Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @babydream, wat rot voor je dat je je niet goed voelt. hopelijk voel je je snel beter nu de 'magische grens'is bereikt! ik duim voor je!
    @booboo, paracetamol kan inderdaad geen kwaad hoor! hoop dat je je snel beter gaat voelen!
    @ sloppy, hoe laat heb je je echo? succes en veel plezier!
    @ maia, jammer dat je t niet geworden bent! toch hou je dus nog twee deurtjes open als ik je bericht zo lees... spannend.
    @ cindy, fijn dat baddr weer thuis is! hij is dus snel opgeknapt. leuk joh, kleine konijntjes! (niet voor mij hoor, maar ze zijn wel erg schattig!)
    @ danjo, heeft raalte een echobureau? doen ze daar ook 3d echo`s dan? heb je een adres?

gelukkig heb ik geen hoofdpijn meer, maar ga vanmiddag even naar de dokter voor medicijnen die ik wel mag gebruiken bij migraine.
    wat was het erg gister! heb een halve emmer volgekotst. en echt niet vanwege de zwangerschap, maar vanwege de migraine!
    ik ga straks even de echo proberen in te scannen, eerst urine naar de ha brengen, want ik vrees een blaasontsteking.
    fijne dag allemaal!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ elsken: we zijn precies even ver!

3. Bij Luna voelde ik het bij 19 weken
    Bij Jade bij 14 weken...

ben nu benieuwd wanneer we dit wondertje gaan voelen...

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb mn eerste om 11.45uur en de tweede afspraak om 13.30

Ik ben dus straks wel even weg :)

5. idd..

6. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goeiemorgen dames!

Ik heb alles een beetje vluchtig doorgelezen...

@ Sloppy,
    Wat fijn dat jij een 3d echo vergoed krijgt.. Je hebt het zo te lezen ook echt wel verdiend.

@ Striae,
    Hier gelukkig nog niks ontdekt. Ik smeer mij ook helemaal dood met alle zogenaamde wondermiddeltjes :eek:

@ Joenka,
    "sterkte" vandaag zonder je meissie.. Lijkt mij ook moeilijk hoor..

@ Cindy,
    Wat voelde jij Ties* al lekker vroeg zeg! Lijkt me heerlijk.. Ik kan niet wachten..

@ Thema,
    Hier doen wij niet aan. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik echt een afkeer heb tegen nijntje/winny de poeh e.d. Wij gaan denk ik voor een grijze muur waar wij een gedichtje o.i.d. op laten zetten..

Zo, nu ga ik mezelf weer even nuttig maken hier op mijn werk.. :D

7. Thema kamers...

Luna krijgt nu omat ze het zelf wilt een prinsessen kamer..

Jade krijgt een mickey mouse kamer.. omdat ze verzot is op haar mickey rammelaar en beertje

maar voor beebje wordt het voorlopig een neutrale kleur en als die wat ouder is zal er een thema aan toe gevoegd worden

8. oeps foutje :oops:

dubbel berichtje

9. MvN

MvN Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik ga zo na de kapper.. word echt helemaal gestoort van mijn lange haar.. het lijkt steeds dunner te worden en vetter... Dus ik ga nu maar een boblijn knippen dan ben ik er vanaf..

*hopelijk staat et dan ook haha*

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morgen lieve medezwangeren!

Hier weer eens een berichtje van mij! Ik heb het meeste wel meegelezen en meegeleefd maar om op alles te reageren :( dat wordt lastig!
    Wel wil ik Maia even zeggen dat ik het jammer vind van je baan bij de bieb! Je had er zoveel zin in. ((knuf))

Gisteren toch mijzelf niet weten te bedwingen en een angelsounds gekocht. Uiteraard meteen uitgeprobeerd en... JAAAAAAA wij hebben het hartje gehoord! moorman stond te springen in de slaapkamer :) zo mooi!
    Het is heel vroeg, dat weet ik maar blijkbaar kan het! (het is mijn derde zwangerschap maar goed de eerste twee beiden niet goed gegaan voor 10 weken...)
    Volgens de laatste meting bij de vlos ben ik nu 8+5, volgens mijn laatste cyclus 9+3, zit ook wel wat verschil in!
    Volgende week weten we dat zeker!

Oja, wij gaan niet voor een themakamer. Wel een kleurtje. Waarschijnlijk geel en rood.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gaan zo weg........tot straks!

12. Esmée voelde ik echt al goed bij 16 weken en mn mannetje voelde haar al bij 18 weken, maar dat kwam omdat zij vooraan lag en de placenta daarachter...

13. hier bij mij staat in het foldertje dat het geen geslachtsbepalende echo is, maar als ze het kunnen zien en je wilt het weten, zeggen ze het wel... ;)

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jahoo! echofoto geplaatst! ik vind m geweldig, maar als ik m vergelijk met sommige anderen hier, zie je eigenlijk niet heel veel...wat vinden jullie?
    sloppy, heel veel plezier!

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

dank jullie wel voor je lieve reacties. Ben nu dus maar van m'n werkloosheid aan het genieten: lees: niets doen :D

er zou vandaag iemand van de meubelwinkel komen omdat 1 v/d stoelen die we gekocht hebben en vorige week geleverd werden erg wiebelt, lag ik nog in bed toen hij kwam (manlief had tegen mij eind ochtend gezegd) :oops: naja, stoel weer redelijk gerepareerd dus dat is mooi!

@moor: fijn dat jullie het hartje al konden luisteren zeg!

@sloppyslayer: veel plezier bij de echo

Zo ik ga even verder met mijn namenlijstje. Ik ben nu bij de L :)

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Maia, wat balen dat je niet bent aangenomen. Maar nu inderdaad lekker genieten van het niks doen! :D

Sloppy, gefeliciteerd met de 12 weken grens. Succes zometeen!

@Pretecho, wij beginnen er niet meer aan. Vorige keer konden we 3 keer terug komen en ons meisje bleef stug liggen waar ze lag...heel ver naar beneden. :( Dus het is uiteindelijk niet gelukt. Maar dit was wel erg uitzonderlijk hoor.

@Themakamer. Een vriendin van ons die normaal gesproken schilderingen maakt op een KDV heeft bij ons op de muur een hele grote schildering gemaakt van Winnie en Knorretje die spelen in het water. Heel mooi. De rest van Aïsha's kamer was wit en limegroen met een donkerroze rand. Voor de tweede gaan we kijken naar wat het wordt en dan iets met Nijntje of Kikker. Maar goed, ik vind elke week iets anders leuk...we zullen zien :D

@baby voelen, Aïsha voelde ik met 17 weken en nu nog niks...maar ja, mijn baarmoeder ligt dus ook heel ver naar achteren.

@Streepjes op de buik, ik heb bij de eerste 's ochtends en 's avonds met zwitsal mama gesmeerd en heb uiteindelijk aan beide kanten een heel ieniemienie streepje overgehouden aan de zwangerschap. Nu nog niks te zien, ben weer ENORM aan het smeren :)

17. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oooh en Ellen, het is echt wel een mooie en duidelijke foto van je kindje hoor! :D

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    En wennos, weet niet of je eigenlijk nog meeschrijft, maar gefeliciteerd met je verjaardag! :D :D :D

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zo, nu hou ik op.... ;)

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo shaula, je dochter heeft een mooie leeftijd vandaag! 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag! haha zo is elke dag reden voor een feestje he?

Deel Deze Pagina