Wies mijne is normaal vrij hoog ( voor mij normaal 140 over 83 ong) Nu steeds rond de 100 om 60 en de keren dat ik zo duizelig ben zakt ie dus ook verder naar beneden. Ik heb maar een zakje drop in de tas gedaan en als ik thuis ben drink ik een cupasoup. wies doe je best je hebt het verdiend een echo
Eng gevoel is dat.heb dat tijdje geleden gehad een paar dagen lang dat ik erg duizelig was. Meestal op me werk
heb een zakje drop in de tas en merk wel als het op straat gebeurd dat ik harder ga lopen om ergens te kunnen ztten etc. Iedereen weg of zo het is zo rustig hier
Ja het is idd rustig Mannetje is ook al weg dus wel ff lekker haha Gezellie ik was eigenlijk blij dat we ff niks hadden vandaag
Oeps sorry verkeerd gezien idd. Vandaag wezen shoppen met mijn moeder. Het eerste baby setje cadeau gekregen en speen. Verder vond ik het moeilijk iets uit te zoeken heb al zoveel spullen..... Verder alles goed hier?
Leuk aylin behalve dat je mischien veel hebt ik vind alles echt rose blauw pfff. En ben niet van winnie etc vreselijk dus ik wacht met kleertjes etc wel tot we weten wat het word. Wel heb ik al witte rompers met langemauw die kan ik toch wel aanbevelen gezien we de wintermaanden op gaan
Heb een leuk setje gekregen in het groen van nijntje echt leuk! Wil zelf ook wachten met kopen tot ik weet wat het wordt.
Goede morgen! Ben vroeg.........mijn mannetje wil F1 kijken dus de wekker stond. Wij hebben gisteren ook besloten om te wachten met kleertjes tot we weten wat het gaat worden. We kunnen nu gewoon ook geen keuze maken, er is zo vrezelijk veel en het is makkelijker als je weet wat het word.
goedemorgen, mijn mannetje was ook F1 kijken, hij heel vroeg z'n bed uit omdat het om 6 uur zou beginnen, begon het later dus ik heb net toen ik m'n bed uitkwam het einde kunnen kijken. Vannacht wel prima geslapen. Werd om 4 uur wakker omdat ik weer naar het toilet moest en toen kon ik natuurlijk weer niet in slaap vallen, maar ben wel wat meer uitgerust. Het was tenminste geen 2 uur. Vandaag naar m'n lief z'n oma, die is jarig en verder gaan we zo rustig aan mogelijk doen.
* ff inbreken* Ha odes, ik dacht ik kom je eens opzoeken. Even kijken hoe het met je gaat. Volgens mij goed als ik dat zo lees. Fijn! Jij bent al 12 weken nu, fijn hoor de magisch grens heb je overschreden nu toch? Liefs princi *en ik ben weer weg....*
goedemorgen allemaal. best lekker geslapen vannacht nu lekker de hele dag niks doen hihi. wie wil hier trouwens weten wat het wordt en wie niet? dat kunnen ze toch met de 20 weken echo zien? wij willen het wel weten ik kan gewoon niet wachten todat ik weet wat het wordt hihi. veel liefs jaja
Grappig ik heb dezelfde gekregen bij prenatal. Groen kan voor beiden! Danjo nou idd alles is roze of blauw. En idd rompers met lange mouwen zijn ideaal. Bij mijn dochter heb ik ze heel vaak aangedaan. Die werd echt in de koude maanden geboren. Verder als je iets wilt wat beiden aankunnen word het een ander kleurtje. Heb heerlijk geslapen vandaag. Was kapot na een dag lang lopen.Vandaag 12 weken jeeeeh ben helemaal happy! Ook nog mooi weer op de koop toe!
Wij hebben een HELE grote schildering van Winnie en Piglet op de muur van Aïsha Ieder zn smaak haha Ik las dat iemand vroeg wie wilde weten wat het gaat worden. Ik! We wisten het bij onze eerste ook. Eerst zei ik heel stoer dat ik wel wachtte tot de bevalling. Maar ik kon het toch niet laten. Al heeft het wel 3 echo's geduurd voor ze het liet zien hoor. We hadden een eigenwijze dame. Nu willen we het weer weten Rompers met lange mouwen zijn inderdaad ideaal. Onze dochter gebruikt die het grootste deel van het jaar. En ik heb ook zo'n groen setje van Nijntje gehad, van de Prenatal inderdaad. Haha onze babies zien er straks allemaal hetzelfde uit! Zo, vandaag even bij eveneens zwangere vriendin op bezoek (Sannie1982). Gezellig! Tot later!
Ik wel hoor jaja ben veel te nieuwsgierig. Wil weten of er een jongen of meisje in mijn buik woont. Vind het zelf ook handig met inrichten van de baby kamer en accessoires
Goeiemorgen dames, Heerlijk relax dagje! Over weten wat het wordt; ik niet. Wij houden het een verrassing tot het einde (tenminste dat is nu het plan). @gusam, doe vooral rustig aan. Je schuldig voelen over hier niet reageren is wel het laatste wat je moet doen. Eerst eens even lekker aan jezelf denken! @babykamertjes, wow, die van jou vind ik ook erg mooi Maia! Wij gaan het anders doen, we gaan een heel oud ledikantje en een hele oude commode zelf opknappen en laten voldoen aan de eisen van deze tijd, met hippe nieuwe knopjes etc. Ook leuk voor de papa in spé, die erg van klussen houdt. Hele fijne zondag! Liefs Sjimf
jongen of meisje? Ik mag het niet weten Manlief wil het absoluut NIET weten, en dan zou ik het nog wel kunnen vragen maar ik weet dat ik m'n mond niet kan houden dus de beslissing is: niet weten. We zien het wel bij de bevalling