Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@Gusam: ik heb het niet geprobeerd en ik ga het ook niet proberen :)

@rhea b: welkom en gefeliciteerd!

@dames die zich niet zo goed voelen: beterschap, hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Bij mij is het wisselend. Vanmiddag de hele middag doodop en misselijk, misselijkheid is gezakt maar ben nog wel moe en heb weer een beetje steekjes in mijn buik maar daar ben ik alleen maar blij mee.
    Verder heb ik de hele dag absoluut niets gedaan :D

Herkennen jullie dit?: ik weet het nu ruim een week en de eerste week was het alleen maar leuk en spannend enzovoorts enzovoorts en nu zijn we er aan gewend en is het even niet zo bijzonder meer omdat we niks kunnen. We kunnen nog niets kopen, niets regelen, we kunnen alleen maar afwachten. Ik wil al een stukje verder zijn... heerlijk frustrerend weer :oops:

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste echo als alles goed blijft gaan :)
    Ik vraag me dan af of de datum op 30 september blijft staan of ik misschien naar oktober zou moeten...

Wat ik wel merk is dat ik nu als laastste in sept ben en beetje achter de rest aan hobbel, de rest heeft al echo's gehad en sommige zijn al 9 en zelfs 10 weken.. En dan zit je zelf nog in zo'n onzekere fase.. voel dus ook met jullie mee, de meesten van jullie zitten nml ook rond de 5 weken zag ik :)

Heel veel plezier met zwanger zijn, hopelijk niet te veel last van kwaaltjes, ook niet te weinig ;P

Groetjes Ele

3. Maia

Maia Niet meer actief

Spannend Elegance :)
    Ja en wij begin oktoberdames kunnen nog evt. naar eind sept gezet worden :)

Hopelijk gaat alles goed voor je!

4. Maia

Maia Niet meer actief

Ow ik ben net gebeld door MvM. Morgenochtend om 10 uur komt iemand langs. Spannend :D

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nieuwe meiden welkom!

Maia, ja tuurlijk, je wil die eerste weken gehad hebben en een goede echo hebben gezien! Ik denk dat wij dat allemaal hebben :)

Gusam, ik heb geen idee, blijf daar ver weg ;)

Cindy, hmmm ja je hebt te veel tijd om na te denken... Als je nog steeds goed positief test komt het goed he ;) Matcare wordt trouwens nooit echt donker hoor, bij mij ook niet!

Afrola, mooi dat je medicijn gebruik geen probleem is :)

6. YellowButterfly

Maia, spannend! Krijg je daar ook weer een mooie posi test he ;) Bij mij komen ze pas 17 febr, ga volgende week een heerlijk weekje naar de sneeuw :D

Meiden, wat ik mij afvroeg he, ik ben mega nieuwschierig. Kennen jullie sites of plaatjes van hoe onze beebs er nu uitzien? Ik heb nog niets gevonden wat nu echt duidelijk is!

7. Maia

Maia Niet meer actief

@Odess: ik heb het boek "het grote wonder". Daar staan hele mooie afbeeldingen in. Een site zou ik niet weten.

8. SanneL

SanneL Lid

24 jul 2008
    19
    0
    0
    Duiven
    @ Cindy - ik heb met de oude digtitale CB test getest. Die van mij was positief op de dag van mijn NOD. Toch denk ik niet dat je gelijk ongerust moet worden hoor, bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook 5 dagen voordat ik een positieve test had. Door de negatieve verhalen van digitale tests had ik ook nog een andere gekocht, de oude vertrouwde plustest van CB. Gelukkig waren ze beide positief. Test over een paar dagen nog een keer, dan is het vast duidelijker.

@ Pat. Ik was inderdaad diegene bij wie de kwaaltjes weg waren... En dat is nog steeds zo. Ik word er ook onzeker van, maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk de komende 10 weken misselijk te zijn... Haha, het blijft dubbel he?!

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vind de site www.vaderschap.org erg leuk. Als je op Progress drukt zie je je kindje groeien en een plaatje erbij.

Misschien vind je het leuk om daar te kijken Odess?

10. SanneL

SanneL Lid

24 jul 2008
    19
    0
    0
    Duiven
    @ Berenbotje - wat ontzettend naar meid. Heel veel sterkte!

11. YellowButterfly

Ja Josien die site is super :D Volgens de site weegt ons wurmpje nu bijna 0.2 gram, naaahh... En al een kwart centimeter... Leukleukleuk! Dank je wel voor de tip :)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat leuk om te zien hoe groot wurm is op die site!
    Ik heb ook meteen even gekeken!

Nu maar ff lekker op de bank hangen want ik ben doodmoe! ( te weinig slaap gehad vannacht, mannetje snurkte nogal na 4 glazen sangria :rolleyes: )

13. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ja leuke site, alleen jammer dat je niet terug of vooruit kan kijken! Maar dan lijkt mijn beebje nu wel een garnaaltje haha.

Ik heb trouwens een beetje ongi achtige pijntjes, hebben jullie dat soms ook?

14. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    OOh spannend he. Ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschaps een discussie had met de Vk omdat zij er zomaar 2 dagen bij optelde. Terwijl ik een andere datum had bleef zij stug volhouden. Zelfs toen uit de echo de datum kwam die ik had.
    Nu weet ik het niet precies dus hoop ik dat ik een goede uitgangsecho kan krijgen.....

15. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Spannend meid! Ik was ruim een week, al bijna anderhalve week overtijd voordat ik een pos test had. (Maar ik had een week ervoor voor het laatst getest). wat een prachtige site hebben jullie voor jullie Ties* gemaakt!
    Liefs

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik dat wel ook met de clear blue test .. en was idd ook echt zwanger een paar dagen later was het wel duidelijk zichtbaar.
    Misschien kun je anders langs de huisarts gaan en vragen voor een bloedonderzoek?

17. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Jemig wat typen jullie veel zeg, ik kan t bijna niet bijhouden.....

Ik weet even niet meer wie het vroeg maar 't is afgelopen jaar echt een pittige tijd geweest voor ons. Ik ben eind juni bevallen van Jort*. Dus het is nu ruim zeven maanden terug.
    Gelukkig starten wij dit jaar goed:) Hopelijk blijft alles goed gaan. Toch is het erg dubbel. Je bent zo blij en aan de andere kant maakt het ook zoveel bij je los en ben je ook bang dat je dit hummetlje moet gaan missen........ Maar we weten dat er een beschermengeltje daar boven toe kijkt! Hopelijk zorgt hij goed voor zijn brusje :D

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Die pijntjes die herken ik... elke keer weer naar de wc om te broekloeren. Maar vooralsnog gaat het goed.

Als je trouwens meer plaatjes wilt zien, kan je hier op de site zelf ook bij de van Week tot Week kijken. Daar staan ook foto's bij. En als je meedoet met MvM kan je ook een mooi boek krijgen. Ik krijg dat boek a.s. donderdag volgens mij. Ik kijk er nu al naar uit!

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Klusser, het gaat vast helemaal goed dit keer...
    Jort. Mooie naam <3 Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem mist. *knuffels*

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    cindy ik heb positief getest met clearblue.
    maar sommige testen later positief..
    mischien kan je er een van kruitvat halen, ik hoor daar altijd wel goede dingen over!

Deel Deze Pagina