Hoe kan ik het het beste uitleggen... als je plat op je rug ligt en je gaat lichtjes vanaf schaambot naar boven toe voelen tot je precies een rand voelt die wat afloopt.. denk maar aan de bovenkant van een ballon... als je er op duwt voel je dat het harder is dan erboven.. maar zoals ik al zei het loopt precies wat af... Ik heb ook door gyn geleerd hoe baarmoeder te voelen... maar is inderdaad moeilijk uit te leggen... hopelijk heb ik het zo goed mogelijk uit gelegd..
dank je wel... ik ben toch echt wel 23.. word in juni 24. mijn man is 22, die is 1,5 jaar jonger dan mij..
Maar volgens mij zit mn bm al best wel hoog, net een collega aan de foon die 9 dagen verder is, bij haar zat hij maandag nog maar 1 cm boven het schaambeen. Zou ik een joekel krijgen
misschien groei je sneller in begin, maar ga je later niet zo snel groeien... meiden ik ga van het weertje genieten.. tot later
hahah elsken! Dat is toch geen gangster kop! ik stelde me nu echt zo'n scarface voor! Leuke kerel toch!
je moet hem maar eens zien als hij zich weer niet heeft geschoren... en zijn baard alle kanten opschiet Het is een schatje... en ik krijg nog steeds kriebels als ik naar hem kijk
roos: klopt ind bij zaltbommel niet zo ver weg nee...... elsken: ik vind hem der ook leuk uit zien hoor heerlijk he als je die kriebels nog hebt ik heb ze ook nog. leonie:toch lijk je op meg hoor hihi
Leuk om al die gezichten te zien via hyves. En Elsken, ik vind je man ook geen gangster hoofd hebben hoor Misschien een beetje een suffe vraag, maar als in de 13e week of is het 12e week de placenta het overneemt en je hebt het hartje in de week 11 gehoord, kan het dan toch misgaan? Ik denk dat ik pas echt relaxt bent als ik weet dat dit ook goed is gegaan... Ben gewoon een beetje onzeker nog...