Danjo, zat net in je foto's te gluren en wat heb je al een mooie buik! Ik ga ook maar eens zo'n foto maken... is toch wel leuk!
denk al voordat ik op het forum zit en believe me ben heel wat rustiger nu hahahaha. Positie kleren heb ik al lang en breed aan check album eigenbroekies wil echttttt niet meer. vandaag hippe noppies spijkerbroek aan met een wit truitje
@babydream wat leukk! ik wacht op de echofoto En mensen wat een slap geouwehoer hierzo ahahahha En... ik moet nogsteeds engels gaan leren bah... heb er geen puf voor
adder up-date Ik me moeder gebeld, was haar ook een keer gebeurd. ze zegt, die is al lang weg... Komt me vriend thuis, wilde weten waar die zat, ligt mr sneak gewoon lekker in de zon in de tuin. grrh! We hebben even op internet gezocht wat voor 1 het was, maar toen we niet konden vinden had me vriend besloten hem een koppie kleiner te maken. Wilt die dat doen, is ie weg! Was overigens niet heel groot, ongeveer 30/35 cm denk ik. brrrrh!
Babydream heb ik wat gemist iig goed nieuws gefeliciteerd. ja liefde dat gaat hard hier Roos aan je huiswerk kom op ( zit je nog op school)
hahahah ja ik zit nog op school... ik doe directiesecretaresse opleiding vandaar dat ik de hele dag achter me laptoppie zit.. Maar heb nog maar heel weinig les dus dat is zeker lekker Me mannetje werkt fulltime..
dat die adder mij liet schrikken vond ik ook niet zo lief.... Durf niet meer naar buiten.... heb ik eindelijk een lekker grote achtertuin, zit ik binnen...
Is erg leuke opleiding vind ik.. veel vrijheid.. Ik doe het gewoon op het ROC het heet officieel directiesecretaresse/managementassistent niveau 4 Met school is ook alles al geregeld voor als ik bevallen ben end. gelukkig!
Baby dream.. SOryy! MOoi super! Ben erg benieuwd naar de echO! Jaaa een koppie kleiner maken is niet zo heel aardig! Dat bloed spuit dan alle kanten op, kun je de net mooi gemaakte tuin weer helemaal overnieuw doen! Roos, leuk hoor! Had ik niet achter je gezocht!
Kreeg trouwens net een brief, 31 aug gaat m'n verlof in!Das heerlijk begin aug heb ik nl. ook al vakantie hahaha!
Babydream mooi hoor meid Het mag van mij ook snel maandag ziijn kan ik ook weer even kijken naar mn moppie
dames heb een vraagje, er heeft iemand op mijn beebiesite zich aangemeld (abonnee) als een sandra hendrix, is een van jullie dat? @babydream mooie echo. XXX Gusam