Ja idd ik zei het vanmorgen nog tegen je. Lekker met zijn ruggetje naar je toe. Heel erg schattig. Hij was lekker aan het rollen en duikelen. Echt heel leuk om te zien.
Hi Ladies, Ik kom uit het prachtige en gezellige Utrecht, maar officieel en van oorsprong kom ik uit twente! ook mooi! Hoe dan ook, ik wil ook graag meedoen met het buddylijstje! Verder vandaag de tweede controle bij de verloskundige. Ze heeft gvoeld dat mijn baarmoeder al een heel stuk boven mijn schaambotje uitsteekt en ik en ook mijn vriend hebben het gevoeld en ook het hartje gehoord. Op 14 mei krijg ik mijn 20 weken echo. Wat klinkt dat alweer ver he, dan zijn we gewoon lekker op de helft! Liefs sjimf
Leoniiee Jaja23 ------- Danjo Elsken27 Zwangeremama Maia Roos89 MamavanJordy Martha81 Liefde1978 Sloppyslayer Daantje22 Shaula Maaike1309 Rose1982 Pookie66 Josien Joenka63 Blij ei Kitty1982
ik maak me zorgen jongens!Ineens is de misselijkheid en de pijnlijke borsten weg... Kan dat zomaar? Of zou ik moeten bellen....
Kitty je staat erbij meid Aylin mooie echo meid Meiden nog geen buddy gevonden? Hier druk geweest voor een babyshower dus lekker geshopt haha. En nu ga ik zo douchen en mn bedje in en hopen op een betere nachtrust
@ booboo, Ik had dit ook. Ik heb 8 weken lang elke morgen overgegeven en sinds het weekend is het bijna over. Heb ook niet echt gevoelige borsten meer. Maar maak je niet druk dit hoort er bij zei de vk
Wauuww. Aylin! Wat een SUPER mooie gave echo foto's! Echt een mensje! Wat zul je er trots op zijn zeg! ROse en Danjo.. weltrusten En derest van de dames ook natuurlijk! maareh Danjo.. ik weet niet zo goed hoe ik nu iemand uit moet pikken.. maargoed
Leoniiee Jaja23 ------- Danjo Elsken27 Zwangeremama Maia Roos89 MamavanJordy Martha81 Liefde1978 Sloppyslayer Daantje22 Shaula Maaike1309 Rose1982 Pookie66 Josien Joenka63 Blij ei Kitty1982 Sjimf Sjimf je staat er ook bij. Leoniiee: volgens mij is het handigst om te gaan kijken wie er niet bij elkaar in de buurt zit met bevallingsdatum zodat je grote kans hebt dat je buddy nog wel op het forum rondhangt terwijl jij bevalt en andersom
@Rose, Leoniee en Danjo bedankt meiden ben ook een super trotse mama Danjo leuk een babyshower! Ik ga morgen bij lezen ben bek af....
@ gandor heet je hond Sylvia! haha aparte naam voor een hond! ik vond meer Gandor een honden naam.. aylin mooie foto's! Slaap lekker allemaal!
Klopt halverwege draaide hij/zij zich om met een beweging van: laat me met rust stelletje e***ls, zie je niet dat ik hier probeer te slapen
Goede morgen allemaal! voor mij is het al bijna weer middag Ik heb zo broerd geslapen! Ik was om 3.30 wakker omdat ik moest plassen en daarna kon ik niet meer in slaap komen. Ik heb tot 4.45 in mn bed gelegen en ik ben er toen maar uit gegaan om op de bank TV te kijken..............bleh! Ik zal vanmiddag wel weer gevloerd zijn! Of vanavond niet weg kunnen omdat ik te moe ben.
Sloppy wat vervelend zeg, bah! ik heb dat altijd het laatste uur.. Dat vind ik al vervelend dus moet er niet aan denken dat ik om half vier al wakker lig! Succes vandaag! Ik snap niks meer van het weer! Eerst word het 20 graden en nu max 18? Ben benieuwd wat er nu echt van komt.. En volgende week dinsdag word het alweer 20 graden ! HEEEEERLIJK! NOu mensen, straks 3,5 uur werken en dan diploma uitreiking bij mij op schOol.. Lekker met dit weer.. Werkze allemaal en tot vanavond! X