OOh en Daantje, wat goed dat je hem nu al binnen hebt en datt deze het zonder geruis doet! Super, kan je het nu ook opnemen dan?? Jaa ik ga morgen eerst is ff op zoek naar het bonnetje.. denk niet dat ik anders enige kans maak! Geniet ervann! hoop dat t morgen ook lekker weer word.. fijn weekend iedereen! Liefs LeOnie.
Wann heb je babyshower?! Wat leukk! MOet je dit zelf regelen dan?? Of is het voor iemand anders heb er verder niks over gelezen.. Maar lijkt me ook zoo leuk een babyshower..
Nu regel ik het voor iemand anders Ik zal zelf ook wel een babyshower krijgen we wachten rustig af vaak tussen de 22 en 26 weken hier dus heb nog ffkes
Ik merk wel dat er nu veel gebeurd op de site dat het wel veel rustiger is. Of lig dat aan mij?? Nou ik ga mn bedje opzoeken mannetje is gezellie in de stad ( heb zon zin in een broodje doner haha)
Goede morgne! @leoniiee: ik was ook een van de gene die krankie reageerde hoor! Ik voel me ook een beetje aangesproken. Ik weet dat jan zn best doet en ik had ook niet gezien van het excus anders had ik ook wel ander gereageerd. Maar ik vind ook dat ik mag balen dat mn foto's weer weg zijn en mn banner en mn avatar. Dat vind ik gewoon balen.....maar goed ik zet het er weer op en dan is het weer over en gaan we lekker verder kletsen. Ik ben nu bij mn ouders en ik zal niet veel kletsen want das nie zo gezellie en ik zit dus ook niet achter mn eigen computer dus foto's en avatar komen volgende week pas.
Goedemorgen dames! Zo, 3e keer de 500 gehaald. Dat is wel knap Ach ja, het zij zo. Rose, geniet van je weekendje weg! Ik heb zometeen een vrijgezellenfeestje. Dagje efteling, bowlen, eten etc. Heerlijk! Ik kom morgen weer eens wat langer spieken (en reageren). GENIET VAN HET LEKKERE WEER VANDAAG!!!!! (als je niet hoeft te werken )
Zo ik meld mij weer even hier. Na alle consternatie van nieuwe site en wissen gegevens was ik hier niet meer geweest. Ik hoop dat alles OK is met iedereen????????????? De meeste zullen nu toch wel een echo hebben gehad. HIer gaat alles denk ik goed, buikje groeit flink, is ook al echt een BUIK Kwaaltjes worden steeds minder, vermoeidheid lijkt ook wel minder te worden dus alles gaat eigenlijk prima!
Goedemorgen meiden, volgens mij gaan ook de laatste meiden deze week de 12 weken halen of niet? Dan zitten we allemaal aan de veilige kant, yay! Jongens wat is het toch heerlijk weer, ben al een beetje verkleurd Lekker lekker! Hier gaat alles oke, had erg veel last van mn rug en buik maar dat was volgens mij gewoon dat ik te druk ben geweest en nu ik weer kalm aan doe trekt het weg. Gisterochtend nog even geluisterd of beeb het nog deed en we hadden hem zo gevonden en hij trapte er vrolijk op los Nu nog hopen dat die hoofdpijn ook weer eens besluit wat anders te gaan doen! Geniet van het mooie weer vandaag!
Goeiemorgen ladies!!! Wat een lekker weertje dit paasweekeind! Genieten! Bij mij ga je het buikje nu wel aardig zien hoor, maar dat mag ook wel, ben vandaag ten slotte 15 weken!!! Hoe is het met de dames? Allemaal druk met de voorbereidingen voor de paasdagen? Ikzelf ga zo maar eens boodschappen doen, voordat de topdrukte aanbreekt in de supermarkt. Maar eerst maar eens even lekkere recepten zoeken voor de paasbrunch. Sjimf
goedemorgen dames rose veel plezier pookie fijn dat de kwaaltjes minder worden shaula leuk joh een heerlijk dagje weg veel plezier leonie laat lekker gaan joh je bent een gezellige klets meid hier op het forum en bij zulke berichten moet je gewoon door scrollen hahaha. En verder iedereen een heel fijn weekend lekker genieten van het mooie weer. Zo ik heb gisteren heerlijk de bbq aangestoken het was heerlijk hhhmmmm Vandaag lekker lunchen met een paar vriendinnen en dan lekker de stad in morgen lekker naar de film en uit eten en maandag maar eens lekker naar de ikea en natuurlijk shoppen hahaha iedereen een fijn weekend veel liefs jaja
goedemorgen dames, ik wil jullie allemaal een fijn en gezellig pasen toewensen. het is ook mooi weer dus we kunnen weer genieten. morgen ben ik alweer 15 weken wat gaat de tijd eigenlijk snel, hebben jullie dat gevoel ook dat de tijd snel gaat? XXX Gusam
hey meiden, alweer een paar dagen niet geweest, ik zie dat er nog steeds berichten verdwijnen? hoe lang gaat dat nog duren? ik ga zo even teruglezen, maar moet echt wat kwijt... heb vanmorgen voor t eerst een emmer vol gek*tst... baal als een stekker, aangezien ik juist dacht dat ik zo`n geluk had en helemaal niet misselijk ben geweest! en net nu ik de 12 wekengrens nader word ik misselijk! het was na t overgeven meteen over, maar ik heb wel heel erge hoofdpijn, voel me dus niet topppie. ga zo nog maar even slapen. nu eerst terug lezen! liefs
zo dat ging vrij snel! t is erg rustig he? vraagje: zijn er nog meiden die 2e paasdag gaan snuffelen voor babykamers en/of kinderwagens? wij gaan eerst naar de babydump in Hellendoorn, en dan rijden we door naar Amersfoort, we gaan naar de Gardo. dat is een hele grote zaak. de kinderwagen bestellen we waarschijnlijk via kinderstoeltje.nl. we hebben de easywalker sky op t oog. op deze site kun je m compleet krijgen voor 500 euro! (niet alle kleuren zijn in de aanbieding voor deze prijs) eerst maar es proberen maandag of hij lekker rijdt. hebben jullie al een kinderwagen gekocht? iemand ervaring met bestellen via internet?
goedemorgen dames, @ellen: dat was een foutje, het zal waarschijnlijk niet nogmaals gebeuren @pasen: wij hebben vanochtend vroeg de boodschappen gedaan. Manlief gaat met m'n vader zijn schuur uitruimen en verhuizen (het huis is van m'n oma en dat is verkocht, maar het had wat grote schuren waar m'n vader kluste dus dat moet nu naar een loods verhuisd worden) dus die is weg met de auto en ik had geen zin om te fietsen. Dus ben nu doodmoe want ik was op de een of andere manier om half 6 al wakker. Lig nu even te niksen, straks even opruimen, stofzuigen en dweilen. @Gusam: ik vind de tijd enorm snel gaan. Zat ik me gisteren ook nog te bedenken. Ik ben ook bijna 15 weken en ik weet nog wel dat we net de test hadden gedaan en dat de misselijkheid kwam en dat ik nog dacht dat het nooit meer over zou gaan grappig eigenlijk... @buik: de mijne wordt nu ook goed zichtbaar. Heb vandaag weer buikfoto gemaakt, zal ik straks even in mijn album zetten. @dames die dagje of weekendje weg zijn: veel plezier
ik heb ook mijn buikfoto geplaatst. van 14wk en 3 dagen. @maia jou buikje begint ook lekker te groeien. XXX Gusam
Ik ben nog een beetje zoekende hier.... Wat zie die site er anders uit zeg! Kon bijna de albums niet meer vinden! Voel me de laatste dagen/week helemaal niet lekker. Ben echt verschrikkelijk moe... en de misselijkheid ligt nog steeds op de loer. Hopelijk houd dat snel een keer op zeg.... Ik zag al een paar mooie buikfoto's voorbij komen! Super mooi hoor!! Mijn baby zit verstopt onder een laag vet, dus nog niet zo goed te zien.... Wel heb ik nu al een paar keer het hartje gehoord met de happysound. Wauw, super geluid hoor!!! Ps: jeetje, al m'n foto's weg en m'n banner is ook verdwenen zie ik... Dat is nog even een werkje....