Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gaan ook volgende maand de babykamer kopen. We vinden het ook erg moeilijk om nu keuzes te maken over de verdere aan kleding hoor!

We gaan nu kijken voor een baby stoel, er is een mooie aanbieding van de V&D.

Mijn vriend is nu nog thuis tot 1mei en daarna moet hij weer aan het werk. Hij begint met een nieuwe baan en we willen dat hij daar zoveel mogelijk zn aandacht op kan hebben vandaar dat we nu al wel zoveel mogelijk willen gaan kopen dan is dat maar klaar!
    We hebben ook veel boekjes en dan kijken we samen en dan geeft hij aan wat hij leuk vind zodat als ik het koop zonder hem erbij dat hij toch een beetje mee besloten heeft.

Het zal wel heel gek zijn als hij straks weg is........hij is al sinds aug2008 thuis! eerst door ziekte en sinds 1jan2009 door ontslag. ik vind het herlijk om hem om me heen te hebben....zeker nu :)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen ik had hetzelfde rond die periode meid.
    Gelukkig hier niks ernstigs en dara ga ik bij jou ook van uit meis.
    Ik zou er sowieso even op staan dat je erheen mag want zo in onzekerheid zitten is ook niet wat.
    Ik duim voor je hoor

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We duimen heel hart met je mee hoor! Ik hoop zo dat alles goed is!
    Het is al een goed teken dat het bloeden gestopt is.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik vind het ook erg moeilijk weet iig hoe ik de muren wil hebben en welke kamer.
    Dan rest het wachten op wat het word om het aan te kleden.
    Maar ook kleertjes etc vind ik op een moment een drama dat neutrale is er weinig en naar mijn idee niet echt heel veel soeps

Ik ga denk ik maar weer even mn bedje in en proberen of ik mannetje wakker krijg al is het echt piep weer buiten.

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik denk dat je Ellen bedoeld?

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ellen ik zal ook voor je duimen dat het bloede gestopt is is een goed teken.

babykamer oohhhh ik wil eraan beginnen maar ik moet eerst de kamer helemaal uitzoeken het is nu een rommelkamer bbllllh heb ik weinig zin in.

slapen ja ik ben ook iedere dag om 7 uur wakker maakt niet uit hoelaat ik ga slapen ik ben om 7 uur wakker.

vandaag ga ik de heledag slenteren op de schoonheidsbeurs en efe wat dingen inslaan dus wordt weer een heftig dagje.

iedereen een fijne dag

veel liefs jaja

7. Rose1982

Wij rijden zo richting veenendaal babydump :) jemoet toch iets met dit ... Weer;)

8. Rose1982

Wij rijden zo richting veenendaal babydump :) jemoet toch iets met dit ... Weer;)

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    smorgens :)

Nu weet ik weer wat ik gisteren wilde schrijven. Ik vind de naam Billy nl heel erg leuk zowel voor een jongen als een meisje :D Kan me echt niks schelen wat jullie er van vinden hoor. Het zal de naam wel niet worden maar het past wel leuk bij de naam die onze zoon heeft :)

Sloppy, ga je nu al een babystoel kopen? Er komen in de 1,5 jaar voor je die kunt gebruiken vast nog wel meer aanbiedingen langs :p (wij hebben echt geen ruimte voor alles wat we in de toekomst nodig hebben ;) ) Als ik je een stoel mag aanraden: de stokke. Ik denk dat wij er nog 1 bij kopen op het moment dat we die nodig achten.
    We hebben eigenlijk nog helemaal geen aanschaf gedaan voor de nieuwe baby...

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We hebben ook aan de stokke gedacht, maar we laten hem niet staan als doorgroei stoel.
    Dus we gaan voor een goed kopere.

Misschien kopen we nu ook geen stoel, maar we gaan wel even kijken.....
    wij moeten altijd een soort van doel hebben.
    Ik neem mn baby lijst ook mee......je weet het nooit!

11. Maia

Maia Niet meer actief

@Josien: je hebt er zin in :D wij gaan straks ook kijken voor spulletjes en de uitzetlijst zit nu standaard in m'n tas. Ik ga volgende week bij de vk even informeren over de cursussen die ze daar hebben en me evt. al inschrijven.

@ellen: Ik duim voor je dat het gewoon goed blijft gaan.

Goedemorgen allemaal verder :)

Ik heb weer een brakke nacht gehad. Moet er altijd tussen 2-4 uit naar het toilet en daarna kan ik gewoon niet meer in slaap vallen :( Dus ben erg moe. Heb sinds 2 dagen ook weer flink last van m'n liezen, zal wel groeipijn zijn maar het lopen gaat dus niet al te denderend.

Naja, fijne dag allemaal.

12. MvN

MvN Niet meer actief

Wij gaan ook zo hahahahah!

13. MvN

MvN Niet meer actief

Em billy vind ik een honden naam net zoals bobby :sorry: Maar het is natuurlijk jullie keus! En laat je niet beinvloeden door anderen

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

kweet niet of jullie het daar over hadden of niet, maar het kindje van die vrouw van krezip heet ook billy:)

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ja zo komen we eraan sanne :)

Ellen sterkte meis, hoop dat het niets is!

Allemaal naar de babydump :) Ik wilde ook wel maar mn man vind het toch nog wat vroeg om dingen te kopen. Heeft hij misschien ook wel gelijk in, ik weet het niet... Ik wil graag positiebroeken hebben want ik kan mn spijkerbroek echt niet meer aan! Maar dat heb je niet bij de babydump ofwel? Hmmm het is wel pokkeweer, zullen we gewoon gaan O:)

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Goedenmorgen,,

Ellen fijn dat het in ieder geval niet meer bloed en dat je vanmiddag even langs kan komen.

Wij hebben ook nog niks gekocht! Bij onze dochter hadden we met 12 weken alles al zo'n beetje besteld. Kan nl. ook geannuleerd worden als het niet goed gaat. Tenminste dit was bij het babypark zo.

Gisteren liep ik ff de prenatal in om naar shirts te kijken en toen pakte onze dochter een rompertje (neutraal) zo deze ga ik kopen voor m'n broertje of zusje! :D Dus die hebben we maar meegenomen.

Voor de dames die op snuffeltour gaan, have fun! Ik ga zo boodschappen doen, krijgen vrienden te eten.....

Ook hier is het zwaar K..weer.

By the way: Namen is toch ook iets heel persoonlijks? Ik vindt het juist heel moeilijk omdat ik op een kinderdagverblijf werk, bij heel veel namen heb ik gelijk een beeld. Dus voor ons de uitdaging om weer een naam te kiezen die niet op het dagverblijf aanwezig is! ;)

greetzzzz

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    met de eerste echo heb ik het eerstepakje voor jelle gekocht en daarna pas bij 5/6/7 maand omdat veel dingen even besteld moesten worden voor dat je het in huis hebt ben je 2 maand of zelfs nog verder de baby kamer hadden we ook pas af bij 7/8 maand
    kon me hier niet echt druk over maken, maar wel erg leuk ff winkelen voor de kleine
    succes dames

18. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Hello ladies!

Was ik ook weer eens...
    Leuk om te lezen dat steeds meer meiden de veilige 12-weken grens zijn gepasseerd en al die goede echo's super!

Ellen; ik duim voor je dat het niets is!

Wel bijzonder dat jullie allemaal al zo aan het shoppen zijn! Ik heb alleen nog maar twee rompertjes gekocht...

Wel zijn wij vandaag bezig om een beetje ruimte in huis te maken zodat de logeer-annex, studeer- annex, rommel-, gereedschapskamer straks omgetoverd kan worden tot babykamer. Dus ik ben druk bezig met het sjouwen van spullen naar zolder en mannetje-lief is druk aan het klussen!

Hier komt het zonnetje net door, dus ook nog maar even lekker naar buiten.

Laten jullie nog wel even weten wat voor fantastische aankopen jullie hebben gedaan?

Liefs Sjimf

19. Rose1982

Wij zijn alweer terug. Wij hebben nog niks gekocht maar willen wat ideeen opdoen met kinderwagens en kinderkamers. Alleen kinderkamer wordt erg lastig denk ik. vind er zoveel mooi. Had die bij babydump gezien voor 499 met die zilveren blokken. Maar vond de kwaliteit erg slecht. Dus nu maar weer verder kijken. ;)

20. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Kinderwagen hoeven wij gelukkig niet meer te kopen, die heb ik nog over van de vorige twee! Wij hadden toen de Bugaboor Frog gekocht en die bevalt nog prima!
    Zou alleen wel weer een nieuwe goeie buggy willen, maar daar heb ik nog even de tijd voor!

Verder ga ik vanavond maar weer eens stappen, moet er nog even niet aan denken, maar het zal vast wel gezellig worden, ben alleen zo bang dat ik al zo vroeg helemaal verrot ben pfff!

Deel Deze Pagina