goede morgen dames, fouten maken we allemaal, dus maar weer even een banner aanmaken enzo. ik vroeg me af aan de dames die bij de gyn onder controle zijn, krijg je bij elke afspraak een echo? een lekker zonnige warme dag toegewenst aan iedereen. XXX Gusam
Heb ik ook! Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben! Oh en ik kom niet op de Hyves want nog niet iedereen hoeft te weten dat ik zwanger ben.
ojaaa wat ik nog wou zeggen... Bruinverlies is zo goed als opgehouden!!! Voel ik me gelijk weer zekerder
Hoera, 3e keer aan de 500 pagina's Nou ik ga m'n banner maar weer even aanpassen en m'n avatar er weer opzetten en m'n fotoalbum weer vullen. We zijn net wezen shoppen en heb even de prénatal leeggekocht hihi.. het beroemde groene pakje wat meerderen hier hebben heb ik volgens mij nu ook Naja, jullie kunnen het straks allemaal in m'n album bewonderen.
ja ik heb alles weer aangepast Heerlijk dat babyshoppen. Zat te bedenken dat het misschien maar goed is dat we niet weten welk geslacht het wordt want anders was ik met veel meer thuisgekomen
@LadyX: ja maar we konden het nu niet laten het zijn maar 2 pakjes, mutsje, slabbetje en slofjes btw. dus het valt mee. Ik had nog veel meer kunnen kopen.
Menseeeee,, ik weet niet wat ik moet eten aankomende week iemand suggesties? Ik kom niet verder dan 2 dagen andijvistampot en 1 dag nasi
Hihi gekkerd....nou bijvoorbeeld: Spaghetti bolognese met salade Gebakken kipfilet, peultjes en gebakken aardappels Runderbraadworst, aardapelpuree (kan uit n pakje) doperwten Ovenschotel witlof, kaas, ham en aardappelpuree Gegrilde zalmfilet, spinazie en tagliatelle heb je er wat aan, of ga je bijna kokhalzen bij t idee alleen al?>
NOu Jeetje wat reageren op mij dan weer ... Ik had dat berichtje van die Jan nog helemaal niet gelezen, en aangezien er boven aan de site staat dat het de bedoeling is dat je hier alleen praat in de maand oktober, dacht ik dat ze onze berichtjes gewoon hadden verwijderd..& de hormonen spelen parten Dus een beetje minder mag ook wel hoor.. Jeetje.. Ik heb niemand beledigd dus ik voel me ook niet schuldig om mijn reactie, was tegen niemand bedoeld.. En grappig dat je zomaar mensen kan beoordelen met 'verwend gedrag' terwijl je de helft hier niet eens echt persoonlijk kent. SOrry maar ik snap echt niet waar t over gaat.
Blijkbaar voelen mensen zich persoonlijk aangesproken en mogen hormonen bij anderen wel parten spelen, maar niet bij mij als moderator. Sorry maar wij steken hier ook onze ziel en zaligheid in. Ik heb weinig zin om me daarom te verexcuseren... @Knuffelkonijn, ik ben katholiek en we herdenken vandaag dan ook Goede Vrijdag. Vanmiddag mag ik bij de Kruisweg zingen. Wel een hele eer. We moeten er om kwart over twee zijn, dus ik ga me lekker zo haasten... Het bezoek is de deur uit! Het was heel gezellig... en heerlijk weer hè. Even een stukkie gewandeld. Heerlijk! Meiden geniet van het zonnetje! Liefs, Josien
Weekend!!! Merk wel dat ik er hard aan toe was na weer 7 dagen te hebben gewerkt...Mn bekken doet echt onwijs pijn heel vervelend, wil van alles ook in mn huis maar t lukt niet helaas.. Nou ik ga mn banner weer opzoeken en hem plaatsen!
@ Leoniee; heb nu een nieuwe angelsound binnen en deze ruist bijna niet en hoor je het super.. lag dus echt aan de angelsound zelf .. misschien de jouwe ook omruilen? nee heb je, ja kan je krijgen xxx