Maia super ! Lekker he om het hartje te horen! Die van ons is zo verschrikkelijk eigenwijs! Eerder zat ze altijd links boven het bot nog eronder.. En nu ga ik vanaf mijn navel naar beneden en dan iets naar rechts en daar zit ze nu.. en als ik haar dan EINDELIJK na veel gezoek heb.. hoor ik blublub blub schop kick stomp.. En dan is het hartslagje weer weg .. Zal wel denken, laat me toCh lekker slapen! Leuk ook dat geshop voor 'zwangerschaps' kleding.. ik vind de meeste truitjes wel leuk van de h&m enzo, maar ik vind de rokken allemaal te lang en te huge.. en de broeken zijn me toch allemaal te kort met die lange palen van me.. Ik koop gewoon elastische rokjes.. Heerlijk! Met dit weer ook! Maar ik ben ook weer echt ff alle namen kwijt op hyves hoor! Het is wel handig dat mensen zoals Shaula, ook gewoon Shaula heten! Zelfs ROos heet niet ROos, haha daar stond ik echt van te kijken.. Maar wel leuk om bij iedereen een gezicht te zien.. Ik weet alleen niet wie Sylvia is? Sloppy leuk om jou ook is te zien ! Wel jammer trouwens dat we allemaal zover van elkaar afwonen! Lijkt me echt leuk om als we wat verder zijn een keertje te gaan shoppen ofzo! Mijn niCht is laatst bevallen en die heeft nog steeds contact met de damen van zwangerschaps p. erg leuk hoor!
Leonieee ik heb met de meiden langer dan een jaar ook eens een meeting gehad was echt mega leuk ,we hebben dat toen in utrecht gedaan lag voor iedereen centraal. Maia lijk mij het handigst dat iedereen een buddy kies en meiden die geen buddy dat iemand er 2 doet of zo moet wel goed komen toch. Tis wel handig dat meiden wel iets doen met iemand die verder of minder ver is
EGO : meiden, even een vraagje; de dermatoloog heeft bij mij een allergietest gedaan en heeft ook meteen geprikt op ijzer toen ik 8 weken zwanger was ( de gyn ofzo heeft dat niet gedaan, moet pas bij 12 weken het algeheel bloedonderzoek doen) en nu is mijn ijzergehalte heel erg laag en krijg ik tabletten. hebben meer meiden dit zo vroeg in de zwangerschap? en zijn die tabletten echt zo vies? hopelijk kan het voor het kindje geen kwaad dat ik al die tijd een ijzertekort heb gehad.. daar maak ik me dan weer meteen druk om
Ik heb het niet en nooit gehad, mijn ijzer is juist altijd hoog, maar het komt regelmatig voor hoor dat vrouwen dit in een vroeg stadium al hebben, maak je, je daar maar niet druk om! En wat betreft de pillen, ik heb geen idee of die vies zijn! En over het feit dat je, je zorgen maakt om je kindje vanwege je ijzertekort, dat is helemaal niet nodig! Jij hebt juist een tekort nu omdat al je bloed (een heel groot gedeelte dan) naar je kindje toegaat zodat deze er geen last van heeft! Gewoon de tabletten innemen en het komt weer helemaal goed! Succes
@mama69 jeetje wat erg zeg Ik wil je heel veel sterkte wensen. @Aylin16 hoelaat heb jij je echo dan vandaag? ik om 13.30 bij dr Lely in het flevo Vind het echt super spannend en eng, maar we zullen zien Geniet er van EN voor de andere meiden die vandaag ook een echo hebben, heel veel plezier
@ daantje ik heb/had ook last van een lage hb gehalte, die was bij mij 4.8. Het kan geen kwaad voor de baby hoor, gewoon die tabletjes innemen en dan komt het wel goed. Heb je bruine gekregen? (ferro....) zijn klein enmakkelijk weg te slikken maar raad wel aan om voldoende vezels te eten want je ontlasting kan erdoor moeizamer gaan! Succes en maak je geen zorgen ik heb het vorige keer zowat mn hele zwangerschap er last van gehad en toch een gezonde dochter van 8 pond gekregen!
Dankjewel voor jullie geruststellende antwoorden meiden! Ik weet nog niet welke tabletten want ik krijg het recept morgen pas. heb net even naar de dermatoloog gebeld omdat ik wou weten hoe laag mijn ijzer was maar die bleek 11 te zijn? Volgens haar moet die tussen de 13-35 zijn? @ mamavanjordy: jij had gister toch een ijzer van 8 en die was prima? Of meten ze dat anders? Bij mij hebben ze een buisje bloed afgenomen en bij jou een druppel toch?
Danjo nog bedankt voor de info over de cyste..had zelf ook al ff gegoolged! Buddy's ja ik weet niet zo goed wat het is en hoe dat in z'n werk gaat maar het is toch voor met de bevalling enz.. dat iemand de rest op de hoogte houdt ofzo?maar ik denk idd dat je neit rond dezelfde datum moet zitten.. Echo's en afspraken wat fijn dat alles goed was meiden!
11? mischien hebben we het dan niet over hetzelfde.. want normaal is je ijzer (Hb) tussen de 7 en 8 goed volgends mij en onder de 6 niet..
HB moet idd boven de 7 zitten. Geen idee waar dat 13 vandaan komt? Mijn HB was bijvoorbeeld 7.7 dus helemaal prima.
@mama69 Wat verschrikkelijk en heel veel sterkte. Ikke dus. Sorry ik ben niet zo'n grote schrijver, maar lees wel alles mee. mijn hyves is http://jsd.hyves.nl
Zwangeremama aha oke je vind wel veel verhalen op internet maar het is dus niks ernstigs. En ja ik vind ook dat er wel wat verschil in buddys moet zitten dus als mensen behoefte hebben GIL haha. Kunnen we Maia of trutje een pb doen zodat het in d elijst komt?
Hallooooo, Tjonge jonge, wat een hoop berichten. Maar heb ze niet kunnen lezen, wel de laatste 3 pagina's Trouwen: wij wilde in het begin heel graag trouwen. Maar sinds januari 2008 wil mijn partner niet meer trouwen. Het wil niet zeggen nooit meer trouwen. Zijn vader is dat jaar overleden en dat vind hij erg moeilijk. Hij vroeg of ik hem de tijd gun. En ik begrijp het heel goed, ookal heb ik wel tegen hem gezegd: dit zou je vader wel gewild hebben. Hij snap het, maar toch is het voor hem anders. En dat kan ik wel begrijpen. Katja Schuurman: jeetje, ik las t net via internet dat ze miskraam heeft gehad. Heel erg voor dr en jammer dat ze niet met ons mee kan gaan. Maar laten we hopen dat ze blijft proberen tot het gelukt is. Want ik gun haar echt een kind! HYVES: jaaa, hier heb ik ook hyves! voor wie ook wil: http://jomi1979.hyves.nl/ Jullie zijn van hartelijk welkom! Verder lig ik ff in bed, want voel me echt beroerd. Vanmorgen bij HA geweest, en heb zalf gekregen en oogdruppels. Ja, ik heb last van mijn oogleden en jeukende onderbuik en benen:S Hopelijk helpen die zalf en oogdruppels het. Want het schijnt door de hormonen te komen....aaarrgghhh! Ik hoop echt van harte dat na zwangerschap weer weg is! En wens jullie nu een fijne zonnige dag toe! Liefs Jo 8)
Jaja een buddy is iemand die je belt als het is begonnen of als je baby er is diegene vermeld dan weer hier hoe en wat zodat iedereen een beetje up to date blijft