Ja ik heb een paar lijsten bij elkaar gehad en alleen de belangrijke dingen er af gehaald........ja dan hou je nog steeds een lange lijst over maar goed. Er stond ook iets op een Comodekleed ........dat werd niet eens meer verkocht! En er staan ook dingen op die je nu nog niet nodig heb zoals een plas potje en een toilet verkleiner.....dat ga ik nu nog niet kopen hoor dat komt later wel!
Dag dames, Pfff wat veel om bij te lezen! Danja wat fijn dat je echo weer goed was! Kraamzorg en kinderopvang is hier ook al geregeld! Schoonouders, ik mag geloof ik van geluk spreken. Ik heb superlieve schoonouders. Een hele gezellige schoonmama (die ook 1 keer per week hier schoonmaakt ). En mijn schoonpapa is opnieuw getrouwd en hij en zijn vrouw hebben ook nog een dochter van 7 maanden. Ze zijn bovendien Tunesisch dus echt MEGA gastvrij. Heerlijk om daarheen te gaan, altijd heel lekker en veel eten! En mijn ouders zijn ook heel betrokken bij ons gezinnetje. Ik zie ze zeker 2 a 3 keer per week. Ik heb maandag een echo en maak me toch wel een klein beetje zorgen. Ik hoor hier iedereen die de angelsounds heeft gekocht dat ze het hartje al horen. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd maar ik hoor echt niks wat ook maar op een hartje lijkt ....
Heb ik niet op mn lijst staan Mijne komt een beetje overeen met die van de babydump Weet iemand toevallig wanneer de prenatal mama mazzeldagen zijn?
Nou idd Danjo er staan ook vaak dingen op die lijst die niet nodig of pas veel later nodig zijn. Dit heb ik ook gemerkt bij de aanschaf voor de bevalling van mijn dochter. Wij hoeven nu niet zoveel meer aan te schaffen het meeste hebben we al.
Danjo: laatste weekend van april geloof ik. Ik ben nu een hele lange lijst met namen aan het maken. Ik schrijf gewoon alle namen die ik mooi vind op en manlief gaat dat binnenkort ook doen. En dan gaan we van die lijsten weer de leukste namen halen enzovoorts...
jeetje zeg! ik moet om de 4 weken komen, vanaf 28 om de 3 ofzo, vanaf de 32e om de 2 en vanaf de 36e elke week
jeetje meiden wat hebben jullie weer veel geschreven! Vandaag weer begonnen met werken, nog tm dinsdag 2 gezinnetjes..Morgen krijg ik ook een leerling mee dus altijd gezellie
Maak je geen zorgen meid... Ik hoorde het pas met bijna 13 weken. Verder hier niets nieuws te melden behalve dan dat we woensdag onze babyspulletjes gaan bestellen bij Babydump: kamertje, kinderwagen, badje, maxicosi, enzovoorts. Ik heb ook alvast een lijstje gemaakt, want ik ben echt bang dat we iets gaan vergeten....... Fijn dat er al meer dames de magische 12-weken grens bereikt hebben. Ik heb deze week zwangerschapsgym en een borstvoedingscursus geregeld. Daarnaast heb ik een pretecho gepland met 26 weken (oeh.... dat lijkt nog heel ver weg...). Mijn omaatje van 80 gaat dan lekker mee omdat ze nog nooit een echo heeft gezien. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Groetjes, Josien
@ Danjo mooie echo! Bij mij drukken ze ook steeds de wazigste echo af ach ja op de monitor is het nog mooier om te zien.
Even een ego bericht van mijn kant: heb vanmiddag bloed verloren, helderrood. heb de vk gebeld en moest het nog even aanzien. morgenmiddag moet ik weer bellen. eventueel doen ze dan een echo. het is nu gestopt, maar ik ben erg bang voor een tweede miskraam... ik ben op tijd naar huis gestuurd door mijn collega`s en heb vanaf die tijd alleen maar rustig op de bank gelegen... mijn mannetje is ook erg geschrokken en loopt af en aan met dekentjes, kopjes thee en lekkers. duimen jullie met me mee dat alles gewoon goed gaat? liefs ellen ps, ik lees morgen wel weer bij hoor!
Hey Ellen, Ik ga ook heel hard voor je duimen! Komt vast helemaal goed! Moet gewoon! liefs en ik hoop dat je een beetje kan slapen!