Hoi! Tijdje niet geweest en ook niet bijgelezen... Heb barstende koppijn. Slechte dag vandaag. Kon vanmorgen m'n water niet eens binnenhouden. Lekker hoor, ale: dat spugen :sick: ! Maar wel lekker 12 weken vandaag! Wauw, wat een mijlpaal! Ik zag nog een echofoto van babydream: supermooi! Ook las ik nog iets over een adder? Brrrr, wat eng! Moet er ook niet aan denken! Nou, ik duik maar vroeg m'n bedje weer in vandaag... Hopelijk gaat die hoofdpijn ook weer weg.
Pfff, weer 11 pagina's.... binnen 9 uur tijd... Sorry hoor meiden, maar ik heb hier geen zin meer in. Al dat geouwehoer om niets. Het is zoveel dat je de serieuze berichtjes er niet meer uit kunt halen! Ik houd het voor gezien. Oké, ik zag nog net één serieus berichtje... @Marije: Balen dat je je zo rot voelt, maar inderdaad wel fijn dat je op de 12 weken zit! Gefeliciteerd! Hopen dat het snel weer beter gaat!
Bedankt meis! Ik hoop dat ik er snel van af ben, want dit hou ik niet zo heel lang meer vol...pfff. Maar ben wel errug blij met deze mijlpaal! En je hebt wel een beetje gelijk, wat betreft het dom lullen hier... Ik ben nu een paar dagen niet geweest en loop 40 pagina's achter. Maar ja, het gaat er ook om dat je elkaar een beetje leert kennen he? Maar kan me voorstellen dat je geen zin hebt om zoveel pagina's met "onzinnige" info te lezen. Ik ook niet altijd....
Hoi meiden, Hier ben ik dan eindelijk. Hebben vanmrogen een superecho gehad met een zeer snel kloppend hartje. De vk had al hartactie gezien voordat ik goed en wel op het scherm keek haha. Ukkie deed het heel erg goed zei ze en ze kwam qua berekening de eerste keer op 9 weken en 5 dagen uit en de 2de keer op 10 weken. Nu houden ze de 10 weken aan en ben ik op 28 oktober uitgerekend. Was zo genieten van de echo. Ukkie was zeer actief (we konden onze lol op straks volgens haar haha) en lags zelfs te zwaaien. Zo lief. Ook een handje en een voetje gezien. Ben helemaal verliefd haha, zelfs voor een derde keer. Het is en blijft een groot wonder. Ik had de vk die Yannick gehaald heeft en dat was echt leuk. Klikt goed met haar. Ze dacht dat ik wel weer zou bevallen tussen de 39 weken en de 40 weken. We zullen zien zei ik hihi. Controles verder waren goed (ijzer 7,7 en bloeddruk 110/75). Heb voor de nekplooimeting een afspraak gemaakt in Eindhoven op 16 april om 11.45 uur. En moet weer terug naar de vk op 4 mei om 9.30 uur. Zet zo de echo in mijn album.
Jammer hoor.. en waarom om niets?, het is toch juist leuk om gezellig met elkaar te kunnen kletsen.. Maargoed. mama van JOrdy! Super dat je zon mooie echo hebt gehad! ik ben benieuwd naar het plaatje! En gelukkig dat alles goed ging! En Marije gefeliciteerd met je 12 weken grens! We lopen tegelijk, ben vandaag ook 12 weken! Balen dat je je zo voelt, ik hoop echt voor je dat je je snel beter voelt en je dingen binnen kan houden!
Jullie hebben weer heel veel gekletst zeg! Ik heb vandaag een off-day en ik ben weer heel erg moe....ik hoop dat ik morgen me wat beter voel en dan ga ik ff bij lezen en mn nieuwe foto's plaatsen.
Dag dames, Ik ben bij pagina 475 ongeveer afgehaakt aangezien ik niks met welke soap dan ook heb Zal zometeen nog maar eens snel door de laatste pagina's scrollen voor andere info haha Gusam, wat vervelend dat je je zo voelt maar wel heel begrijpelijk! Geef er af en toe lekker aan toe en probeer daarbuiten zoveel mogelijk te ondernemen! Sterkte meid! *knuf* Ik heb ook hyves en heb inmiddels al aardig wat van jullie toegevoegd...dit is de mijne: http://shaula1983.hyves.nl Er staan niet zulke hele nieuwe foto's op van bijvoorbeeld mijn dochter...die moet ik er nog steeds eens opzetten Ik vind trouwens dat je nog best leuke positiekleding hebt bij H&M, maar dit zal ook wel afhankelijk zijn van welk filiaal je bezoekt... En eeeeh...verder ben ik vergeten waar het tussen de regels door nog meer over ging! Oh ja ik heb nog een positief verhaal over de afspraak bij de VK gezien, gefeliciteerd!
MamavanJordy: super dat je zo'n goede echo hebt gehad! En je hebt gelijk, het blijft een wonder! @Leonie: ja, de Twentenaren lopen mooi gelijk op! Super zeg, die 12 weken grens... Hoewel het nog wel heel weinig lijkt... @Sloppy: hopelijk voel je je snel weer beter! (en ik ook...pfff) @Shaula: ik kan ook geen mooie kleding bij H&M vinden. Maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gekund.... Veel te smalle kleding voor mijn figuur...
Echo's staan in mijn album meiden. Op die van 10 weken zie je in het midden een armpje omhoog steken, daarachter de navelstreng en daarachter steekt weer een beentje omhoog en dan als laatste het kontje haha.
Shaula, ik heb je hyves gezien! Leuk hoor! Leuke foto's! Mama van jordy.. ERGG leuke echo fotos!" Haha! ECht super leuk en schattig! En Marije, het lijkt idd nog wel weinig.. maar vanaf nu schijnt het meestal ook wat leuker te worden.. begin je echt te groeien enz.. Lijkt me zooo leuk en word het toch echt wat echter als je straks zon enorme pens krijgt.. en als het begint te kicken enz.. Lijkt me zoooo super!
Oja, had het met de vk nog gehad over dat ik van de week wat lichte bewegingen/kriebels gevoeld had in mijn buik. En of dit kon dat dit de beeb was. En omdat het voor mij de derde is en ik het gevoel herken dacht ze dat het best mogelijk was dat dit de beeb is geweest. Wauw, zo vroeg al. Voel het niet vaak hoor, 1x in de zoveel dagen. Maar erg leuk en mooi.
dag meiden allemaal wat een geklets weer vandaag. Voor wie me ook op hyves wil toevoegen, bij deze http://rosalie24.hyves.nl/ Ik heb nog niet op mn hyves staan dat ik zwanger ben, maar morgen na mn echo ga ik het erop zetten. Ik weer op de bank hangen, hard gwerkt vandaag en zoooooo moe....
ZusterRosa, ik heb al even op je hyves gespiekt! Wat een DROOOOM huisje hebben jullie zeg! wat een uitzicht ook! Heeeerlijk! Hartstikke leuk!
zo wat gaan jullie snel @Odess: die lodger bunker is wel erg leuk! @bandenpijn: is nu constant heel licht aanwezig. Ik kreeg al van een paar mensen de opmerking dat het ook kan wijzen op beginnende bekken instabiliteit dus ik ga dat morgen wel even navragen hoe dat precies zit want daar zit ik nu niet op te wachten. @curly: ieuw, een slang. Hoe komt die daar nu weer? Waarom heb je niet gewoon de dierenambulance o.i.d. gebeld? @spinnen: vind ik over het algemeen niet erg, maar we hadden laatst een paar van die grote zwarte harige in de badkamer en toen heb ik toch gegild... en manlief kwam maar niet z'n bed uit. Ja, toen ik het geval zelf maar had vermoord. Ik heb dat ooit eens meegemaakt, vorig jaar, woonden we op een oude boerderij. Echt oud, met heel veel ongedierte. Kwam ik thuis, deed (in het donker) het lichtknop in de gang aan, keek ernaar en daar zat dus zo'n spin die groter was dan m'n hand. Ik heb gegild en ben naar de huiskamer gerend en onder een dekentje gewacht tot manlief thuiskwam (en ik was niet eens zwanger toen )... naja, toen hij thuiskwam was spin weg maar die vonden we later in de douche. Manlief pakt dat beest met een keukenpapier, schud het keukenpapier uit het keukenraampje (daar zat m'n douche) uit, duwt dat keukenpapiertje zo ongeveer in mijn gezicht van "kijk, spin is weg" .... alleen spin zat er nog 1 cm van m'n neus vandaan dus ik weer gillen Sindsdien heb ik een spinnenfobie. Alleen lieve kleine hooiwagens vind ik nog lief maar de rest mag toch wel flink en snel dood van mij @babydream: mooie echo! @mamavanJordy: fijn dat je echo mooi was. Ik heb je pb ontvangen en ik zal het op de site aanpassen @LX: jammer. Ik persoonlijk ben blij dat ik niet bij het novembertopic zit. Daar gaan ze pas snel. Ik vind dat er hier genoeg serieus gepraat is. Af en toe wat minder serieus moet toch ook kunnen. Nou ik heb zelf weinig te melden. Naar college geweest en heb het nu wel gehad. We hangen lekker op de bank, ga straks nog even in bad en dan lekker slapen. Morgenochtend weer naar de vk, het hartje luisteren.