Ellen meid rustig aan doen hoor ik duim heel hard voor je. Ik ben net ff naar de kruidvat en winbra geweest en heb wat hydrofile luiers en slabbers en sokjes gekocht zo lief Shaula wist wie je bedoelde haha
*breekt in* Lieve Aylin.. nog een keer bedankt voor je steun... volgens de vk hoor ik officieel nog net in oktober, maar ik blijf in november hangen.. ik loop hoogstwaarschijnlijk toch 2 wk over..hihihi.. Dikke knuff... *breekt weer uit*
@Ellen Heel veel sterkte en zal voor je duimen. Morgen een ritje maken door heel nederland. Kinderwagen halen in Lelystad en dan door naar Zeeland voor een hele mooie babykamer.
Goedemorgen all Het is zeker gisteren rustig geweest hier haha. Alweer vroeg mn bedje uit dacht ga er eens laat in 2 uur nou ik slaap er dus niet langer om helaas. Straks maar weer het bedje in haha
Goedemorgen! Ik dacht ook ga lekker laat slapen dan kan ik morgen wat uitslapen helaas. Lag er1 uur in en half 7 alweer wakker
Volgens mij is het een grapje van de natuur! Sinds ik zwanger ben slaap ik niet langer dan tot 7uur Het maakt niet uit of ik nu laat naar mn bed ga of een hele drukke dag gehad heb of tussen door geslapen heb.......ik ben zo rond 7uur wakker! Heel vervelend!
Rose sterkte waarschijnlijk is het niks ernstigs meid. Meer meiden hier hebben het gehad en alles was goed. Ik ga vandaag shoppen met mijn moeder. Verder niets bijzonders..
Ja wel moe zijn! Mijn vriend zegd ook waarom blijf je dan niet liggen........ja en dat zou ik wel willen maar dat gaat nou juist niet.........hihi
Ik heb het ook wakker is wakker vreselijk ik wou dat ik kon blijven liggen maar dat werkt dus echt niet gewoon. Hij ligt nog lekker te snurken het liefst maak ik nu een bommetje eruit gaan we boodschappen halen haha
Aylin, ik ga straks met mn mannetje shoppen! Alweer baby spul kijken Oh maar ik herinner me net dat hij belooft heeft naar een positiekleding zaak te gaan en dat ik daar wat mag uitzoeken als ik zwanger ben.........dat hebben we nog niet gedaan. Hihi gaan we niet alleen voor de baby kijken maar ook voor mij..........nu heb ik nog meer zin!
haha sloppy. wij hebben gisteren al wat dingen gehaald maar vind het erg jongens meisjes dus wacht met veel dingen tot we het weten. Volgende maand gaan we de babykamer bestellen. En dan ook eens beginnen met de babykamer
goedemorgen, ik heb slecht geslapen, maar geen bloed meer verloren. toch zit de schrik er goed in hoor...ben weer even met 2 voeten op de aarde beland! ik voel van alles in mijn buik, steekje hier, steekje daar en soms een heel lichte kramp. ik moet vanmiddag zowiezo bellen met de vk, ben benieuwd wat ze zegt. bedankt voor julie lieve berichtjes. liefs Ellen