Leoniie, dat was ik. Ik hoor nog steeds niks met de angelsounds. Morgen heb ik een echo, als dan alles goed is ben ik weer gerustgesteld Vind het wel een beetje spannend nu hoor... Ik heb echt een drop-tic. Bij mn vorige zwangerschap werd me aangeraden af en toe wat drop te eten ivm lage bloeddruk. Nu ben ik wel een beetje verslaafd aan honingdropjes, maar ik probeer het niet HEEEEEL erg veel te eten
Shaula en als je nou net boven je schaambot een beetje richting schaamstreek zoekt vind je het dan ook niet. Mijn kindje ligt een beetje links
Hallo meiden: Ik zie dat er alweer een aantal meiden in de 12 weken zitten. Toppie meiden gaat goed. @danjo nog steeds lekker aan het dobberen? Let je op rimpeltjes hahaha. Hier net heel druk geweest. Het buitenbankje zitten schuren en de konijnen hokken een beetje op geruimd. (niet schoongemaakt, was al gedaan). Vrijdagavond schrik van mijn leven. Ik kom na een lange werkdag thuis en plof op de bank. Komt een van mijn katers naar mijn toe met een hele zielige blik in zijn ogen en hij gaat heel raar zitten (net of hij moest plassen) Dus ik til hem als een gek op, want een half jaar geleden had hij blaasgruis en deed hij hetzelfde) Ik legde hem als een kindje op mijn arm en hij bleef heel lief liggen tot ik met mijn hand over zijn buik streek. Die was keihard. Dit had hij toen ook. Maar hij liet ineens een windje (althans dacht ik want ik voelde lucht hahaha) en hij was weer normaal. Dus dacht er verder niets meer over. De volgende ochtend was ik hem kwijt lag hij in de kattenbak heel zielig te zitten. Mijn vriend moest naar Duitsland zijn zoon ophalen en ik moest werken. Dus is mijn vader smiddags naar de dierenarts met hem gegaan. Zucht hij plant het altijd in het weekend hahaha. En idd blaasgruis. Hij mocht een nachtje blijven omdat hij de vorige keer ook weer na 4 dagen terug kwam dus hij wou de cateter er langer inhouden. Vandaag gebeld hoe het met hem gaat. Zat vanochtend zijn cateter verstopt en de kans is dat we hem pas om 5 uur mogen ophalen of morgen, want hij heeft een nieuwe moeten zetten. Vind het zo sneu voor hem. Ik hoop dat hij vandaag weer naar huis mag. Mis hem best wel.
Ben dr alweer uit was wel ff lekker haha. Ah wat zielig voor je kater ik hoop dat ie snel weer opknap en weer naar huis toe mag.
Hoi meiden, Nog 3 dagen en dan onze 1ste echo. Spannend. Misselijkheid lijkt hier nu wat te zakken, dus daar ben ik wel blij mee. Over het willen weten: wij willen het waarschijnlijk wel weer weten. Wist het bij de andere 2 ook. Vond het wel fijn en vind het toch wel een verassing hoe je kindje er uit ziet. Las ook iets over rompers met lange mouwen: ik vind die dingen een verschrikking. Vind het altijd zo opgepropt zitten, omdat je laag over laag hebt. Het gaat wel, maar het is niet mijn hobby haha. Geef mij maar die met korte mouwtjes. Beide andere kindjes van mij zijn ook in de winter geboren en hadden genoeg warmte aan die met korte mouwtjes hoor.
Vind juist dat je rompers met lange mouw leuk kan combineren met truitjes etc. ben wel een pietje precies overal me haha. Spannend meid nog 3 dagen voor je het weet is het zover
hallo allemaal Ik ben net weer thuis van het werk (tja dat heb je als je in de zorg werkt, dan mag je in de weekenden ook), pffff ben nu wel moe hoor. Wij willen ook graag weten wat het wordt wisten we van de andere 2 ook. En het blijft toch wel een verrassing, want we vertellen het verder niemand. Rompertjes met lange mouwen vind ik ook niet echt handig, maar ik heb ook 2 lente/zomerkindjes dus dan gebruik je ze ook niet.Weet nog niet wat ik bij deze ga doen.
@sloppyslayer; bedankt voor de lijst (wat je wel/niet mag eten) Heb hem gelijk opgeslagen! Handig dat je zo een lijst voor de hand hebt.
Dag lieve meiden ben echt lang niet geweest, maar heb soms echt geen tijd en ook niet om het allemaal te lezen. Dus hoop dat het verder goed gaat met iedereen. Wij hebben donderdag de 2e echo, be vrijdag 12wk en we zijn zo benieuwd. Vooral om te zien hoe de kleine gegroeit is en of alles goed gaat. De vorige keer kregen we namelijk met de echo te horen dat het niet goed was, heb zelf geen spontane miskraam gehad, dus ben soms best bang dat we nu weer dat nieuws krijgen. Dus ff afwachten. Hier verder een hele luie dag, mn vriend moest dit weekend werken in het zuiden van het land, dus hele weekend alleen geweest en moest gisteren werken, wel gezellig als hij er vanavond weer is. Ook wij willen graag weten wat het wordt. Kunnen we toch wat gerichter spulletjes kopen en waarschijnlijk wordt de babykamer dan roze of blauw. fijne zondag nog
Rompertjes ik heb alleen maar met korte mouwtjes volgens mij. Heb nog steeds geen tel gehad van de dierenarts dus ik denk dat baddr (mijn kater) ook vanavond moet blijven. Kwaaltjes: bij mij zijn alle kwaaltjes over. Heb nu engergie voor 10. Na ergenis van mijn collega. Ze zegt: volgens mij kan je niet stilzitten zo voel ik me totaal niet nuttig. Laat mij maar lekker mn gang gaan, heb ik zoiets, profiteer ervan want daarlijk ben ik weer niet vooruit te branden. hihi
Klopt Odess, je zult deze wagen nergens met korting vinden helaas. Dat is nu eenmaal eigen aan de Bugaboo. Wij nemen waarschijnlijk een Mutsaerts. Mijn mannetje mag kiezen want als huispappa en fanatiek wandelaar zal hij er de meeste kilometers mee maken. Mams bemoeit zich nergens mee in dat opzicht, behalve dan dat ik er heel graag een met 4 wielen wilde. Maar dat wil paps ook, dus dat komt wel goed . Alle dames die de 12-weken grens gepasseerd hebben: gefeliciteerd! Ze zeggen dat het vanaf deze grens snel gaat, maar ik heb er nog niets van gemerkt. Morgen 14 weken zwanger alweer! @geslacht: wij laten ons verrassen eind september/begin oktober . Zal wel lastig zijn bij de pretecho die we gepland hebben staan, maar dat komt vast goed . @eten: hier wordt maar heel weinig gegeten. Ondanks dat mijn borsten op ontploffen staan (help, wat moet dat nog worden ) en mijn buikje flink groeit ben ik alleen nog maar afgevallen (nu inmiddels 4 kilo). Ach, de baby komt niks tekort, want ik eet erg gezond en gevarieerd, alleen niet zo veel. En ik heb genoeg kilo's bij me waarvan de kleine lekker eten kan hahaha ... @kleertjes: ik koop vooral niet te veel. Na de geboorte weten we het geslacht pas en in de eerste weken komen mensen toch allemaal met kadootjes. Ook nu komen mensen al regelmatig met kleertjes als kadootjes. Ik heb welgeteld nu al 22 rompertjes/pakjes in de kast liggen . En dus niks zelf gekocht... Nou ja, laten we het er maar op houden dat mensen ons goed voorzien . En als het een meisje is stuur ik paps nog dezelfde dag van de geboorte de deur uit om een jurk voor zijn meissie te gaan halen . @Cindy, sterkte met je kater! Zielig hè als zo'n beestje iets heeft. Ze kunnen niet zeggen wat er is, dat vind ik altijd zo zielig. Hopelijk knapt hij snel op! Liefs, Josien
Lijkt me erg gestressed, zoals ik altijd zeg gewoon positief blijven. Iedere zwangerschap is weer anders . Dit gaat helemaal goed komen. Ik zal voor je duimen.
@josien: hij gaf vrijdag al aan dat er iets niet klopte. Gelukkig weet ik nu wat de symptomen zijn. Ik had al tegen de dierenarts gezegt dat ze zijn pipi eraf moesten snijden. Als ze het topje eraf halen is kans op herhaling minder, maar dat wou hij niet doen in deze statium.. hmmmz btje jammer. Hij wou hem wel castereren, dat begrijp ik meer inkomsten hahaha, maar hij mag van mij volop kater blijven. Zijn moeder is immers gesterriliseerd, dus ukkies komen er niet bij ons.
hallo allemaal! er is weer veel gekletst, gezellig! @ cindy, ik hoop dat baddr straks weer naar huis mag! zielig zeg, onze katten hebben nog nooit wat gehad (even afkloppen) maar lijkt me heel naar om te zien dat ze pijn lijden... @ josien, 14 weken alweer! wat gaat dat snel bij jou zeg! @ rompertjes: ze zeggen altijd dat je je baby altijd een laag meer aan moet doen dan je zelf aan hebt, dus 2 lange mouwen over elkaar lijkt me dan geen overbodige luxe. t ligt er natuurlijk wel aan wat je erover heen doet. @ mezelf: geen bloedverlies meer gehad, dus ben weer gerustgesteld. ben wel erg blij dat we morgen een echo hebben! spannend. we zijn net naar de intratuin in lochem geweest, veel planten gekocht voor onze tuin. nu ben ik erg moe, dus ga lekker liggen! liefs Ellen
Aah , Cindy wat sneuu! HOpelijk mag je m straks nog ophalen! Rompertjes: ik heb ook heel veel rompertjes met korte mouwen, vind het zelf toch iets fijner.. & ik heb juist gehoord dat je je babytje zo warm moet kleden als dat je jezelf kleed.. DOen jullie trouwens aan een sport, en zo ja welke? Ik wil heel graag weer sporten, heb altijd gevoetbalt maar dat ga ik nu zeker niet meer doen.. Heeft iemand nog tips voor leuk en veilig sporten?
ik las iets over de bugaboo nergens zijn eigenlijk kortingen maar bij babypark kost hij wel het goedkoopst. De cameleon dan www.babypark.nl wij willen graag de denim hebben van spijkerstof en die kost 860 bij de prenatal 829 bij de babydump, zoiets en 760 bij babypark en als je babypark boven de 750 euro besteld krijg je 5% korting, dan kost hij 720 euro, dus daar het goedkoopst. op marktplaats kan je ook veel vinden alleen de spijker nog niet. ik weet niet wie het wou weten maar dahct zet het er ff op voor de liefhebbers en de gewone bugaboo dus niet de spijker is zo ie zo 50 a 60 euro goedkoper
Dus als het koud is heb ik vaak een shirt met lange mouwen aan en daarover iets met korte mauwen hahaha. Ik doe aquajoggen ik vind het in het water heerlijk en zei geeft aan wat ik wel en niet mag doen.
Ik wil gaan zwangerschapszwemmen. Ik heb al een tijdje niet meer gesport al voor ik zwanger ben en het leek mij niet verstandig om nu weer naar de sportschool te gaan, ken mezelf dan wil ik teveel en doe ik teveel. en zwangerschapszwem leek me wel leuk, soort van aquajoggen