Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

hebben wij ook al 2 maanden niet meer gedaan lekker stappen. Moet zeggen dat ik het ook niet zo heel erg vind. Vanavond bij vrienden voetbal kijken.

2. Rose1982

@ sannehai hoe is het met jullie kleine bulletje?

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wéér een ego bericht, ik beloof dat ik vanaf morgen weer ga reageren op jullie hoor!
    ben net terug gebeld door de vk, mag ipv woensdag, maandag al komen voor een echo. scheelt toch weer 2 dagen spanning. net 1 sliert bruin slijm verloren, de vk zei dat dit gestold bloed van gisteren is, wijst niet op een miskraam.
    maandag dus om 15 uur een echo, de intake blijft wel staan op woensdag om 13.00 uur. mag deze week dus 2 x naar de vk, helemaal niet erg!
    liefs

4. Rose1982

Ellen ik heb dit vorig weekend meegemaakt. Begon zondagavond met helderrood bloed en maandagmorgen was het bruin. Deze week 2 x echo gehad en zag er allemaal goed uit. Ze zij het komt vaker voor dat meiden bloed verliezen.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb het ook gehad ellen lekker rustig aan doen meid

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ellen wat fijn dat je maandag al mag komen! En dat ze je toch al een beetje gerust gesteld heeft doe maar lekker rustig aan......het is zo maandag!

Wij zijn net terug uit de stad.......vrezelijk geshopped!
    Je gelooft het niet maar ik was al uit een van mn eerste positie broeken gegroeid en mijn vriend vond dat ik wel wat nieuws verdiend had! Niet gevraagd maar wel gekregen ;)
    Ik heb twee nieuwe zetjes gekregen en een witte linnen broek.....dat is straks lekker in de zomer.

Ik ga nu in mn jogging pak op de bank!

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@rose jaa gaat goed met zora tis echt een schatje hoor! ze groeit ook al mega snel!

@ik weet even niet meer wie het zei, maar ik werk ook op een kdv en ja dan is het echt met veel namen ja dat je gelijk een beeld heb, ik wil graag een naam die ik ook op het kdv nog niet gehoord heb! hahaha;)

@ellen fijn dat je maandag al mag komen suc6!

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

owja wat ik ook nog even wou vrage,

ik ga vanavond uit eten bij de griek, ik hou wel van feta kaas, maar mag dit ook?

ik weet wel dat het geen rauwe kaas is ( in de supermarkt gevraagd) dus dan zou je toch denken dat het wel kan?

maar je weet natuurlijk ook niet hoe er in zo'n griek mee om is gegaan.. wat zouden jullie doen wel of niet?

9. MvN

MvN Niet meer actief

Wij gaan wel die babykamer bestellen van de baby dump die van 500 euro met die zilvere blokken.

Wij vonden de kwaliteit wel netjes voor dat geld.. dat van de ikea vonden we echt bagger en we hebben niet een super hoog budget.. en ik vind 500 euro meer dan genoeg.

Ik ga em zo via de webshop bestellen omdat er niet zo heel veel meer waren en dan word ie half juni bezorgt en word er pas betaald bij aflevering. Ook als er ongehoopt iets mis gaat mag het kosteloos geannuleerd worden.

En dit is de kamer die we echt graag willen :D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vond het ook een prima kamertje voor dat geld hoor roos!
    Nu mijn schoonouders de kamer betalen hebben we een wat beter budget.........maar wij hadden eerst ook niet meer als €500,00 voor de kamer en eigenlijk kan je er best een leuke kamer voor kopen!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb eenlijstje op de koelkast handen van Jonge gezinnen en daar staat op dat feta gewoon mag.

Eet smakelijk!

12. Maia

Maia Niet meer actief

Feta mag.

@Roos: dat is ook een leuk kamertje.

Ik ben kapot. Het niet goed slapen vannacht en het constant duizelig voelen helpt niet echt mee. Donderdag mag ik naar de vk dus ik ga meteen even vragen hoe het zit met de duizeligheid. Ik heb altijd al een lage bloeddruk dus daar zal het wel door komen maar het is gewoon niet fijn. We hadden vanavond ook een verjaardag maar die hebben we afgezegd. Ik trek het echt niet om nog naar Rotterdam te moeten en daar te moeten zitten en dan nog terug te moeten. Ik ga vroeg naar bed vandaag. Lig ook al heel duf op de bank te liggen.

@kinderkamer: wij hebben de onze ook besteld :) :) toch een ander geworden dan we in ons hoofd hadden maar we vinden deze gewoon echt het aller allerleukst dus dan maar ietsjes duurder.

dit is hem: http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =883&m=883

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Maia, Leuke kamer hebben jullie gekozen hoor!

Slaap lekker voor straks!

Ik ben vandaag de heledag in de stad geweest en ik ben ook vrezelijk moe! Ik zal staks op de bank tijdens de film wel lekker in slaap vallen ;) We hebben een heerlijke bank!

14. MvN

MvN Niet meer actief

maia die is ook erg leuk! :D

Ik heb zojuist de meine besteld.. was er op slag verliefd op! :oops:

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,

sorry dat ik niet reageer op jullie, mar ik ben de laatste dagen niet in mijn hum.
    ben moe en depri.
    ik hoop dat dit snel over is, en dat ik gewoon weer op jullie kan reageren.
    dikke knuf voor iedereen.

XXX Gusam

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Sterte Gusam, ik hoop dat je je snel weer beter voeld!

17. Rose1982

Gusam hoop dat je je snel weer beter gaat voelen, je hebt ook veel meegemaakt de laatste tijd. Doe het ook rustig aan!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gusam naar je lichaam luisteren meid dikke knuf.

Roos das beter werk dat je hem kan bestellen via internet mn mannetje zei net dat ie had gehoord dat ze erg goeie service hebben.

Hier straks mannetje ff nar de stad brengen die gaat ff lekker de kroeg in

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia ik heb de laatste dagen ook dat ik erg veel duizelig ben
    de laatste keer was mn bloeddruk ook erg laag dus denk dat het daar door komt.
    ik weet iig dat het behoorlijk vervelend is want heb soms echt hetgevoel dat ik van mn stokkie ga

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier ook een megalage bloeddruk, vooral de onderdruk, die was daarstraks nog geen 40. Een hoge bloeddruk zal ik niet gauw krijgen!

gusam, rustig aan hè meid! luister goed naar je lichaam.

maandag hebben we de intake voor het prenataal onderzoek. hopelijk krijgen we ook nog een echo, maar ik denk niet dat het de bedoeling is. even smeken....

Deel Deze Pagina