@ Ellen1983; mooie echo heb je hoor! Hoe groot was jou kleintje daar? @ Cindy; heb op je hyves naar je nijnen gekeken, wat zijn ze schattig zeg! Heb ook superlang nijnen gehad, prachtige beestjes zijn het @ Aylin; hopen dat de jeuk een andere oorzaak heeft dan dat met de lever wat je opnoemde @ Roos89: SUPER zeg je haar, echt heel erg mooi Wij gaan morgen naar de efteling morgen de eerste openingsdag en we gaan er al meteen heen haha, vind het super om daar te zijn, werkt voor mij ontspannend, dus heb er zin in! Ook gaan wij daar 3 juli van dit jaar trouwen, dus ff mooie foto locaties spotten.. verder nog steeds erge last van krampen..maarja, het zal erbij horen he
@ Sloppyslapper; fijn dat alles goed gaat met de beeb weten ze nu al iets meer over wat te doen met je cyste of heb ik wat over het hoofd gezien?
http://www.40weeks.be/collectie.html hey meiden kijk hier eens op die hebben heel leuke zwangerschapskledij vind ik ik koop ze daar allemaal x
Ze hebben er vandaag niet echt naar gekeken. Ik moet aangeven dat ik meer last heb en dan gaan ze nog even kijken. Ik heb trouwens een opgezette eierstok. Danjo is de gene met de cyste.
dat weet ik eigenlijk niet zal er morgen eens naar bellen dan weet ik meer want nu is het niet meer open maar dat is hier een winkel in belgie hier hebben ze echt meer van die leuke winkels waar je zwangerschapskleding kan kopen die ook zelfs sezoensgebonden is dus echt helemaal top in de mode kijk er nu al naar uit als ik er kan inlopen met een bol buikje zal morgen nog eens een buikfoto in mijn album proberen te zetten want die is al super bol nu x
inderdaad hele leuke collectie, maar wel een heel eindje weg, als je idd online kunt kopen dan denk ik dat ze nog wel wat aan ons hollanders kunnen hebben
haha geweldig jullie. Het kamertje is echt gaaf en nu in deventer hebben ze do,vrij,zat extra 15 % koring dus komt op 410 maar idd is nu wel heel snel. En kan het wel kwijt maar koop liever wat over een aantal weken pfff moeilijkkk
Hij is erg mooi Maar je moet ook meteen betalen en ik wil pas betalen als ik iets kom halen haha. Oh zijn de hormonen hoor pff
alleen in deventer is heropening van leenkakker. ik zal ze morgen eens bellen of hun hem ook achteruit kunnen zetten.