Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja ik heb een paar lijsten bij elkaar gehad en alleen de belangrijke dingen er af gehaald........ja dan hou je nog steeds een lange lijst over maar goed.

Er stond ook iets op een Comodekleed ........dat werd niet eens meer verkocht!
    En er staan ook dingen op die je nu nog niet nodig heb zoals een plas potje en een toilet verkleiner.....dat ga ik nu nog niet kopen hoor dat komt later wel!

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag dames,

Pfff wat veel om bij te lezen!

Danja wat fijn dat je echo weer goed was!

Kraamzorg en kinderopvang is hier ook al geregeld!

Schoonouders, ik mag geloof ik van geluk spreken. Ik heb superlieve schoonouders. Een hele gezellige schoonmama (die ook 1 keer per week hier schoonmaakt :D ). En mijn schoonpapa is opnieuw getrouwd en hij en zijn vrouw hebben ook nog een dochter van 7 maanden. Ze zijn bovendien Tunesisch dus echt MEGA gastvrij. Heerlijk om daarheen te gaan, altijd heel lekker en veel eten! En mijn ouders zijn ook heel betrokken bij ons gezinnetje. Ik zie ze zeker 2 a 3 keer per week.

Ik heb maandag een echo en maak me toch wel een klein beetje zorgen. Ik hoor hier iedereen die de angelsounds heeft gekocht dat ze het hartje al horen. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar ik hoor echt niks wat ook maar op een hartje lijkt :( :( ....

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Danjo dus... :oops:

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heb ik niet op mn lijst staan
    Mijne komt een beetje overeen met die van de babydump

Weet iemand toevallig wanneer de prenatal mama mazzeldagen zijn?

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou idd Danjo er staan ook vaak dingen op die lijst die niet nodig of pas veel later nodig zijn. Dit heb ik ook gemerkt bij de aanschaf voor de bevalling van mijn dochter. Wij hoeven nu niet zoveel meer aan te schaffen het meeste hebben we al.

6. Maia

Maia Niet meer actief

Danjo: laatste weekend van april geloof ik.

Ik ben nu een hele lange lijst met namen aan het maken. Ik schrijf gewoon alle namen die ik mooi vind op en manlief gaat dat binnenkort ook doen. En dan gaan we van die lijsten weer de leukste namen halen enzovoorts...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Prenetal Mama mazzeldag volgens mij 23april......heb ik ergens gelezen

8. :confused: NIET? :confused: :p :)

9. he, wierden, daar ben ik geboren!

10. jeetje zeg! ik moet om de 4 weken komen, vanaf 28 om de 3 ofzo, vanaf de 32e om de 2 en vanaf de 36e elke week

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zie nu dat je in Hardenberg woont. Dat is hier ook niet ver vandaan! :D

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hahaha Maia zo hebben wij het ook gedaan met de naam van onze dochter kiezen!

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

jeetje meiden wat hebben jullie weer veel geschreven!

Vandaag weer begonnen met werken, nog tm dinsdag 2 gezinnetjes..Morgen krijg ik ook een leerling mee dus altijd gezellie

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

kijkkk! Daar hOu k van! ;)...

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Maak je geen zorgen meid... Ik hoorde het pas met bijna 13 weken.

Verder hier niets nieuws te melden behalve dan dat we woensdag onze babyspulletjes gaan bestellen bij Babydump: kamertje, kinderwagen, badje, maxicosi, enzovoorts. Ik heb ook alvast een lijstje gemaakt, want ik ben echt bang dat we iets gaan vergeten....... :(

Fijn dat er al meer dames de magische 12-weken grens bereikt hebben. Ik heb deze week zwangerschapsgym en een borstvoedingscursus geregeld. Daarnaast heb ik een pretecho gepland met 26 weken (oeh.... dat lijkt nog heel ver weg...). Mijn omaatje van 80 gaat dan lekker mee omdat ze nog nooit een echo heeft gezien. Ben benieuwd hoe ze het vindt.

Groetjes,
    Josien

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Danjo mooie echo! Bij mij drukken ze ook steeds de wazigste echo af ;) ach ja op de monitor is het nog mooier om te zien.

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Even een ego bericht van mijn kant: heb vanmiddag bloed verloren, helderrood.
    heb de vk gebeld en moest het nog even aanzien. morgenmiddag moet ik weer bellen. eventueel doen ze dan een echo. het is nu gestopt, maar ik ben erg bang voor een tweede miskraam... ik ben op tijd naar huis gestuurd door mijn collega`s en heb vanaf die tijd alleen maar rustig op de bank gelegen...
    mijn mannetje is ook erg geschrokken en loopt af en aan met dekentjes, kopjes thee en lekkers.
    duimen jullie met me mee dat alles gewoon goed gaat?
    liefs ellen
    ps, ik lees morgen wel weer bij hoor!

18. Rose1982

Morgen gaan we naar babydump kamertje enzo bestellen :)

19. Rose1982

Ik duim met je mee ellen!

20. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hey Ellen,

Ik ga ook heel hard voor je duimen!

Komt vast helemaal goed!

Moet gewoon!

liefs en ik hoop dat je een beetje kan slapen!

Deel Deze Pagina