Hey meid ben jij ook zo'n konijnenfan? ik heb een hangoor en ben er helemaal dol op, de mijne loopt altijd los in de tuin als ik thuis ben!
Haha ellen, nu je het zegt ja! Ik had het nog niet eens gezien. Inderdaad altijd reden tot een feestje
@ellen Mooie echo! Ik heb ook gelijk mijn echo ingeladen, ziet er toch wel stiekem weer erg leuk uit als ik ernaar kijk... Wat een mooi moment was dat toch. Iedereen gefeliciteerd die een goede 1e echo heeft gehad @sloppy Veel plezier, ik heb wel in andere onderwerpen gelezen hoeveel moeite je hebt gedaan om zwanger te worden! Hartstikke geweldig voor je dat het nu zo voorspoedig gaat!
@ Odess En toch raar want als ik bij babypark kijk op de site bij bugaboo cameleon basic dan staat de denim er toch echt voor 759 euro Hij is een tijd terug zelfs 660 geweest maar staat er niet op. Maar waar kost ie dan 682 euro?
@ jaja Heb je die vlekken op je rug? EN zijn ze wat wittig? Ik heb dit 2jaar geleden ook gehad, was ook een schimmel infectie, ik moest smeren en Ab pillen. Maar snap dat je nu liever geen AB pillen krijgt. Maar het gaat gelukkig wel weer over, alleen heel vervelend. Enne ik maak me vandaag een beetje zorgen, weet niet waarom, heb nergens last van ofzo. Maar donderdag onze 12wk echo en t komt nu erg dichtbij, vorige x was alles goed, maar ben toch zo bang dat ze nu zeggen dat het niet goed is. Dit komt vanwege mn vorige zwangerschap en we kregen toen bij het maken vd echo te horen dat het niet goed was, ik heb ook niet zelf spontaan een MK gekregen en ben er nu ook een beetje bang voor. Mn vriend zegt al dat ik niet van die gekke dingen moet denken want hij raakt er zelf ook van in de stress. Ook omdat ik de vorige x zei: ik voel me niet meer zwanger. Terwijl ik niet wist dat het ook niet goed was. En sinds deze wk, voel ik me ook weer beter, kan gewoon eten, niet misselijk of snel vol en mn borsten zijn ook minder gevoelig, Ze zeggen ook dat je hormonen in de 10e wk het hoogst zijn en dan afnemen, zo voelt het wel bij mij. Maar ja ik wou het ff kwijt, voel me ff K*t en onzeker. Ik kan niks anders doen dan afwachten tot donderdag, hebben om 13.30 de echo
Ellen gaaaaaaf je echo super meis in raalte zit babyinzicht ff bij google intikken en raalte erachter en huppa ze maken allerlei echos en 1 van de goedkoopste. Zusterroza het komt allemaal wel goed ik snap heel goed je onzekerheid ik heb het 3 x meegemaakt. Liefde mooi echo meid super.
Dus je hormonen zijn in de 10de week het hoogst? Zou het daardoor komen dat ik last heb van hoofdpijn? maar zusterrosa.. probeer altijd van het positieve uit te gaan, ik weet is soms moeilijk... maar je beebje zal wel flink gegroeid zijn..
Heb ik niet veel van gemerkt dat ze in de 10e week het hoogst zijn eigenlijk al een paar dagen voor di etijd namen alle vervelende klachten af nu alleen sneller moe
Meiden is iemand bekend met zwangerschapscholestase..? Ik heb al vanaf het begin van mijn zwangerschap enorme jeuk. Allergie medicijnen helpen niet Nu stelde mijn vk voor als de jeuk bleef aanhouden om bloed te prikken om zwangerschapscholestase uit te sluiten. Hopelijk is de jeuk niks ernstigs heb niet zulke leuke berichten gelezen over zwangerschapscholestase.
Zusterrosa geen zorgen maken meid! Rond de 12 weken nemen je verschijnselen af je lichaam raakt gewend aan de nieuwe situatie! En je bent bijna 12 weken zie ik!
Het schijnt dat je lever door de zwangerschap minder goed werkt. Hierdoor ontstaat de jeuk. Las verhalen over controle bij de gyn en inleiden van de bevalling omdat het negatieve gevolgen kan hebben voor je kindje. In het ergste geval dood geboorte. Jakkes...
Ellen: Hier heb je een site : http://www.baby-pretecho.nl/pretechverijssel.html dan moet je iets naar onderen scrollen, en daar staan allee pretecho bureaus in Overijssel.. en als je ze aanklikt zie je gewoon de prijzen enz.. Aylin, ik heb er nog nooit van gehoord! Heb wel last van meer jeuk maar niet zo heftig! Succes ermee! Zusterrosa: Wat k*t voor je meid.. ik hoop dat er snel verandering in komt.. Succes.. SOrry ik moet heel snel wegg.. Ik lees vanavond even beter! dOEEEIII! XXX
Aylin ga nou niet teveel lezen op internet he daar ga je vaak al dood als je een scheet dwars heb zitten. ik heb ook wel wat meer jeuk maar niet zo erg
Ook nog nooit van gehoord... net zoals leonie heb ik iets meer jeuk.. maar dit is maar met momenten..
ik ken het ook niet Aylin OMG ik ben echt zwaar niets aan het doen misschien dat ik zo maar een stukje ga fietsen ofzo want anders voer ik weer een hele dag niets uit!
euhmmm, hoe goed is je Engels? Ik heb anders nog wel een Engels stuk dat vertaald moet worden, mocht je je echt vervelen.
Zou er nog maar ff van genieten als ik jou was, dat is straks namelijk helemaal over hoor het `niets doen`, hihi!
Hoi meiden, Heb wel alles terug gelezen maar er is niet veel blijven hangen sorry. Zag wel een paar mooie echo's voorbij komen. Jeuk: zelf nog geen last van en ken het ook niet. Idd niet teveel op internet lezen. Klachten: hier zo goed als bijna weg, met vllgen nog wel last van iets of wat misselijkheid en kan neit goed tegen geuren, ga ik van kokhalzen. Heel soms nog wat overgeven. Ben er blij mee haha. Nog wel gevoelige borsten. Echo: morgen onze intake bij de vk en onze 1ste echo. Ze doen bij ons met 10 weken al uitwendig maken dus ik hoop dat we het goed kunnen zien. Moet er al om 8.00 uur zijn. Ga alleen daarna nog weg, en s'middags naar de kermis dus ik denk dat ik niet eerder dan evt. tussendoor iets kan laten weten of s'avonds pas. Vanavond een bv cursus van mijn werk.