Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    ik zou ook wel heel graag willen weten wat het wordt maar gaan het wel voor onszelf houden
    x

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Jaaaaa 12 weken, whoei :D Ik ben er ook eindelijk, yay, helemaal blij ermee :) En gisteravond zoiets gaafs, lag even rustig in bed en voelde hele kleine kriebels onderin mn buik. Het was zo ontzetten subtiel dat zelfs mn hartslag nog duidelijker aanwezig is, maar tussendoor voelde ik hele kleine kriebeltjes :D Vanochtend weer een paar gevoelt, zoooo gaaf! Echt het is super makkelijk te missen maar ik hoop er nog veel meer te gaan voelen :D

Gisteren ook mn eerste positiebroek gekocht, eentje van Noppies - die lijkt nog het meeste op de broeken die ik normaal draag :) Zit heel fijn, mn gewone spijkerbroek deed echt zeer... Ze hadden ook een truitje in de uitverkoop voor 5E, die kon ik natuurlijk niet laten liggen :)

@ Geslacht willen weten, wij twijfelen nog allebei, maar ik denk dat het wel eens wel willen weten zou kunnen worden :)

@ kopen, zijn gister wel naar de babydump geweest en hebben ons voor laten lichten over de bugaboo - dat wordt em toch echt wel hoor :) Omdat mn vent lang is kan hij maar achter 2 wagens staan, de rest is echt klein! De bugaboo of de mutsy. De mutsy hebben vrienden van ons al en daar waren we niet echt weg van en de bugaboo vinden we beiden super :) Maar kortingen of aanbiedingen daar deed de babydump niet aan met deze wagen? Er zaten verder geen kamers voor ons bij, we hebben op internet een mooie gezien en ik denk wel dat dat hem wordt, dus die op 2e paasdag maar eens opzoeken :)

Sjimf, leuk een doe het zelf kamer :) Is het wel uniek, erg leuk!

Shaula, gelukkig wel he, anders werd de wereld zo saai ;)

Gusam, doe lekker kalm aan en denk aan jezelf!

@ groene set nijntje, die hebben we hier ook al :confused:

Fijne zondag allemaal, wij gaan naar mijn schoonmoeder, ze is jarig :) Hopelijk mooi weer vandaag en dan lekker genieten van een mooie dag :D

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Aylin en Odess: Gefeliciteerd met jullie 12 wkn! Ik heb nog maar 2dgn!

@ geslacht: wij willen het wel weten en we kunnen eigenlijk niet wachten! We zijn nu al aan het aftellen....nog een week of 8.......hihi :) We gaan wel proberen om het voor ons te houden! We zijn nu iedereen al aan het vertellen dat we het graag voor ons willen houden om te proberen te voor komen dat ze het gaan vragen...........ik hoop dat het lukt :D

Odess: Wij twijvelden tussen de Bugaboo en de Maxicosi. Wij wijn uiteindelijk voor de maxicosi omdat de wagenbak heel laag zit bij deze. Ik heb heel erg last van mn rug en dan krijg ik mn kindje nooit uit de wagen :( ...........helaas want we vonden hem wel heel erg mooi!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

Hier veelste laat mn bed in gegaan en slecht geslapen veel wakker om te plassen.

Shaula ieder zn ding he.

Hier vandaag ook een hang dagje denk ik maar zo

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

Wat wordt hier een hoop gekletst :)
    Ik kan het gewoon niet bijhouden, dit komt ook omdat ik niet elke dag online ben :oops:

@Geslacht, wij zijn er nog niet over uit of we het willen weten. We krijgen wel een zeer uitgebreide echo bij 18 weken omdat ik een broertje met Spina bifida heb, dus de kans is dan wel aanwezig dat we het zien.

@Wagens, wij hebben een Quinn buzz 3 gekregen in de kleur Racoon.
    Erg mooi en compacte wagen vinden wij.

@Positiekleding, ik heb 2 broeken en een rokje van Mama licious, niet duur en prima kwaliteit! En je ziet het er niet vanaf dat het positiekleding is. Noppies was mij echt veelste duur :confused: Ik draag vrijwel elke dag al positiekleding, dat zit gewoon wel aangenamer. Heb nog weleens een "normale"broek aan maar dat begint begin van de middag dan toch te irriteren, en buikpijn!

Morgen weer voor co naar de gyn om 9.10 uur.
    Dan zijn we 12 weken, blijf het spannend vinden, maar hoop dat alles goed is.

XXX mij

6. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Heej Odess en ook Aylin, 12 weken! Mijlpaal he?
    Bijzonder dat je al iets gevoeld hebt odess! Ik ben stiekem jaloers. Voel zelfs mijn baarmoeder nog niet boven mijn schaambot uitkomen. Heb ook geen idee hoe dat moet voelen eigenlijk...

@positiekleding. Ik heb nog steeds gewoon mijn eigen kleding aan. Gaat echt nog prima. Alleen mijn spijkerrokje zit wel heel strak (met elastiekje om de knoop), maar dan vooral bij mijn heupen. Hebben jullie dat ook, dat je overal breder wordt zeg maar?

Nu even genieten van lekker weer!

Groetjes Sjimf

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb echt wel het idee dat mn heupen breder worden.
    Een van mijn broeken kreeg ik eerst heel gemakkelijk aan en nu word het steeds een beetje moeilijker!
    Ik vind het wel heel snel gaan hoor!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sjimf ik pas al een tijdje niet meer in mn eigen kleren. Maar heb niet het gevoel dat ik op andere plaatsen dikker word zeg maar.

Meiden die op de 12 weken zitten gefeliciteerd.
    Ik leef uit naar de 16 weken voor we het weten is het zover. De tijd gaat toch wel heel hard zeg

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier gelukkig alleen alles op de buik.

Pff denk dat ik zo maar even in bad ga ben me lui bah. Ben het rusten ook wel een beetje zat moet ik zeggen

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb verder het idee dat ik juist afneem.
    Op mn buik, heupen en borsten na.

Gisteren heb ik geshopt en normaal heb ik mt M en mt 40 en ik kom nu echt in 38 zelfs bij de HM en daar heb ik ook mt 40................dus ik denk dat ik verder wel redelijk goed ga :)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb in positie ook een maat kleiner haha dat schijnt ook normaal te zijn

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ik heb positiemode ook een maat kleiner als normaal.
    Ben in gewicht nog niks aangekomen, maar borsten en buik al wel ;)

13. MvN

MvN Niet meer actief

Goedemiddag damentjes :D

Hebben jullie dat ook op jullie borsten van die kleine rose/paarse adertjes ? Dan bedoel ik niet die grote blauwe..

Want die vallen me nu wel op...

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zijn gesprongen adertjes roos heb ik ook

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

GOeiemorgeeee..

Odess en Aylin ( als ik het goed heb ) gefeliciteerd met jullie 12 weken grens! :D

2 hele leuke babykamertje gezien!

Ellen, mooi dat je wat eerder mag! Spannend hoor, maar t komt vast helemaal goed!

ROos je bent ROse niet tegengekomen!? ;)

En een eChte positie broek heb ik zelf nog niet gekocht, alleen eentje van een vriendin geleent.. Heb wel veel leuke positie shirtjes gekocht..

Weet niet wie het ook alweer was met de angelsound die nog niks hoorde, al succes gehad?

tjonge jonge, wat gaat zo'n weekend dan toch snel voorbij zeg!

Maar Danjo ik zie dat jij een zakje drok meenam, maar ik ben daar juist heel voorzichtig mee, omdat mij is verteld dat drop super sleCht is voor een kindje?! Zelfs weinig? Ik weet het niet hoor, maar omdat het mij toen verteld is!

Fijne dag allemaal! En sorry als ik iets vergeten ben!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

zakje drop bedoel ik..

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Doordat je je duizelg bent leoniee helpt een dropje wel zit zout in he.
    Ik eet er geen tig op een dag. soms dagen niks. en euh suikers tja ik neem ook wel een snoepje hoor haha.
    Ik moet zeggen op moment heb ik sowieso veel trek in eten

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oo oke! Dat wist ik niet :) ..
    snOep ik ook.. voordat ik zwanger was nam ik liever een beetje chips dan snoep. maar ben nu echt gek op snoep.. wel rOt hoor..

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    ik heb vooral trek in lekker honger, chocola enz... :rolleyes:

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    je kan bvb ook een dextro energie nemen
    als ik thuis zo duizelig ben neem ik een soepie dat werkt ook goed.

ik ben nooit een chips gek geweest maar een stukje chocola of een lekke snoepje gaat er wel in haha

Deel Deze Pagina