Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

zo erg is het nog niet hoor :D

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

jammer :( ;)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha moor die is goed.

Maia schaam je niet ik heb ook niks gedaan ja hond uitgelaten maar goed ik moet nog ff een paar dagen rustig aan doen

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo weer lekker uitgewerkt!Zaterdag weer beginnen....Moet zeggen dat ik t erg zwaar vind nu ik me zo rot voel...Nog steeds erg misselijk enz...Maar ben de 12 weken voorbij dus hopelijk wordt t snel minder!
    Morgen de 12 weken echo!Onze 4e echo alweer!M'n moeder gaat deze keer mee en die is zo nerveus om haar eerste kleinkind te zien....Daarna gaan we even lekker positiebroeken kopen dat is langzaam aan wel nodig...

5. MvN

MvN Niet meer actief

zo de helft van me haar is eraf... ik heb nu een boblijn :D eindelijk niet zoveel omkijk meer na dat gekke haar van mij :D

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knap hoor Roos, dat je dat hebt gedurfd!
    Wat vind je mannie er van?

7. MvN

MvN Niet meer actief

ja ik werd er gek van...

nou me mannetje zeid via de email ( hij heeft me nog niet gezien ) * niet discriminerend ofzo opvatten! *

Als ik het niet mooi vind ga ik gewoon weer op z’n Marokkaans 4 meter voor je lopen :p

Rotjong hea ;) :x

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

lekker ding die kerel :confused: 8)

als jij er maar blij mee bent toch!?

9. MvN

MvN Niet meer actief

jaa daarom! Ik ben er blij mee! is een keer wat anders.. hij zou willen dat ie nog zoveel haar had als mij hahahah hij is kaal :p

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oja meiden!

Ik had hier al eerder geplaatst dat als iemand behoefte had, ik nog bijna 2 volle dozen Etos Zwanger Zijn vitaminepillen had.
    Een medeforummer had gereageerd en daar heb ik ze naar toe gestuurd. Ik heb de doos vorige week ongeopend terug gekregen.
    Geen uitleg erbij niets, ook hier reageert ze niet op berichtjes en is al een tijdje niet online geweest dus ik ben bang dat het niet goed is gegaan bij d'r...

Maar goed, ik heb dus 2 bijna volle dozen Etos Zwanger Zijn vitamines! Wie wil ze hebben? Gratis en voor niets, of voor iets dat jij graag kwijt wilt ;)
    Stuur maar een PB'tje!

11. MvN

MvN Niet meer actief

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik vind het je leuk staan Roos!

13. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    @cindy1981: ik ga over naar een hele andere werkgever. Erg spannend :( Mijn werk gaat inhouden alle onderzoeken begeleiden en uitvoeren die voor een cardioloog kunnen. Dus fietstesten, aansluiten van hartkastjes en uitlezen van 24 uurs holters. Echo van het hart en pacemaker controle zal een begin mee gemaakt worden, maar daar is ook een studie voor nodig. misschien voor in de toekomst. Leuk dat je het vraagt.

14. Maia

Maia Niet meer actief

leuk je haar Roos.

Nou ik heb net toch nog een ieniemienie klein beetje nuttig gedaan: ik ben naar de winkels gefiets omdat manlief wat moest hebben, heb meteen een hele hoop snaaivoer in huis gehaald en heb me (dit is niet nuttig maar wel fijn ;)) maar weer op de bank geïnstalleerd met al het snaaiwerk onder handbereik!

Ik begin dat werkloos zijn toch wel leuk te vinden ;)

roep ik nu, waarschijnlijk ben ik het over een week zat en ga ik weer keihard aan het solliciteren

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roos leuk joh je haar super.
    Had me bij jou nou een blond meisje voorgesteld leuk om er een gezicht bij te hebben haha.

Hier net ff naar mn schoonzus geweest heb 2 noppies spijkerbroeken van dr gehad.
    Alleen weet ik nog niet wat ik ervan moet vinden haha

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mooi haar roos!
    danjo, hoezo weet je nog niet wat je ervan moet vinden? omdat t positiemode is ofzo? of staat de vorm of kleur je nog niet zo aan? noppies is best duur toch? ik ga donderdag denk ik even naar miss etam. heeft mijn schoonzusje leuke broeken gekocht!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Trouwens in leenbakker krant staat een hele mooie babykamer 460 euries nu smelt

18. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @Roos - Geweldig kapsel, staat je echt heel goed!

19. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @danjo - vind je het ook zo raar om zwangerschapskleding te zien? Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt met 'ik weet niet wat ik er van moet vinden'. Ik was zaterdag in Miss Etam om eens te kijken en ik ben echt meteen weer naar buiten gelopen - ik zag het op de een of andere manier nog niet zitten. Nu scheelt het ook dat ik nog makkelijk in mijn gewone broeken pas ;)

20. Maia

Maia Niet meer actief

nou ik vond dat miss Etam sowieso niet heel veel leuks had.

Ik heb nu een zwangerschapsbroek aan maar het is nog niet echt mijn ding. hij is meteen zo vormloos voor mij gevoel.

Deel Deze Pagina