@sloppyslayer: fijn dat alles goed was. @positiemode: ik denk dat ik vooral voor jurkjes en rokjes e.d. ga, en dan idd met een leuk truitje (want dat is er op zich nog wel), maar die broeken waar verschillende soorten buik EN kont in moeten passen, verschrikkelijk! @kamertje leen bakker: ik heb het foldertje gemist denk ik. Hoe ziet het kamertje eruit?
Dames, wij zitten met een crisis.. Wat we nog aan niemand ( qua familie en vrienden ) willen vertellen omdat we bang zijn voor k*t reacties! NOu hier komt het verhaal: Wij hebben in augustus vorig jaar ons appartement gekocht.. We kOmen allebei uit Wierden, waar we ook al onze vrienden en familie hebben wonen. van hier naar wierden is ong 7 km.. niet heel erg ver dus.. maar toCh.. TOen wij 31 oktober 2008 de sleutel kregen, hebben we alles enorm opgeknapt.. Nieuwe keuken, nieuwe wc nieuwe douche.. Overal letterlijk ALLES geverfd.. een hele make-over dus.. En nu is het probleem....... we voelen ons hier NIET thuis.. TOtaal niet.. We zijn er bijna ( misschien een heel groot woord ) ongelukkig van.. De kosten voor ons huis zijn hoog, hoger dan we hadden gedacht.. En iedere maand, zelf nu al! ( april is nog niet eens begonnen ) zitten we al uit te rekenen hoe we de boodschappen kunnen doen.. Dit lukt wel, alleen we hebben niks meer over om wat voor ons zelf te doen.. En dat is soms zo klOten! We denken er nu over na om het te verkopen, maar we weten helemaal niet of dit kan en of het verstandig is.. We zitten er gewoon echt even door heen.. Als straks ons kindje is geboren, zit ik aan huis gekluisterd in een stad waar ik niemand ken, zonder rijbewijs.. Nu willen we gaan huren in Wierden voor ong 2 jaar.. zodat ik ook mijn opleiding af kan maken.. Wat ik HEEL graag wil.. Wat zouden jullie doen!? & heeft iemand heel toevalligervaring hiermee.. Pff. k word er niet goed van.. SOrry ! Enneh, die babykamer uit de Lb is inderdaad super mooi! Maar net wat Danjo zegt! Pas betalen als je het op komt halen ! En we hebben er ook nog niet voor gespaard, dus tja dan gaat t ook een beetje moeilijk he.. Kan dat bij andere winkels wel dan? Bestellen en pas over een tijdje betalen? En vinden jullie rood met witte stippen behang alleen voor meisjes?
@ positiemode: ik vind die lange topjes en tuniekjes die je nu ook gewoon aan hebt ideaal voor straks als ik al echt een buik heb.. En helemaal in de zomer, dan hou ik helemaal niet van broeken enz.. gewoon een legging eronder.. Heerlijk!
Bij babydump kan dat wel heb ik hier gelezen. Leoniee moeilijk meid maar zou eerst je huis in de verkoop zetten voor je iets anders gaat huren. En de reacties over je zwangerschap laat het over je heen komen meid mischien valt het wel reuze mee. Ik zou zeggen volg jullie hart want nu weinig te besteden hebben en op een houtje bijten is ook niks.
knuffelkonijn: super dat je je kindje hebt gehoord met angelsound! wij gaan straks ook weer even luisteren! Heerlijk he! Alleen die van ons is nog wel is eigenwijs! Draait altijd weer weg als we m net te pakken hebben!
Ben ook van de jurkjes en leggings hoor alleen met een beste buik zitten de gewone leggings niet zo lekker is mijn ervaring haha. Ik ga mn bedje opzoeken nog ff atwt kijken in bed en dan slapen. Mischien leuk voor de meiden die er behoefte aan hebben msn door te geven
Inderdaad, dat vind ik dus ook.. maar ik weet gewoon zeker dat mijn ouders echt heeel teleurgesteld zijn omdat mijn vader veel werk in dit huis heeft gestopt.. maar inderdaad net wat je zegt.. Wil niet op n houtje bijten.. & vOlg ons hart vind ik heel mooi dat je dat zegt, aan die woorden hecht ik heel veel waarde.. iig bedankt! x
ja ff hard gezegt maar pech voor je vader wat gaat voor jullie geluk of zijn vele werk in het huis. Je kunt het ook zo zien al dat werk maakt jullie huis mischien meer waard en makkelijker verkoopbaar. Niets te danken meid
Mischien leuk voor de meiden die er behoefte aan hebben msn door te geven. Wat bedoel je daarmee Danjo? En waar kijk je ATWT! ? Ik MOET het zien! heb het al 2 dagen niet gekeken!
@danjo: super. Dat is zeker ook wel een leuk kamertje zeg! @Leoniiee: lastige situatie zeg. Je moet er wel opletten dat, als je het nu in de verkoop zet, je de kosten koper er waarschijnlijk niet uithaalt zodat je met verlies gaat verkopen en dus een schuld krijgt aan het eind van de rit. Dat moet je wel heel goed uitzoeken. Sterkte ermee Een rood en wit kan volgens mij ook voor een jongen hoor.