hallo allemaal! Daar ben ik ook weer eens na een week. Ik moet wle 50 pagina's doorlezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo'n zin in heb hahaha. Ik heb daarnet ook een angelsounds gekocht! Vanavond eens [proberen. Waarschijnlijk horen we niks, maar ik vind t toch wel spannend! Wat vervelend van al die schoonmoeders die niet aardig zijn zeg! Kan me voorstellen dat je daar boos om wordt hoor! Die van mij is heel lief gelukkig. Geen idee wat er verder is gechreven maar ik ga weer bijblijven hahaha Groetjes!
Ik heb vandaag ook de 12 weken grens bereikt. Gisteren naar de vk geweest en hebben ze ook geprobeerd naar het hartje te luisteren. Mijn hartslag was duidelijker, en toen ze het hartje gevonden hadden gaf de kleine er waarschijnlijk met het voetje een trap er tegen aan want het geluid viel even weg met een "plop" en ze konden opnieuw zoeken. Mijn baarmoeder was wel al goed te voelen boven het schaambeen. Gelukkig heb ik woensdag met de nekplooimeting echo het hartje nog goed gehoord 167 slagen per minuut dus was ik in die zin nietn terleurgesteld dat ze bijna niets konden horen. Vandaag mijzelf maar eens verwend met een zwangerschaps dagboek. Bij het afrekenen zij de verkoopster omdat ze door had dat het voor mijzelf was dat er een leuke namensite was: www.voornamelijk.nl. Al zijn er wel meerdere sites hierover. Dus ik ga er straks even op kijken. Iedereen die nog een echo heeft succes en alle 12 weken mama's gefeliciteerd we zijn over een magische grens heen! Ik weet dat mijn banner niet meer klopt maar het lukt mij niet om het te veranderen dus laat ik hem zo staan.
@marije: is ook heel fijn hoor dat ik zo goed in de gaten gehouden word! Ik moet er niet aan denken dat ik er 9wkn tussen heb! @ingrid: gefeliciteerd met het behalen dan de 12wkn! Volgende week zullen er heel veel meiden bijkomen.......ik ben nu al aan het af tellen..
dames die de 12 weken grens hebben gehaald: gefeliciteerd Ik ben weer thuis, even met m'n zus en moeder wezen winkelen. Bibliotheek heeft nog niet gebeld dus ik zit nog een weekendje in de zenuwen. Ben kapot, ga straks wel even teruglezen.
dames met de 12 weken gefeliciteerd. ik ben blij dat nu meerdere dames de 12 wk grens behaald hebben, en de anderen volgen nu ook snel geweldig. hebben meer dames soms een rot gevoel, dat ja kan huilen om niets? XXX gusam
Idd gefeliciteerd dames van de 12 weken! We gaan dr met zn allen voor! & Gusam, ik heb dat ook! Ik kan ook gewoon om de domste dingen huilen.. Vanmiddag was er op Oprah een lieve kerel die via tv een huwelijksaanzoek deed, daar moest ik gewoon al om janken.. Haha! T hOord erbij he!
Aahh.. gOs! MOoi hoor! Kan jij je nu voorstellen dat dat over +- 7 maand in je armen ligt.. iik eCht niet!
@Marije, Ik durf dat ook niet hoor, zeggen dat je onzeker bent en dan hopen dat je nog een echo krijgt.... en mijn eerlijkheid werd beloont. Ik moest naar een andere VK voor de echo en heb dat gedaan toen ik 10 weken zwanger was en de echoscopiste stelde zelf voor om deze echo onder bloedverlies te declareren en ik mag met 12 wkn dan weer een echo laten maken!
Leonie ik eigenlijk wel maar we zijn ook wel heeel lang bezig geweest dus heb hier regelmatig over gedroomd ( klinkt stom he)
Thnx Leoniiee! Ben trouwens blij te lezen dat ik niet de enige gek ben die z'n broodje kaas in de magnetron doet. HEERLIJK!
Mooie foto hoor Danjo! Heel goed te zien allemaal, hoofdje, armpjes, beentjes en het dikke baby buikie. Geweldig he?! @Leoniiee: Ik kan het ook nog steeds niet goed geloven hoor! En het gaat aan de ene kant heel langzaam en aan de andere kant veeeeeeel te snel! Volgende wek dinsdag dan is het nog 6mnd weg..... Ik heb vandaag een Baby-uitzet lijst gemaakt We zijn nu elke keer wel in een baby winkel maar hebben steeds geen enkel idee wat we moeten kopen.......nu hebben we een lijst
Ik heb een lijst gehad van de vk maar mn zus zei al staan ook onzin dingen op dus laat hem door haar ff bekijken