zeg is die serie nog niet afgelopen ik ziet hier nog steeds met kleine letters. Zit echt nu dichtop het scherm. niet normaal meer. nog steeds hellupie
druk op knop Ctrt en scroll met je muis. Dan kan je hem verkleinen of vergroten! Eventueel ook bovenaan in je scherm bij beeld. Inzoomen of uitzoomen..
Goede morgen! Vandaag is het zo ver...........ik heb de 12wkn gehaald en straks gaan we eerst naar het IVF-centrum, voor de laatste keer, en dan naar het VU medisch cenrum....heel spannend en weer helemaal nieuw. Ik mag eindelijk naar de blauwe balie..........voor heen alleen maar naar de rode balie. @ Leoniiee: door mn Schildklier kan ik al aankomen van water! En afvallen homaar! heer frustrerend en mijn vriend eet 2dgn wat minder en drinkt een glasje wijn minder en klaar hij is weer 2kilo kwijt @ geslachtsbepaling: wij krijgen van de verzekering een 3d echo..........dus ook de geslachtsbepaling Ik heb een niet schadelijke aangeboren afwijking en dan heb je een medische indicatie voor een 3d echo Ik heb 3nieren gelukkig heb ik geen problemen als alleen heeeeeeel vaak plassen en nu nog meer plassen en ik moet meer drinken. Maar ik ben er mee geboren dus het is nu inmiddels al gewend @ Maia: He! Jammer dat je het niet geworden bent! Ik geloof dat ik nu weer bij ben Gelukkig was het gisteren een beetje rustig.........ik had namelijk geen internet de xs4all had een landelijk probleem..........bleh ik kan echt niet zonder. MAar goed ik heb nu lekker op de bank film gekeken
eeen 3 d als je een afwijking hebt nog nooit van gehoord dat kunnen ze op een normale echo nl ook zien dat hoeft niet in 3d. Cindy eigenlijk is een 20 w echo niet bedoeld voor geslachtsbepaling het is een medische echo en wil jij niks weten of je kindje wat heeft krijg je hem ook niet. ( met andere woorden het is er geen 1 voor de fun) alleen is het bij vele zo wil je het weten dan willen ze er wel even naar kijken. Dat is wat ik ervan weet iig. Is je beeld alweer goed haha Jiska ik lees verhalen dat meiden het pas vinden met 15 weken dus maak je niet te druk. Heb je al eens richting liezen gezocht en dan net boven je schaambot ( gewoon ff proberen komt vanzelf) maar laat je niet gek maken als je niks hoort. Ik was alweer om 6 uur wakker ik word er een beetje simpel van al is mannetje blij met mij haha smeer zn brood maak een bakkie voor hem.
goedemorgen dames eindelijk heerlijk geslapen. efe een vraagje aan de vrouwen die al kindjes hebben bij hoeveel weken voelde jullie de kleine? de meeste zeggen namelijk dat je rond 15 a 16 weken belletjes voelt en rond de 20 weken echt trapjes klopt dit? veel liefs jaja
jaja heb nog geen kids maar wat ik gehoord heb ik erg uiteenlopend mijn zus voelde bij de eerste pas met 22 weken wat en bij de 2e met 19 weken. Mn vriendin voelde met 17 weken al wat terwijl haar placenta voor ligt ( bijzonder). Vaak zeggen ze wel dat het bij de eerste wat langer duurt. Ik kan niet wachten tot het moment lijk me geweldig
danjo: ind iedereen zegt iets anders mijn vriendin voelde bij 15 weken belletjes en bij 19 weken voelde ze de baby echt duidelijk. Ik kan ook echt niet wachten ik ben vandaag 14 weken en merk nu echt dat ik nu daar naar uit kijk oohh ik kan niet wachten. even over de 20 weken echo daar onder versta ik ook echt dat dat geen pretecho is ze kijken echt of alles wel goed is best spannend. Dus daarom willen wij ook zon extra pretecho laten maken en dan zien we wel wat het wordt doen de meeste dit? veel liefs jaja
Goedemorgen meiden! Jiska, gewoon rustig zoeken, soms duurt het echt heel lang hoor, gisteren moest ik ook heel lang zoeken, bleek ik te laag te zoeken, zat hij al boven mn schaambot en toen ik ff losliet hoorde ik hem loud and clear Bovendien kan het er ook gewoon soms niet inzitten, soms hoor je het heel onduidelijk en dan moet je het eerst een keer goed gehoord hebben om te herkennen! Maak je niet druk! Sloppy, gefeliciteerd! @ Thema, doen wij niet aan, een rustige landelijke kamer voor ons Ik ga aan het werk, doeidoei! Allemaal een fijne en zonnige dag gewenst!
Jiska geen zorgen meid! Sommige meiden horen het hartje pas na 14 weken. Dus niet druk maken. Je kindje voelen; Ik voelde Aylin pas met 19 weken. Ik was met de angelsound aan het luisteren en ineens trapte ze er tegen aan. Misschien dat ik eerder al wat heb gevoeld maar wist dan niet wat het was.
Danjo, het VU zegd dat ze die zelf kunnen aangeven of ze een medische indicatie zien. Omdat ik al zoveel heb meegemaakt en omdat ik eigenlijk door een medische fout onvruchtbaar was vonden ze het een goed cadeautje voor ons! Ik vind het een prachtig cadeau!
Dan zullen hun het wel niet onder 3D declareren want volgens mij doen verzekeraars dat niet. Want 3D is echt geen medische indicatie omdat ze op een normale echo met 20 weken ook alles zien. Zo ook de nieren etc.( wel kunnen ze na de 20 w echo een uitgebreide echo doen medisch) Je hebt gewoon mazzel dat hun meegaand zijn en het apparatuur in huis hebben. Tis je gegund meid. Rose werkse
Ik voelde Ties* met 15 weken schoppen en met 17 weken werd ik elke dag flink inelkaar geschopt door hem.
hoi hoi, ik ga er even tijd insteken om alles te lezen en te reageren, ben ik vast wel even zoet mee! tot zo!
Hallo, Ff Ego: Pfff, zit ik dan in m'n eentje thuis! Heb vanmorgen m'n dochter voor 't eerst naar de basisschool gebracht. Die mag vandaag voor 't eerst wennen . Ik heb de hele nacht van de zenuwen niet kunnen slapen en zij zei vanmorgen "mama, is wel spannend hé?". Ze moest echt heel hard huilen toen we weggingen. En het voelt ook heel geamputeerd . Maar goed kleintjes worden SNEL groot. Verder alles goed hier. Wij hebben 15 april extra echo zomaar! Verder allemaal lekker genieten van het super mooie weer dat deze week gaat komen! Helaas nog wel 2 dagen werken maar daarna lekker vakantie. Voor iedereen die zich niet top voelt, nog ff doorbijten. Makkelijk gezegd dan gedaan, maar je zult wel moeten. Het is uiteindelijk voor een goed doel. Heb van de vorige zwangerschap ook wel striae overgehouden maar ondanks de enorme buik ( plus 30 kilo) is dit minimaal. In november ga ik in ieder geval starten met Sonja!
Ik voel ze al boven schaambot... maar is al 4de zwangerschap dan is dit mogelijk... ben even aan het bijlezen