Ja, oppassen wat je zegt! hihihi Wat super zeg, dat de 12 weken grens steeds dichter in de buurt komt voor velen van ons! Rose, ben blij dat je nu 12 weken bent en al 2 dagen niet hebt overgegeven! Super!
Ik zie hem wel! OW Billie, ook goed, hoorde het op de radio :+ Billie, dus.... Nou ja weet je in ieder geval zeker dat hij de enige is met die naam in de kleuterklas O
Ow marije ik zie je berichtje nu pas! Jaa moet misschien ook oppassen wat ik zeg, maar gelukkig heeft iedereen een eigen mening toch?
Hahah! Ik ga je zeker geen ongelijk geven! we zijn het poepzat hier.. ( we wonen hier welgeteld 4 maand in een KOOPHUIS )
Ja, als de halve klas Sem heet en de andere helft Anne.... (of wat dan ook maar de populaire namen zijn...) Maar dat is toch ook niet wat... Wij doen sowieso niet een naam die in de top 10 staat...
In deventer zie ik hem ook hahahaha marije ik probeer vanavond de echos erin te zetten anders morgen. Ik ga nu even naar de winkel wat lekkers voor bij de koffie halen
sophie thomas sem sam thijmen (pff alle jongetjes die geboren worden lijken wel zo te heten!) sanne emma...
Almelo heeft gewoon geen mooi centrum en ik vind de huizen ook niet super. Maar balen zeg, dat je het nu al zat bent. En om nu nog weer te verhuizen en proberen het huis te verkopen...pfff. Kom je niet uit Almelo dan? Enschede is ook een mooie optie. Hoewel ik dat qua huizen een beetje een oude stad vind...maaar ok..
Jeetje wat ben je kritisch zeg 8) Wij wonen niet in een huis,wij wonen in een appartementen complexje van die hoog.. tegenover het prachtige van gogh winkelcentrum.. Neee ik kom uit Wierden.. Dat mooie gat! & we miss it