Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Ellen; gelukkig dat de echo goed was meid, is toch weer een hele opluchting

@ Leonie; nee uit Noord Brabant haha
    misschien weet je VK/gyn een goed bureau?

@ thema's ; leuke thema's hebben jullie tot nu toe :)

2. Maia

Maia Niet meer actief

thema: doen we niet aan. Hoogstens een kleurenthema maar geen nijntje, disney of wat dan ook. Onze kamer wordt gewoon heel rustig.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen super meid geweldig

Hier ook geen thema voor de kamer

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aiii Daantje ! ;) Dat is me toCh iets te ver weg!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Apeldoorn heeft een goed echo buro en Raalte ook

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @echo meiden: geweldig dat alles goed was vandaag!

@thema kamer, hebben wij ook niet.......ik vind zoveel leuk! Ik denk wel dat we met kleur wat gaan doen. We vinden allebij aqua heel mooi met wit en taupe. Dus dat gaat het vast worden. En dan het aqua als accent kleur.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

oke dankje danjo..

Thema kamer doen wij denk ik ook niet..

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    In Raalte zit babyinzicht en die in apeldoorn weet ik niet zo
    In raalte kost geslachtsbepaling 30 euro

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

ow :(.. sinds ik zwanger ben heb ik aan de zijkant van mn buik al 2 streepjes stiae aan beide kanten.. WOrd er gewoon bang van hoe ik er over 7 maand uit zou zien..

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaah Raalte heb ik idd wel is van gehoord.. k ben alleen zo bang dat ze me zeeggen je krijgt ene meisje of een jongetje en dat het aan het einde van de zwangerschap toch het andere blijkt te zijn... dan zit je met een probleem! Maargoed.. dat is t risico die je neemt natuurlijk :)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid maak je niet druk ik heb al 4 knalrode strepen op mn buik . Maar goed groei ook als een gek dus tja niet zo gek

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

eCht danjo? ja ik moet me eigenlijk niet druk maken, i know! Maar soms (zoals net ) kijk ik in de spiegel en danbah, dan zit ik alweer te brullen... Heb nog niet echt een zwangerschaps buik maar mn buik is wel groter geworden, dus het is nu net alsof ik een enorme zwemband mee draag.. vOel me zo af en toe zo lelijk! En op andere momenten ook weer helemaal niet! Pff.. En ik kan dan gewoon echt niet hebben dat mijn vriend kan vreten als brugman en die komt niks aan.. GRR!
    En elke keer zoals net, schreeuw ik weer heel hard: IK EET NOOOOOOOITT MEER CHIPS! brulbrul, en morgen zit ik er net zo hard weer aan! :S irrietant! ik word soms zo moe van mezelf.. Pff sorry voor mn zeik bericht hoor.. moest het even kwijt!
    Maar als ik mn kindje straks in mijn armen heb, vergeet ik elk streepje en is het het dubbel en dwars waard!

ZO! Klaar en amen!

Zijn er nog meer meiden hier die de 3d,4d echo rond de 20 weken laten doen!? Wil hem iig graag wat vroeger, maar ik hoor verschillende verhalen over wanneer het nou het mooiste iss..
    Oeh grays anathomy is een beeeetje spannend, dus ik ga is ff kijken!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hahaha ik ben gelukkig nog maar 300 gram aangekomen en die strepen neem ik voor lief
    je weet als je zwanger bent geweest word je er vaker niet knapper op haha.

Ik wil rond 18 weken geslachtbepaling doen ( moet ze ff bellen wanneer hun dat doen) en dan met de 20 weken echo vraag ik het weer

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik lees overal dat het het mooist is met 27 weken ong dan zit er nl ook al wat babyvet aan.

Wij doen dat iig niet

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ben ik nou gek of had ik mazzel. Wij hadden met de 20 weken echo geslachtsbepaling. Nou ja met uiteindelijk 22 weken want meneer wou zn pippi niet laten zien. en dit betaald de verzekering gewoon.

Met de 3d of 4d echo ik twijvel echt heel erg. Zijn hier ook super stevige dames die dit wel hebben gedaan en dat het beeld super was?
    En dan heb ik het niet over de dames die een vet rolletje hier of daar heeft nee echte oerstevige dames hahaha. (like me).
    Lijkt me zo zonde van het geld als het beeld niet mooi is.

Echt een super nuttige dag vandaag gehad. Eerst boodschappen, tuinbankje geverfd, eten koken en daarna de konijnen flink zitten borstelen. Ben nu wel bek af hoor. Ff kijken of ik chocolademelk kan maken

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Meiden wat zijn jullie saai zeg. Is er nou helemaal niemand meer?
    Laat me maar alleen :cry:

17. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    hmmmz Cindy... blijkbaar heeft nog niet iedereen de energie die jij alweer hebt, of we zitten met z'n allen aan de Grey's anatomy...

@ Roos, ik heb ook gehoord dat je bij 12 weken je baarmoeder boven je schaambot uit moet voelen komen, maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat voelt. Ik heb namelijk nog niks gevoeld (en ik probeer toch echt elke dag effe), maar weet ook niet zo goed wat ik moet voelen en waar precies. Iemand een idee?

@thema's, ik denk geen thema...

Sjimf

18. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @Maia, balen dat je het niet bent geworden. En ook balen van dat gedoe bij je oude werkgever...

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hoe krijg ik de lettertype op het beeldscherm weer groter. Ik heb op een knopje gedruk en toen werden de letters kleiner. Teklein om eerlijk te zijn. Ik heb mijn bril niet op en kan het echt niet lezen hoor.
    Help!

20. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hallo meiden,

Vandaag heb ik de Angelsound binnengekregen alleen... wat ik ook probeer... ik krijg echt geen hartje te horen :cry: . Na veel zoeken kon ik wel m'n eigen hart horen :) maar dat weet ik toch wel, dat 'ie het doet :D .
    Hoe zou dat komen? Ik maak me natuurlijk stiekem toch een beetje zorgen... Ik zou het toch moeten horen met bijna 12 wk.?
    Het enige waar het aan zou kunnen liggen is het feit dat ik een diep (laag) liggende baarmoeder heb, volgens de verloskundige. Bij de eerste echo moest hij hard duwen om het allemaal in beeld te krijgen.
    Ik hoop zóóóóóó dat het dat is... Over een weekje krijgen we weer een echo dus dan weten we echt meer... Tot die tijd nog even in onzekerheid.

Deel Deze Pagina