ Gisteravond nog vechtsport gedaan, ging nog goed maar ben wel mega voorzichtig en train alleen nog met mn vaste maatje. Wilde me afmelden bij de sportclub zeggen ze dat ik tot 1 oktober eraan vast zit omdat ik een jaarabo heb, stopzetten kan maar 4 maanden ivm zwangerschap! Werd echt een beetje pissig gisteren, gisteren mail gestuurd naar de administratie in de hoop dat ze voor mij een uitzondering willen maken. Vind dit echt absurd, ik had het dus allemaal moeten plannen? Ze vinden dat ik maar moet fitnessen maar als ik ergens wel een hekel aan heb... Ik heb een hard bultje in mn buik nu, zo leuk Denk dat de beeb nu officieel boven het schaambot zit, kan het echt vastpakken en vind het nu extra gezellig worden @ Knuffel, jij morgen al 12 weken Schiet op he, ik overmorgen @ MH, knuf, hoop dat de tijd voorbij vliegt! @ Kraamhulp, ik heb woensdag intake en ik wil na dan alles gaan regelen, neem aan dat ik dan ook de formulieren etc krijg? @ Maia, mooi zo! Hou jezelf goed in de gaten he @ Roos, hihi ik heb dat juist andersom (meestal )
Hey ik hoor net dat de zangeres van Krezip is bevallen, en hij heet willie Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak qua namen anders zou het wel heel saai worden O
OOh lekker he maia! Ik heb lekker 2 broodjes op met kaas en dan in de magnetron.. HMMMMM en rOos wat schattig! waarom krijg ik nou niet zulke telefoontjes? Ik ben een beetje pissig op mijn moeder en heel erg pissig op de ouders van maurice! GRRR Niemand van onze ouders toont interesse :S.. Dinsdag met de echo kreeg ik de hele dag door telefoontjes en smsjes van vriendinnen, en mn moeder en schoonouders laten gewoon niks van zich horen.. het moet allemaal maar van ons uit komen! Bahh! Heeft niemand hier last van?
Was ik ook weer eventjes! @Nathalie: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik weet ook hoe rot je je dan kunt voelen. Ik heb via de dokter ook emesafene tabletjes gekregen (zijn er ook in zetpillen) en ze zwakken het in elk geval een stuk af. Ik zou het gewoon even navragen, want ik kan me je gedachten heel goed voorstellen. Dat heb ik ook gehad.... Is gewoon niks waard op deze manier. @Maia: fijn dat je geen blaasontsteking hebt. Wanneer hoor je of je bent aangenomen? Ik duim voor je! @Missen van man: ik vind het ook vreselijk als hij moet overwerken of zelfs al als ie boven aan het klussen is en ik zit beneden... @Danjo: succes met je echo! Ben benieuwd naar de foto's! @Sloppy: super dat je schoonouders zoveel betalen! Ik heb nog geen enkele aanbieding gehad Alleen dat m'n moeder wel wil oppassen, wat ook erg fijn is natuurlijk! @kraamzorg: ga ik vandaag maar eens aanvragen. Moet eerst nog kiezen welk bureau... @kinderopvang: dat vind ik zoooo moeilijk. Geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Gewoon inschrijven? Of eerst een afspraak maken om een keer te kijken? Heb echt geen idee, maar ik moet het wel snel gaan regelen nu.... Verder ben ik nog steeds superblij en moet steeds weer lachen als ik aan de beelden van ons beebje terug denk. Zo mooi aan het bewegen en zwaaien. Geweldig!
was de zangeres van krezip zwanger dan? haha wist ik niet eens! En wat schattig dattie nu bovwen je bot uitkomt Haha! Gezellie Enneh.. kraamzorg heb ik ook meteen na de echo aangevraagd heb alles al binnen.. dus dat scheelt!