@ Leonie Jeetje meis wat lastig, snap dat jullie er even doorheen zitten. Maar vaak moet je toch op je gevoel afgaan. En misschien zijn je ouders in eerste instantie wel teleurgesteld maar ze zullen zich ook niet happy voelen als jullie je dat niet voelen in je huis. En ten 2e als het voor jullie wat te duur gaat worden waarom zou je dan niet iets zoeken wat wat goedkoper is en jullie wat minder zorgen geeft. Want zorgen en stress is ook niet goed. Maar ik denk dat jullie gewoon eerlijk moeten en er over praten dat jullie je in het huis niet happy voelen, en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen. Heel veel succes en sterkte meid, komt allemaal goed @curly wat voor leuke hippe site is dat? heb je een link?
hoi Leonie, kan je niet als je zelf gaat huren, ook je huidige huis verhuren. Dan is de stap niet zo groot en kan je tegen familie zeggen dat je altijd nog weer terug gaat (na je studie, ooit, een keer, of nooit). Er zijn allerlei bedrijfjes die onderhuur voor je kunnen regelen. Alleen, ssst, niet aan de hypotheek vertellen hoor. Zolang je gewoon maandelijks je lasten blijft betalen, hebben ze niets door. Succes ermee! Verder: jeetje wat zijn jullie allemaal al veel aan het regelen. Ik ben blij dat ik de kinderopvang geregeld heb en de rest komt allemaal over een paar maanden wel. Tijd zat toch? En ik denk dat we op zoek gaan voor tweedehands meubeltjes, (alleen nieuw matrasje). Is goedkoper en meteen geleverd...
hey dames, even een ego berichtje vanuit hier. ik zit er helemaal doorheen, ik ben zo depri en huil veel, de hond heeft het nu heel wat te verduren met mij. ik kan nu niet genieten van de zwangerschap terwijl ik dat graag wil. ook zit ik veel in mijn huisje en ben inmezelf gekeerd, ook lig ik het liefste de hele dag in bed. ik wil me beter voelen en genieten van het mooie weer en de zwangerschap, maar het lukt me niet. wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is heeft me harder aangegrepen als ik dacht. sorry moest het even kwijt. XXX Gusam
@ Sanneke 2e handsmeubeltjes kunnen ook zeker super leuk zijn Kijk maar eens op marktplaats echt veel leuke dingen. Ik dacht er eerst niet zo aan maar omdat wij een kamertje heel leuk vinden van 2 jaar geleden vd prenatal ben ik op marktplaats gaan snuffelen. Op andere sites kan je m nog krijgen amar dat varïeert tussen de 1200 en 1600 euro, dit vinden wij echt teveel. Heb nu de commode en bedje gevonden via marktplaats voor +/- 300euro en tis bijna niet gebruikt omdat deze meubels bij opa en oma stonden waar hun kleinkind 1x in de week is. Dus werd maar 1x per week gebruikt. We gaan binnekort even kijken hoe de staat vd meubels is. EN als je goed zoekt op marktplaats dan vind je echt genoeg
Jeetje gusam wat ontzettend vervelend voor je, weet niet wat er allemaal gebeurd is maar zo te horen niet veel leuks. Begrijp dat je er doorheen zit, heb je niemand om mee te praten of die je kan helpen. En je hart luchten kan hier altijd natuurlijk. Wens je in iedergeval heel veel sterkte
Bedankt voor jullie reacties! Het is ook eCht vervelend, en Maia je hebt inderdaad gelijk.. Dadelijk lopen we met een dikke schuld, en dat willen we dan ook weer niet.. En onderverhuren lijkt wel mooi, maar je moet maar net iemand hebben die je kan vertoruwen, en dat voelt ook weer niet goed.. Zondag komt er iemand met ons praten om eens de opties door te nemen.. Bedankt! Gusam wat vervelend voor je, ik hoop dat het snel over is en dat je er snel van mag gaan genieten meid! Xx Vandaag 12 weken! ( banner loopt paar uurtjes achter ) NOu mensen fijne dag allemaal! VOlgens mij word het net zon heerlijke dag als gisteren! Werkzee! Liefss
Yes vandaag weer echo! Gelukkig in de ochtend dan gaat t altijd nog redelijk met me hahaha..Daarna als het lukt met oma in spe lekker shoppen!
@Gusam *DIKKE KNUFFEL* probeer anders wat afleiding te zoeken en dingen gaan doen die je echt leuk vind. Gelukkig is het mooi weer. @ All iedereen die echo heeft veel plezier! Ik ben weer werken!
Tips: 1) Op het Herautenplein (Sprookjesbos, bij de fontein met de kikker en de gouden bal) is een poortje, die leidt naar de Indische waterlelies. 2) Bij de ingang van de Pandadroom, met een waterval op de achterkant. 3) Op het pad tussen de Piraña en de Halve Maen (schip), aan de waterkant. Heel mooie bloemperken in juli! 4) Het pad dat links langs het theater loopt 5) Links van de Fakir heb je ook een mooie tuin met bruggetjes en een prieeltje. 6) Bij de trap van Doornroosje. In heel Reizenrijk hoef je niet te zijn. Da's niet zo heel mooi Dit zijn trouwens alleen suggesties voor als je mooie foto's wil, waarop je niet kunt zien dat het de Efteling is. Dus zonder poppen erop Ik heb een plattegrond met bovenstaande plekjes in mijn fotoalbum gezet.
Goedemorgen meiden! Curly, ja wat is dat met die oma kleding voor zwangeren he! Ik zag de broeken hangen en die leken echt nergens naar. Ik draag normaal een model met zakken laag achterop en boot leg, nou de meeste zijn strakke stretch broeken die niet flatteren! De Noppies die ik nu heb schreewt in ieder geval niet ik ben zwanger uit Welke website bedoel jij? Daantje, veel plezier in de efteling! Leonie, sjee meis wat vervelend dat jullie je daar zo voelen! Gusam, knuf voor jou! Ik hoop dat je snel weer kan genieten! Vandaag intake vk, ben benieuwd of ik nog wat te horen/ te zien krijg. Echo zal er wel niet in zitten, maar hartje horen hoop ik wel! Verder zal er wel bloed moeten worden afgenomen (brrr) en zien we het wel!
Gaaf kapsel roos! Dit kan bij mijn haar niet, dat gaat alle kanten op staan maar bij jou staat het super
Babydream veel plezier met je echo.. ROse werkze vandaag! Odess veel plezier bij de intake! Grrr.. ik sta net helemaal klaar om mn jas te pakken en weg te gaan, word ik gebelt dat mn client heeft afgebelt,, nouja nu lig ik maar lekker weer azo in bed tv te kijken.. ben zooo moe.. dus het komt eigenlijk ook niet zo heel slecht uit.. Zitten jullie trouwens ook op hyves bij 1 of ander oktober mama hyves?
& ik had het gisteren er al neer willen zetten, weet dus niet of ik dat nu wel of niet heb gedaan en anders zeg ik het nog een keer: Leuk Haar ROos! staat je goed! heb het zelf ook ! lekker he..
mooi kapsel roos ik heb ook zon kapsel ik heb mijn haar nu 1 jaar zo en ik wil echt niet meer anders heerlijk en lekker makkelijk Voor de dames die fan zijn van atwt kijk eens op deze link en dan op spoilers klikken maar doe dit wel alleen als je alles wil weten hier wordt namelijk totaan augustus vertelt wat er gebeurt hihi http://www.atwt.nl/diversen/aflevering.htm veel liefs jaja
hmm.. gewoon doen waar jullie zelf gelukkig van worden vind ik dan! toch? en rood met witte stippen, denk wel dat ik dat voor een meisje vind...
goedemorgen dames, Trutje: 1 april 2e afspraak VK MamavanJordy: 1 april 8:00 intake en echo Natjes: 1 april VK Odess: 1 april 2e afspraak VK Babydream: 1 april termijnecho (3e echo) veel plezier met de afspraken en echo's dames.
Gusam meid rustig aan doen en probeer lekker met je hondje te gaan wandelen meid. Jaja ik lees ook altijd die spoilers haha geweldig leonieee heerlijk ik lig ook met mn lappie in bed haha meiden met een echo heel veel plezier
AllemaChtig, ik heb zo'n get widget gadget op mijn hyves, volgens dat ding heb ik echt al een reus in mn buik.. Enneh voor degene die het leuk vinden: http://leoniieb.hyves.nl/ voeg me maar toe .. Enn Danjo.. gister nog genoten van atwt ? Wat denk jij? Ben echt heel benieuwd of Jack en Carlie weer bij elkaar komen.. MOET !
Ik zou zeggen lees de spoilers haha staat weer veel leuks in het verschiet. ik zal je zo ff toevoegen leonie