Oktober 2009 mama's Forum regels Het plaatsen van losse berichten in dit forum is niet toegestaan. Plaats je bericht in de maand van je bevalling. Stond dit er ook altijd al boven??
Dames, ga dan naar http://okt09mamas.hyves.nl !!! Want ik heb ze ook voor niks aangemaakt, nu zie je het dat het nog niet goed gaat met de nieuwe site Dus kom maar ff gezellig naar de hyves, tot er met deze site goed gaat. En kreeg een melding dat je dan geen e-mails krijgt van de geplaatste berichten! Wat belachelijk, maar ja je moet maar zeker daar mee leven. Nou ik merk het wel of er hoop dames naar de hyves gaat om lid te worden. Daar zal ik geen berichten verwijderen, want dat moet gewoon zo houden! Ik hoop van jullie dat jullie lid gaat worden van deze okt09mamas hyves gaat worden en dat we daar over alles kunnen bespreken. En merk er wel of er berichten daar worden geplaatst, dan kan het geklets weer beginnen! Heel veel liefs van Jo
Leoniiee Oktober 2009 mama's Forum regels Het plaatsen van losse berichten in dit forum is niet toegestaan. Plaats je bericht in de maand van je bevalling. Stond dit er ook altijd al boven?? Leoniiee, volgens mij stond t balkje van forum regels net bij!! En volgens mij zijn ze nog lang niet klaar met de verandering van het site. En het is wel jammer dat er hoop berichten weg is verwijderd want dat hadden ze moeten laten en meer respect tonen dat we zo gesprekken willen voeren. Kom dan gewoon met zijn allen naar hyves toe Groetjes Jo
Per ongeluk database verwijderd Hoi Dames, Toen ik afgelopen nacht bezig was met de site, wilde ik de site wat sneller maken door, onder andere, wat overbodige tabellen uit de database te verwijderen. Per ongeluk heb ik niet alleen die tabellen maar de hele database verwijderd. Dit betekent dat gebruikers, berichten, privé berichten, onderschriften, foto's, stemmen en overige informatie die opgeslagen stonden in de database, van de afgelopen dagen, definitief zijn verwijderd. Gelukkig was er een backup van het live gaan met de nieuwe site en die hebben we terug kunnen plaatsen. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zal in het vervolg het juiste knopje gebruiken. Jan (man van Lotte Dames dames, er zat ook bericht van degene die database bezig was met veranderen, maar was fout gegaan...dus we moeten idd alles opnieuw beginnen!!!
Heey, Vandaag is het 12e week, joepie en nu naar de 20ste week! Dan hebben we 20e weken echo, wanneer het wordt hoor ik nog van mijn verloskundige. Groetjes Jo
Gefeliciteerd Jo!! Wat een drama weer de site zeg!! Ik dacht dat ik gek werd...........ik denk waar zijn alle berichten nou??? Bleh! Ik vind de site al niks! Ik ga dit weekend naar mn ouders dus ik zal wel niet zo veel online zijn.
Zo, wat een reacties zeg.. Hij heeft netjes zijn excuses aangeboden vind ik, dus hij kan er ook niks aan doen. Hij is ook maar een mens, toch?
Goedemorgen! Ow jee, alles weer weg dus! Jammer, maar helaas, kan gebeuren! Hoe gaat het met jullie? Lekker geslapen? Ik ga vandaag heerlijk in de tuin bezig en lekker zonnen. Het wordt heerlijk weer vandaag, daar wordt ik vrolijk van! En t weekend moet ik werken, dus ik zal hier niet (veel) zijn denk ik! Bye bye...x
Goeiemorgen dames! Wat een heerlijk dag wordt dit zeg.. Als ik naar buiten kijk word ik al helemaal vrolijk! Helaas moet ik eerst tot 5 uur "werken". Ik zit vandaag alleen op kantoor dus ik denk dat ik het rustig aan ga doen Ik zie ook dat veel berichten zijn verdwenen.. Jammer maar helaas, iedereen maakt fouten. Zo ook de moderator. Fijne dag allemaal!
helaas alles weg. Maar dat kan gebeuren toch? Jammer maar helaas. Ik ga niet meteen hier de site verlaten om alleen op hyves verder te gaan. Vind het hier veels te gezellig. @jo: gefeliciteerd met je 12 weken. verder weinig te vertellen. Manlief was gisteren pas om 12 uur klaar bah en toen had ik al 2 uur in bed willen liggen maar ja..
Hyves is toch voor erbij. Tis jammer weer alles opnieuw aanmaken maar dat doe ik vanavond wel hoor haha. Jo feli met je 12 weken meid. Hier zo weer werken en dan weekend heerlijk. Morgen een babyshower en savonds naar een verjaardag, zondag een poets rustdag en maandag gaan we met vrienden en kinderen lekker zwemmen
Nou nou nou... beetje minder mag ook wel toch Jan is ook maar gewoon een mens. Dacht dat we blij mochten zijn dat we hier gratis zo gezellig met elkaar kunnen kletsen? Ik vind dat veel mensen maar verwend gedrag vertonen als ik heel eerlijk ben. Bah... ik ben normaal gesproken niet zo uitgesproken met mijn mening, maar iemand doet iets fout (doe je dat zelf ook nooit een keer?) en biedt zijn excuses aan. Dan kan er toch wel wat meer respect zijn, of niet? Ik denk dat wij van alle markten thuis zijn om deze pagina's weer zo snel mogelijk gezellig vol te kletsen ! Hier verder niet veel nieuws te melden. Krijg strakjes bezoek en daar heb ik zin in. Verder vanmiddag zingen in de kerk en dan hoorde ik dat het van het weekend heerlijk weer wordt! Zalig! Groetjes, Josien
Meiden, dit is toch heerlijk....kunnen we ongestoord weer gebruik maken van onze zwangerschapsdementie en weer alles vertellen zonder dat het er dubbel staat! @Jan: let maar niet op ons, zullen de hormonen wel zijn (hoop ik) we kletsen vrolijk verder. Wat een heerlijk weer, ik ben ambtenaar dus ik ben vrij vandaag....lekker lang weekend. Vanmiddag afgesproken met een zwanger vriendinnetje (zij is 4 weken korter) lekker babypraat doen. Lekker weekend allemaal, liefs
Hallo Oktobermama.s Ik ben tijdje niet geweest. maar zag dat jullie naar me vroege. de de week van 5 maart heb ik die echo gehad toen. en ik ben toen naar dokter geweest (huisarts) die heeft nog bevestig dat ik zwanger was... en nu 4a5 week verder. nee gaat niet helemaal lekker voel me schuldig enzo alles wat er maar bij hoort. het is lastig. maar langzaam gaat het weer wat redelijk metmij, en begint het t ochwe l te kriebelen maar ik doe maar niet ga nu eerst nog 2jr studeren en dan zie ik verder. maar ja je weetmaar nooit he.
hallo allemaal! Zo, das weer een tijdje geleden. Zie dat er vannacht een foutje is gebeurd. Nou ja, kan gebeuren toch. Zijn we 3 keer tot de 500 gekomen Ik heb dinsdag mijn termijn echo gehad en het was allemaal goe! Echo staat in mijn album. We zijn 2 dagen eerder uitgerekent maar we houden het gewoon op de 27e. Ik voel me wel beetje rot sinds dinsdag. Ik heb helemaal t superblije gevoel niet, Het gevoel dat je op een roze wolk zit enzo. Ik ben wel blij dat alles goed gaat en vind t leuk dat we straks een babytje hebben, maar het super blije gevoel blijft nog weg. Ook bij de echo kreeg ik niet tranen in mijn ogen ofzo. Ben wel blij dat alles goed gaat, moet er ook neit aan denken dat t fout gaat (daar was ik ook heel erg bang voor tot nu toe). Hebben meer van jullie dit gevoel?? Ik hoor wel dat meer mensen t hebben en dat t normaal is. Zijn ook hormomen denk ik. T is ook niet zo dat ik er de hele tijd aan moet denken, Zijn meer momentjes. Dan maak ik me gewoon beetje zorgen. Stom he haha. Ik heb trouwens ook aangemeld voor de oktober hyves! Leuk hoor!!!! Vandaag ben ik oppastante! Voord eerste dag. Mijn nichtje van 4,5 maand komt vanaf deze week elke vrijdag bij mij. Ze ligt sinds half 9 op bed en slaapt al de hele tijd. Heb mijn hele huis al kunne stofzuigen en schoonmaken hahaha. Wel relaxed zo oppassen hihi.\ Groetjes!!!