Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goeiemorgen!

@Ellen1983 en Shaula
    Veel plezier met het bewonderen van jullie beebs!

@Jaja
    Ik zie dat je alweer terug bent. Gelukkig is het niets ernstigs..

@Odess
    Jij hebt ook al een mooi buikje :D

@0babydream0
    Rustig aan jij he! En veel drinken meid!

En uiteraard iedereen die de 12 wkn grens is gepasseerd.. Gefeliciteerd!

2. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Maia..
    Spannende dag voor jou! Ik hoop dat je snel wat hoort en dat we jou kunnen feliciteren met je nieuwe baan.

3. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ sport
    Ik deed voor de zwangerschap aan kickboksen en hardlopen(joggen).. Nu doe ik helemaal niks :oops: Als ik eraan denk word ik al moe.. hahah..

@ angelsound
    Wij hebben er ook geen. Ik denk dat ik helemaal in de stress schiet als ik de beeb niet hoor, dus beter voor mijn hart dat ik er niet naar ga luisteren en zodoende laat ik dat aan de VK over..

Waarschijnlijk ben ik weer ergens op vergeten te reageren.. Mijn excuses hiervoor.. Ik kan ook niet alles onthouden :)

4. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal op deze zonnige stralende dag!

Maia: spannende dag voor jou, ik hoop dat je snel, positief bericht krijgt!

ellen en shaula: ik duim voor goede mooie echo's!

babybream: Wel goed aan jezelf denken he? veel drinken, zo'n infuus is geen pretje! En ook nog gefeliciteerd met je 12-weken grens!

@KDV: da's hier in Utrecht rampzalig. Nu al nergens plaats meer voor januari 2010! Idioot gewoon...

@sporten, ik ben een fanatieke race-fietser, ik loop hard en ik schaats, maar nu komt er helemaal niets van. Ik heb gewoon niet de energie. Misschien moet ik maar gaan zwemmen, want mijn lijf heeft wel behoefte aan beweging. Iemand ervaring met zwangerschapszwemmen?

Liefs Sjimf

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden...hele fijne dag vandaag! Het wordt verder een zonnige week :)

Wat ben ik blij dat ik een weekje vrij ben :p

6. aha, vandaar... ;)

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

KDV, heb me net bij 2 gemeld voor een plek vanaf 1-1-'10. Mn man vind het onzin maar het is realiteit, guppie is nog zo klein en toch moet je al dit soort dingen regelen! Ze sturen de spullen en dan gaan we ons inschrijven.

8. leuk zeg van je vriendin! ze heeft je lekker snel gebeld dus! gefeliciteerd!

9. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb ons kindje ook al ingeschreven hier in tiel.

Kan er tegenwoordig niet vroeg genoeg meer bij zijn

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ander KDV belde ook, tot maart 2010 zitten ze vol :eek: Gaan we maandag kijken, is wat kleiner vind ik wel leuker. Die vent alleen zo van hoezo inschrijven, je moet eerst komen kijken, okeee... Ik heb ook echt geen idee hoor hoe dat allemaal gaat :oops:

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey meiden ellen en shaula al nieuws?

Ik mag om kwart over 2 tussendoor naar de vk
    ivm mn cyste hoe en wat we nu verder gaan doen

12. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    wat weer veel geklets hier, gezellig hoor, maar ik lees niet alles terug.

Vanmorgen naar VK geweest, alles goed, blijk toch weekje korter zwanger. Du nu echt 12 weken en 1 dag. Hartje heeft ze niet gehoord, dus even met twee weken terug komen.

Tevens is er een afspraak gemaakt in het ziekenhus voor de 20 weken echo i.v.m. met mijn voorgeschiedenis. Dus met 8 weken al.....wat gaat de tijd snel.

Van het weekend met schoonouders op pad geweest met schoonouders en kinderwagen gekocht! Joeppie!

Nu genieten van een vrij week, dan het weekend weg met schoonouder, schoonzus, zwager en kids, een weekend in een huisje in Overijssel. De week daarna beginnen met nieuwe baan in het ziekenhuis op functieafdeling, erg spannend allemaal.

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @maia: ik hoor dat je vandaag je weet of je aangenomen bent of niet. spannende dag zeg. Ik zal voor je duimen.

@angelsound: ik heb hem wel, maar gebruik hem niet zo vaak. Ik zoek me als een gek, maar omdat ik nogal een dikke buikwand heb (goed ingedekt he dat ik gewoon dik ben hahaha) en ik nogal veel vocht vasthou (ja nu al mn ringen knellen niet normaal meer) hoor ik hem of haar nog steeds niet. Dus ga volgende week pas weer luisteren.

@Kdv: alles is geregeld onze spruit kan per 16 januari 2010 op de donderdagen terecht en 16 februari 2010 op de dinsdagen erbij. Ideaal als je voorrang hebt. (dit mbt Ties* die ook eigenlijk op die dagen naar het kdv zou gaan en later niet doorging).

@Baddr (mn kater) is weer thuis. Gisteravond om 10 uur belde de dierenarts dat we hem mochten komen ophalen als we dat wouden. Hij hoefde het niet 2x te zeggen. We zijn in de cindytoettoet gestapt en hebben hem opgehaald. Toen we daar binnen kwamen zat hij met 2 grote ogen naar me te kijken in een heel klein hokkie (heel zielig). Toen we thuis kwamen heeft hij de hele avond als een klein kind op mijn armen gelegen. En nu is hij alsvan ouds aan het ravotten in het weiland. Het gezin is weer compleet ;)

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Werkte je nou al in het ziekenhuis of nog niet? Ben je gewoon van functie overgestapt? Raar vraagje misschien, maar wat voor functie heb je op een functieafdeling? Waar valt dat onder? Wat een vragen allemaal.

Wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekregen van je schoonouders. Wel errug lief van ze.
    Ik zou zeggen geniet lekker van je vakantie. Het weer heb je mee. ;)

15. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hoi dames, ik merk dat er een hoop verder zijn dan mij, ik ben op het moment zo vaak misselijk en moe dat ik het niet allemaal kan lezen.Heb me vandaag ook ziek gemeld..
    Is echt niet leuk op deze manier zwanger zijn bahbah..hoop dat het snel beter wordt..

Mijn misselijkheid is voornamelijk savonds, dus geen avondeten voor mij.Vreselijk verkouden en hoofdpijn, mag ik hier iets voor innemen?

16. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he booboo je mag gerust een paracetamol nemen
    beterschap en ik hoop voor je dat de misselijkheid gauw wat over is

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Booboo: vervelend dat je je zo belabberd voelt. De gewone paracetamol (dus zonder codeine erin) mag je innemen. 6x per dag 1 stuks. Maar het beste kan je er 2 tegelijk pakken en dan 3x daags. Is meer effectief. Kan geen kwaad voor het beebje.

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo meiden!

Bedankt voor alle succeswensen! We zijn om 14.50 uur aan de beurt, dus nog even wachten :)

Maia, spannend zeg...wel gelijk laten weten als je iets weet he! Succes meid!

Cindy, gelukkig is je katje weer lekker thuis...zo zielig als ze daar in die ieniemieniehokjes zitten.

KDV, is hier al aangevraagd. Kraamhulp is geregeld. Zw.cursus ga ik samen met Sannie1982 aanvragen als zij weer een goede echo heeft gehad. :D

Andrea, geniet lekker van je vrije week!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Booboo vervelend meid als het te erg word zou je altijd pilletjes bij je ha kunnen vragen.

Cindy fijn dat je kater weer thuis is meid

Andrea heerlijk ff een weekend weg als goed is nemen jullie mooi weer mee.

Shaula nog fftjes.

Ik ga over 40 min weg ff snel naar de vk ben benieuwd wat ze zeggen

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hai meiden,
    Ik was het weekend een beetje druk, dus kan niet alles teruglezen, maar hoop dat iedereen een lekker weekend heeft gehad.

@Rompertjes e.d. Ik heb al zo veel gekregen. Had 1 doos gekocht voor spulletjes voor de baby, maar heb er denk nu al 3 vol. Ik kreeg alleen al van 1 vriendin een mand vol met handige dingen. Zij heeft een zoontje van ruim 1,5 en heeft alles gekocht wat zijn handig vond. Eerste pakjes en rompertjes waren al snel binnen en krijg regelmatig wat. Beebje is nu al verwend, haha.

@Kinderkamer, wij hebben bij babydump gekeken zaterdag en mooie gezien. was 1099 euro.... beetje prijzig, maar vind hem erg mooi. Gaan komende weken bij nog 2 zaken kijken waar ik op website mooie heb gezien.

@angelsound, ik vind alleen me eigen hartslag.... haha. Gelukkig zaterdag weer een echo, dus kan dan het hartje horen.

@KDV en KZ, ik heb beebje bij 1 kdv ingeschreven. Woon ook naast een kvd maar die is echt te klein en beetje armoedig. heb er nu 1 die aan de rand van een bos zit. KZ al opgegeven. 1 van mijn beste vriendinnetje is kv dus heb haar aangevraagd.

Ik wens iedereen een zonnig dag!

Deel Deze Pagina