@ Gandor Oh grappig zeg, ik kom uit Reduzum (vlakbij Sneek), wonen we dus niet eens zo ver bij elkaar weg.
Dan ben ik er 1 van met een hele andere naam hihi Toen ik mijn aanmelde voor deze site wilde ik niet mijn eigennaam gebruiken en keek toen rond in de studeerkamer en zag daar een schilderij hangen van een roos haha. Toen heb ik er maar Rose van gemaakt.
Komen we elkaar misschien nog wel eens tegen. Mijn verloskundige zit gewoon hier in Bolsward, maar voor de echo's moet ik naar een vl in Sneek, omdat ze er bij ons geen hebben in de wereldstad
net dit neergezet bij verloskundigen.. misschien hier ervaringsdeskundigen? Beste verloskundige, Ik ben ondertussen al bijna 13 weken, 3 goede echo's gehad en heb gisteren het hartje gehoord bij de verloskundige. Inmiddels sinds gisteravond steeds beetje bruinverlies. Echt donkerbruin. Ik heb geen sex gehad en verloskundige heeft alleen uitwendig de baarmoeder gevoelt. Kan het hierdoor al zijn dat ik bruinverlies krijg? Moet ik het in de gaten houden? Of 'hoort' dit er gewoon bij? Ondanks 3 goede echo's en het hartje horen blijf je daarover onzeker.. Kan jij mij geruststellen?
Ik kom uit Tiel dus ja gelderland... Zijn er trouwens meiden die naar de musical dirty dancing zijn geweest? Ik ben er al 2 keer geweest en nou kan ik geen gek meer vinden die mee wilt Geweldig die musical
Natjes, kan je niet helpen...sorry! Sloppy, je zit nu in je 13e week. Net als ik Nog mensen uit de Randstand (Het deel in zuid-holland) hier?
Weeehhh.. wie kom t er uit overijssel ? :O Oooh heeerlijk de hele middag gewandeld.. wat een lekker weer! Jullie nog wat leuks gedaan!?
het zuidelijk deel van ZHolland Shaula of wat meer naar het Noorden? Ik woon nml. in het zuidelijkste puntje van NHolland, kwartiertje van Leiden vandaan.
thnx meiden voor het toevoegen op hyves Leuk hoor, straks een x de tijd nemen om jullie gezichten erbij te zien @trouwen, wij gaan 26 juni trouwen en heb er zo'n zin in! Hoe is het verder hier, een hoop gekletst, geen puf om alles terug te lezen hoor... Oh ja wil wel mee doen hoor met de buddy's Liefs Maaike