oke thanks das wel leuk ja daar doe ik wel aan mee want als het eenmaal zover is heb je niet efe de puf om snel achter internet te gaan zitten denk ik zo veel liefs jaja
Nee idd al hebben wij in het zh op alle verloskamers tv en internet in 1 haha Maar goed of ik er dan aan toe kom.......
Danjo gelukkig maar dat het niks ernstig is!idd een pb sturen voor de lijst.. we weten ook niet wie er mee willen doen.maar mij lijkt het wel handig! Gandor wat een mooie naam! haha zo heet ik dus ook! Ik dacht al ik heb leoniie helemaal niet toegevoegd!haha
1 hele goede middag! @mammie69: Wat erg! heel veel sterkte toegewenst! Aan dat buddydingens doe ik ook wel mee want ik denk dat me mannetje me wat aandoe als het eerste wat ik doe me laptop pakken.. hij vind me al verslaafd
Buddy lijst wie doet ermee Leoniee Jaja23 Elsken27 Zwangeremama Maia Danjo Roos89 Mischien een idee om jezelf toe te voegen en als we een lijst hebben kiezen wie bij wie? Of als mensen nu al voorkeur hebben.
Hier heb ik gewoon dag na bevalling op forum gemeld dat Jade er was... maar een buddy systeem is wel iets... nu nog iemand die ook van belgië is vinden.. want weet bijna zeker dat als ik nederlands buddy'tje zou hebben dat ik zeker constant zone-nummer ga vergeten
elsken en roos jullie staan erbij scheelt weer wat lijsten elsken als jij je nummer doorgeeft komt dat wel goed hoor gewoon opslaan haha
en ik heb geen voorkeur hoor dus als iemand mijn buddy wil worden, gezellig en als men dat niet wil ook prima
Hier einde van de maand.. dus iemand die dus eerder is uitgerekend dan als buddy want kan zomaar eens overtijd gaan... maar kan ook wéér vroeger.. Bij LUna op 38 weken en bij Jade op 41weken
Jullie zeggen maar haha Maia ik zat te denken eerst maar eens een beetje een lijst maken kun je ze zo overnemen allemaal of zie ik dat verkeerd anders staat je mailbox zo vol haha
Yep ik is Rosalien hahahaha... ik had toen ik net met colin had me aan mijn schoonouders voorgesteld als Roos.. is gewoon makkelijker... Die hebben dus ook een jaar lang gedacht dat ik echt zo heette.. en zaten telkens raar te kijken als colin het had over Rosalien hahah
Ik doe ook mee met het buddy lijstje. Maar als het lukt zal ik zo snel mogelijk ook op internet komen haha. Maar het is wel handig. Had dat de vorige keer ook gedaan. Buddy lijst wie doet ermee Leoniee Jaja23 Elsken27 Zwangeremama Maia Danjo Roos89 MamavanJordy Daantje: Bij mij doen ze het ijzer meten met 1 klein prikje in de vinger. Ze meoten dan een druppeltje hebben en dat leggen ze in een of ander apparaat. Bij mij was hij: 7,7 dus prima. Idd vragen welke tabletten je krijgt want van 1 kan je heel moeilijk naar de wc en kan je wat zwartere ontlasting krijgen. Floradix slikken helpt ook heel goed. Zit ook boordevol vitamines en ijzer. Kan geen kwaad en wij adviseren dat ook aan de kraamvrouwen als ze zich wat slap of zo voelen. Heb jij de aanmelding ook al binnen voor de zwangerschapsgym? Ik begin op 3 augustus bij keizerinnendeal. 17 oktober is de laatste les. Heerlijk zonnetje hier. Straks buiten zitten eten met de kids. Heb nu de was buiten aan de lijn gehangen. Het word hier volgende week 21 a 22 graden geeft hij nu aan (kijk altijd op de bels en dan bij de kempen, zit aardig goed altjd). Heerlijk, alleen moet ik dan weer werken haha.
Oja, misschien is het handig voor de buddy lijst dat als we weten wie er allemaal mee doen dat we meiden aan elkaar koppelen die niet zo dicht bij elkaar zitten qua bevallingsdatum. Dan loop je ook minder het risico dat je tegelijkertijd aan het bevallen bent of dat er iemand in zijn kraambed zit, alhoewel je het nooit helemaal kan voorkomen natuurlijk.
hallo allemaal ben misschien niet zo actief aan het mee "praten' geweest maar heb wel alles gevolgd hoor! Hier alles goed, alleen erg moe en misselijk, maar goed hoort erbij. Wat houdt nou precies zo'n buddy in? Lijkt me wel leuk dus ik wil ook wel mee doen.
ik zou het trouwens ook wel leuk vinden als ik een buddy zou hebben die hier uit de buurt komt. Ik woon in Friesland en heb niet echt het idee dat er hier iemand weg komt, of heb ik het mis? Trouwens iemand anders is ook leuk hoor!