Goedemiddag meiden, wat een toestanden weer! Ach we hebben weer de 500 gehaald, foutje maken is menselijk, vind het al lang leuk dat deze site bestaat De banner maken we ook wel weer aan! Wat een heerlijk weer vandaag zeg, super! Ga er even lekker van genieten
Bleehh, Feestdagen, dat betekent weer uitgebreid dineren. Dat is nu wel het laatste waar ik aan moet denken. Elke avond is het weer raak. Zodra ik eten ruik, dan moet ik weer naar de wc. Had gehoopt dat het nu ongeveer wel over zou zijn, die misselijkheid en dat overgeven, maar nog niet echt dus. Hoop de feestdagen een beetje gezellig door te kunnen komen. Aan de andere kant, met dit mooie weer, is het heerlijk om in de tuin te werken. Dan kom ik echt tot rust. En dat kan nu mooi drie dagen achter elkaar. Heerlijk! Wat zijn jullie plannen voor Pasen?
Hee meiden, Had erg last van mijn buik.( steken) Heb net maar de VK gebeld omdat ik dit weekend een weekendje weg ben. En ze zei kom maar even langs het is nu toch rustig. Heb het hartje horen kloppen en ze heeft meteen een echo gemaakt. Jeetje wat was hij/zij gegroeit zeg. Dat gaat hard in 3 weken tijd. En die pijn was echt bandenpijn. Kan weer gaan genieten.
Meiden wat een toestanden weer zeg foei foei haha Ik kan snappen dat weer alles opnieuw instellen niet leuk is ( baal ik zelf ook wel van ) Maar een goed een foutje kan maar om meteen zo te reageren op elkaar. Iedereen heeft een eigen mening en dat mag laat ieder in zn waarde. Zo ik heb weer gesproken en nu ga ik maar weer eens een banner zoeken haha
Hoi meiden, Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Hier komt vanavond mijn vriendin die 9 daagjes verder is met zwangeren als ik haha. Ze neemt mijn angelsound mee, want die had ze geleend. Ben benieuwd. Groetjes Bianca
Eten oh heeeeel makkelijk Dag pasta dag geb aard met sla en snitzel of zo Dag aardappels, Dag lekker slecht ben je alweer 4 dagen verder en begin je weer opnieuw Nu lekker witlof,sla, sperzieboontjes,bloemkool jammie krijg trek
hehe nou eindelijk doet mijn account het weer ik kon echt de heledag niet reageren of inloggen das ook een beetje vreemd toch???? Eten ja wat moet je eten ik ga zo HEERLIJK BBQ mmmhhhhhhh veel liefs jaja
Gedver eten... ik heb dat al dagen (misschien wel weken) zo... Dadelijk maar een lekker broodje halen bij D'elifrance. Heb eigenlijk met warm weer sowieso al niet zoveel zin in eten, maar nu helemaal niet. Zag vanmorgen dat ik weer 2 kilo in een week was afgevallen . Echt heel raar. Maar ik ben erg dik van mezelf, dus die paar kilo's kan ik best missen... Morgen naar de AutoRAI. Normaal gesproken vind ik dat altijd wel leuk maar ik loop de hele tijd te snotteren en das niet lekker . Smakelijk meiden voor straks! Josien
dag dames, ik zou even laten weten hoe het gister was, ivm nierbekkenontst. en een kuur die niet wil aanslaan. ik mocht gelukkig naar huis, want ze willen eerst een week aankijken hoe het gaat. Ze hebben nl gezien dat ik ook nierstuwing heb en daarvoor willen ze catheters plaatsen van mijn nieren naar mijn blaas. het nadeel ervan is dat je dan nog veel infectie gevoeliger bent. Dus dat is de reden dat ze t willen aanzien voor een week. Ben in ieder geval lekker aan het genieten van het zonnetje.. krijg bijna zin om de bbq in de fik te steken vandaag trouwens de termijn echo gehad en alles zag er goed uit
@jip: fijn dat je niet meteen het ziekenhuis inhoefde maar toch vervelend dat het dus nog echt even wat langer aan moet kijken! @jaja: wb fijn dat je weer kon inloggen. @josien: vervelend dat je nergens "trek" in hebt. Veel plezier bij de autoRai morgen. @eten: wij zijn vanavond maar tortilla's gaan eten. Toch goed, zo'n tip van mezelf
Ik heb lekker macaroni ham en kaas gegeten. Hoefde het alleen maar op te bakken want mijn vader heeft t lekker gemaakt,. Dus dat was erg makkelijk!!! Vervelend he als je niet weet wat je moet eten...ik heb t probleem soms dat ik overal trek in heb hahhaa. Zit nu al te denken aan wat ik straks kan gaan eten (terwijl ik echt prop en prop vol zit)
hmmm net andijvistampot op! Hebben jullie dat ook dat als je bijvoorbeeld tegen aanrechtblad aan staat net boven je schaambot dat et dan wat pijn doet..?? Of ergens anders tegen aan natuurlijk
haai ladies ik ben effies twee dagen niet online geweest en verwachtte echt een hele berg leesvoer hihi! Hebben we nog wat spannends gemist? Groetjes!!
Ja heb ik ook last van! Mijn vk zei tegen mij dat het misschien verstandig is om je urine te laten testen bij de huisart op blaasontsteking.
hey meiden ik kom snel nog eens kijken morgen alweer een lange dag werken bah geen zin met dit mooie weer vandaag ook van zeven tot zes gewerkt ga toch eens wat minder uren vragen want zo hou ik het niet lang vol xxx
wat wordt er weinig geschreven.... zit iedereen te bbqen ofzo?? Lekker in de tuin met dit weer!!! Geef jullie groot gelijk. Nou ik kom morgen wel weer even kijken!!!! groetjes
Hehe, wat heb ik van een prachtige weer genoten. Lekker bij de tuin gezeten, maar zat toch niet stil. Hoop was gedaan en buiten opgehangen. En weet je, ik had gekke bui omdat ik vandaag 12 e week heb bereikt, heb ik heerlijke cake gemaakt! Ja, je had toch wat te vieren Morgen is het weer mooi weer, dus weer van genieten. Mijn partner heeft hoop vlees meegekregen van het werk, natuurlijk betaalt ie ook voor. Lekkere varkenshaas (die we met 2e paasdag gaan eten) hamlappen en karbonades. Dat scheelt weer hoop om in de winkels te gaan kopen. En op 1e paasdag gaan we gourmetten...ik hoop dat ik daar niet misselijk van word. Want ben er wel dol op! Trouwens, mag je kruidenboter eten? Ik weet dat je brie van president mag eten, maar van kruidenboter weet ik niet. Liefs Jo En alvast welterusten voor strakjes!
Jo, je mag best kruidenboter hoor! Dat is net als gewone boter, alleen dan kruiden toegevoegd. Dingen als paturain enzo mag ook gewoon. Alleen als er op de verpakking staat "Au lait cru", of Met rauwe melk, dan mag het niet. Gourmet ze! Lekker hoor!! Lekker cake gebakken, leuk om de 12 weken zo te vieren!
heey meiden hier weer drukjes gehad de laatste voorbereidingen van de babyshower geregeld. Ik zal zondag pas weer wat actiever zijn en kom morgen ochtend nog wel even aanwaaien.
Je mag ook wel gewoon mijn naam noemen hoor!! & ik zeg niet dat hormonen bij anderen geen parten mogen spelen, ik zei alleen dat ik hier vanmorgen last van had.. & ik snap heel goed dat jullie je ziel en zaligheid in steken, maaar voor de duidelijkheid dan nog maar een keer: IK WIST NIET HOE HET ZAT!!!!!!! Met Janneman.. had zijn hele uitleg niet gelezen.. That's all! =D> En eigenlijk gaat het gewoon helemaal nergens over, maar ik voelde mij vooral ook aan gesproken omdat ik de enige was die cranky reageerde!! Dus tjah.. Dan is het nogal logisch wie je bedoeld. Vind het gewoon jammer dat je dit dan meteen verwend gedrag gaat noemen? Dat snap ik niet, vind ik jammer! Maar aCh.. t is voor mij klaar zo. Ik reageer er gewoon niet meer op! Mijn reactie is mijn reactie, zo ben ik. Ik kwetss er igg geen (niet bewust) mensen mee, dan is er ook niks mis mee daCht ik zo! t'is erg rustig op het forum vandaag geweest zegg! DaCht ik moet weer knetter veel lezen, maar t viel mee met 2 paginas!