Voor zover ik weet gebeurt dat al in de 8/9 week. dus daar ben jij ver overheen! @ leoniiee: Die steekjes bij het niesen heb ik ook.. volgens mij bandenpijn.
Ik ben verliefd op de Lodger Bunker, wat nou voetenzak van 95 E bij de bugaboo, doe wel zo'n stoere Denk dat we voor de ultramarijn gaan, vinden we allebei gaaf Dat ding is gewoon universeel en nog jaren te gebruiken, vond em ook echt heerlijk aandoen http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =985&m=985 Leo, ik heb al een tijdje geen bandenpijn meer gehad, gaat dus met fasen Maar ik herken het, had het een paar weken geleden ook echt erg. En dat is juist de tijd dat mensen zeggen dat je niet moet zeuren omdat je er geen last van KAN hebben, pffff... Is juist een pijnlijke tijd :+
zooo even kraamzorg aangevraagd... Gaat ze vragen "Vind u het erg als er een reformatorisch iemand kom" Ik " Jaaa ik denk niet dat die hier helemaal op zijn gemak zou voelen " hahaha
Hihi, ik heb alleen de verzekering gebeld en aangegeven welke ik graag wilde en het was goed, wat grappig dat je dat nu al hoort
Liefde mis gaan kan het nog in de laatste week maak je dara nou gewoon niet druk om meid. Foei wat een slap gelul weer maar DANNY ( mijn danny) is idd kwijl hahahahaha geweldig. Heerlijk met danjo naar buslloo geweest heeft ie ff lekker kunnen zwemmen. ook ff snel naar mn schoonouders gereden en daar ff het hartje van onze uk laten horen. En nu op de bank met pijn in mn rug pff
@ Odess, ja inderdaad, nu heb ik er geen last van ofzo.. Alleen ij die nies.. En het is echt een hele leuke voetenzak! @ ROos,. wat is in godsnaam een reformatisch iemand? En waarom mag die niet bij je langskomen?
Poehpoeh wat ben je druk geweest danjo! Aplausje! Ooh, jullie moeten echt even deze filmpjes kijken: http://www.youtube.com/watch?v=3-7LDDJGbAE Dat vind ik dan wel weer leuk aan gtst! En ik vond dat trouwens ook een heeeele leuke crew.
ahhh wat denk je, ben ik lekker in de tuin aan het werk. Zit er een slang! Of een adder gezien de grote. Ik heb de deur op slot gedaan en ben binnen gaan zitten.
trouwens seizoen 14 is leuker http://www.youtube.com/watch?v=budHnui_ ... re=related Maarreeh jeetje Curly wat eng ! ( ik natuurlijk meteen opzoeken wat een adder is.. en ze komen serieus in nl voor dat wist ik helemaal niet! En ze zijn nog giftig ook nog! ) Jeetje.. die zou ik niet moeten vinden
Emmm iemand die helemaal into de kerk is.. en waar je niet eens jezus bij in de buurt kan roepen... dat is een reformatorisch iemand
Okee dankje ROos ! Hahah! Nee dat zou ik inderdaad ook niet willen nee! verschrikkelijk! Niet dat ze niet gelovig mogen zijn, maar ik wil dadelijk niet in mn eigen huis op mn woorden moeten letten! ie hebt groot geliek
Oh curly maak er een foto van ik is nieuwsgierig haha. Ik heb last van mn rug dus echt teveel gedaan begin nu alvast wel aan de macaroni heb honger oeps
Ja dat kan ik me voorstellen! Maar dat je dan zo koel reageert! Ik denk dat ik eerst een half uur in het ronde had gezwaaid omdat ik zou denken dat ik in bananasplit zou zitten.. MOet je niet dierenambulance bellen ofzo? Dat ze hem weg komen halen? Dadelijk lig je vannacht lekker in bed met meneer adder.. Brrr ik moet er niet aan denken! Gelukkig wonen we drie hoog.. dan heb ik er niet zoveel last van !
Bedankt voor degenen die antwoordden. Ik ben gewoon erg onzeker omdat ik in mijn naaste omgeving de laatste drie jaar veel heb meegemaakt op gebied van baby's. Miskraam in het begin, Miskraam van een tweeling doordat 1 van de 2 het niet redde en door ongelukkige samenloop van omstandigheden ook de 2e het niet haalde. Een bevalling van een vriendin met 7.5 maand wat helaas ook niet goed afliep en zo kan ik nog even doorgaan. Heb moeite om vertrouwen te hebben en merk dat ik echt van afspraak naar afspraak er door heen loop nu. Genieten probeer ik wel, maar vind het af en toe heel moeilijk. Is een beetje met vlagen. Die leuke verhalen en gesprekken hier, helpen wel hoor