He meiden, Ik wil jullie allemaal een vrolijk en gezellig pasen werken. Ik heb vandaag weer gewerkt. Ben bij een bevalling geweest. Wat was het toch weer een eer om daarbij te mogen zijn (vind ik altijd). Er is een mooi jongetje geboren van 7,5 pond. Nu ben ik lekker 2 weekjes vrij. En 20 april gaan we een midweekje op vakantie naar Kempervennen.
geniet van je weekjes vrij MamavanJordy. Veel plezier alvast op vakantie Heerlijk weer vandaag he? Wij zijn net even een stukje wezen fietsen, echt fijn dat dat weer lekker kan!
OlA DAMES Hoe is het hier allemaal? Nog allemaal een btje vol te houden? Mooi weer is het he. Jammer dat ik de hele dag moest werken, maar we hebben heerlijk buiten gegeten. Over pretecho. Iemand ervaring mee? Hoe mooi worden deze echo's als de mama niet een van de dunste is? Heb volgens mij al eens deze vraag gesteld, maar kan me geen reactie meer herinneren. Verder gaat het hier super. Af en toe een vlaag van misselijkheid maar dat is weg te zuchten.
ah jo sterf (haha) moet ik nou elke keer als ik inlog mijn banner neerzetten en profielfoto? Hij is nu alweer weg.
@ cindy1981 ; dat was een foutje, jan heeft perongeluk dingen van de site gewist en nu moet je weer eenmalig alles instellen. maar wat betreft de pretecho.. als je al goede uitwendige echo's maakt zijn de pretecho's ook erg duidelijk, want het 2d beeld wordt omgezet naar 3d, dus stel je hebt superonduidelijke 2d echo's, dan is een 3d echo denk ik wel erg onduidelijk.. maar ik ken genoeg vollere dames die erg mooie echo's hadden ligt denk ik ook aan de ligging vd placenta, etc. @ mamavanjordy; leuk dat je bij een bevalling mocht zijn ik heb mijn site verwijdert.. schreef er toch niks meer op, en moest er toch al een w8woord opzetten doordat er alleen maar nieuwsgierige mensen erop gingen kijken die me toch niks gunnen , vandaar
Hai dames Maia, Sannie en ik zijn buddies geworden Mooie buikfoto's zeg!! Je kan echt al wat zien mammavanjordy, bijzonder Lijkt me toch apart vooral nu je weet dat het jou ook weer gaat overkomen over 6 maanden! Daantje, jullie ook met de zolder bezig O Wat een klus he, zeker met dit weer! Ik geloof dat jullie al verder zijn dan wij =D> Babydream, ben ook niet zo'n prenatal fan.. Ze zijn ook zeker niet goedkoop dus wat dat betreft loont verder zoeken zeker!!
Hey Cindy, en hoe is het met jou? @Odess: ik had van Sannie een pm dus jullie staan ook gezellig op de site. Ik heb net wat geslapen en toen werd er aangebeld door de Turkse buren (waar we voor geen meter contact mee krijgen op de een of andere manier). Ze zijn aan het bbq-en en ze kwam wat kippenvleugeltjes brengen. Superlief! Dus nu heb ik van de week een mooie gelegenheid om even langs te gaan (bord terug te brengen) en ze uit te nodigen op de koffie Nou straks naar de kerk, begint pas om 22:00 dus dat wordt een lange avond. Fijne avond allemaal en alvast een fijne Pasen gewenst als ik hier niet meer kom.
@ Odess; Ja de zolder is echt een hele klus he.. pff.. het is dat ik een vader heb die doorgaat totdat hij omvalt ( letterlijk) wat kan die man doorgaan zeg.. dit is de 3e dag dat we bezig zijn en het is echt een megaverschil niet normaal.. moeten jullie ook veel aan de zolder doen @ Maia; echt superlief ja van je buren hadden wij maar zo'n buren.. hier woont echt een straatcrimineel van 14 langs met zijn moeder, en hij speelt echt de baas over haar en het is de hele dag 1 grote herrie, en hoe vaak je ook aan de deur gaat, het helpt niets.. wordt dadelijk nog wat met de kleine @ gewicht: hoeveel zijn jullie aangekomen/afgevallen? ik ben maarliefst 7!! kilo aangekomen.. woog eerst 50 en nu 57 dus ik mocht het hebben, maar ben benieuwd hoeveel ik rond de 40 weken weeg
ik was 2 kilo afgevallen, nu 1 er weer bij, dus nog onder mijn normale gewicht. valt mee! maar ja, aan mijn eetpatroon te zien, zal t nu wel snel gaan met die kilo`s... fijne pasen allemaal!
iemand vroeg of ik same met mij ex de kleine op ging voeden, maar dat ga ik niet doen. dit omdat hij 2weken terug op internet stond met zijn geslachtsdeel bloot, en met zijn adres en telefoon nummer erbij. ik wil mijn kind het allerbeste geven, en ik ben bang dat als hij erbij betrokken word die kleine met vanalles (van zijn streken) gepest of iets dergelijke word. als hij de kleine wil zien is het bij zijn ouders thuis, met mij erbij. maar als hij nu met me praat vraagt hij nooit meer om die kleine, dus voor mij is het duidelijk. XXX Gusam
Goedemorgen dames Vandaag alweer 14 weken, yay het gaat zo snel nu! Kan niet wachten tot ik het echt voel schoppen! Op dit moment zijn mn darmen zo druk dat ik niets anders voel Hopelijk ga ik het gauw voelen! Daantje, wij hebben eind vorig jaar een huis gekocht en daar had een oude man gewoond. Het is wel een vrij nieuw huis, dus niet al te ingewikkeld hoor Maar de zolder was afgetimmerd maar verder een betonnen hok met 1 klein raampje en 1 grote ruimte. We hebben er 2 dakramen in laten zetten en mn man is nu een muur aan het maken zodat we er echt een kamer creeeren. Ook moeten de cv en het afzuigsysteem daar nog iets beter weggewerkt worden Verder komt er een grote kast. Als meneer zo ver is kunnen we glasvezelbehang op de muren doen, verfen en een vloerbedekkinkje erin, maar hij heeft even een dipje nu geloof ik O En ik en electriciteit (die hij nu ook aan het aanleggen is) is geen gouden combi. Ach als het maar met de zomer af is, onze babykamer is nu een rommelhok en raad eens waar die zooi heen mag Heeft jullie bouwkunsten ook met de babykomst te maken of hebben jullie een andere reden? Zo dat is een lap tekst geworden Gusam, sjee meid, ik kan er nog steeds niet bij dat mensen zoiets doen, ik denk dat je echt een goede keus hebt gemaakt door voor jezelf en je kindje te kiezen! Gewicht is pijnlijk onderwerp bij mij Ik ben namelijk al ruim 5 kilo aangekomen en om nou te zeggen dat ik slank was voor dat ik zwanger raakte... Niet zo tof! Naja probeer een beetje kalm aan te doen met eten! Maia, wat leuk van je buren! Kan je contact gaan leggen Wij hadden vanochtend ook naar de kerk gewild maar mijn man kwam om 9.15 onder de douche vandaag... Als de kerk om 9.30 begint wordt dat lastig, de volgende keer maak ik hem gewoon nog eerder wakker vind ie niet leuk maar hup, mee Om half 9 onder de douche O Zo allemaal een fijne dag gewenst vandaag! Het wordt vast weer super weer dus dat wordt vanmiddag buiten gourmetten met familie
Goede morgen!! @aankomne: ik heb geen idee, ik was twee wkn terug 2kilo aangekomen maar ik wil nu eigenlijk niet meer op de weegschaal gaan staan. Maar ik woog 68,5 dus het is niet zo heel erg dramatisch @ Gusam: heel goed stand punt meid! En als hij nu al niet naar de kleine vraagt of vraagt hoe het gaat dan weet je wel genoeg!! @ Maia: Mooie foto's hoor! Je zit echt dat je buikje ook al gaat veranderen van form! Ik kan niet wachten tot dat bij mij gaat gebeuren. Ik denk dat ik dinsdag weer foto's ga maken, dan ben ik 14wkn. Verder heb ik gisteren lekker buiten gezeten, niet echt in de zon maar het was wel heel lekker! En ik heb lekker gewinkeld met mn moeder, ik had 100euro gekregen om kleren voor mezelf van te kopen.....dit is heel goed gelukt natuurlijk We gezellig 4dgn met mn moeder alleen! Ze wonen alleen in een huis met twee trappen en die moet ik op om maar mn kamer te komen en nu doen mn beentjes heel erg veel pijn....maar goed het is erg gezellig en ik heb een koffer vol nieuwe kleren
Gussam, dat is wel heftig. Maar je moet t doen wat het beste voor je kind is toch. Jammer dat je ex niet zijn interesse toont naar zijn kleintje. Ik hoop en weet dat jij een sterke vrouw bent die gelukkig zal zijn met de kleintje. Ookal is het niet leuk, want iedere kind zou liever beide ouders willen. Maar het is zijn eigen schuld en erg domme actie. Gisteren hele dag wat in de tuin gedaan en wat plantjes gekocht bij Karwei en leuke potten gekocht. En ramen gezeemd. Ja, flink geklutst hebben we! Want we waren gisteren al vrij vroeg wakker en mijn partner heeft nog ff wat spullen bij de gemeentewerf gebracht en kreeg een speciale zand mee van de gemeente. Ja om speciaal voor de milieu. Vanavond gaan we lekker gourmetten, als het buiten weer zo lekker warm wordt en t zonnetje schijnt dan gaan we buiten eten. Zo niet dan eten we gewoon binnen. Morgen stampot andijvie met varkenhaas! ( die heeft hij van zijn werk gekocht 8) ) Nogmaals fijne pasen en zonnige dag toegewenst namens ons tweetjes. Jo en Mi
Hallo!!! @Gusam, ik vind dat je een goede keuze maakt. Ook dat hij niet alleen met zijn kind mag zijn. Wat een rare gozer zeg!!! @gewicht, Ik ben ook al 6 kilo aangekomen. Ik was al niet zo slank. Ik zie er ook neit zwanger uit, maar gewoon dik hahaha. En ik zie aan mensen dat ze t nog niet durven te vragen omdat mijn buik nog geen zwangerschapsbuik is. Ik eet wel gezond alleen ik snoep er heel veel bij. In oktober is er weer een pleke gereserveerd bij de weight watchers Ik wil iedereen fijne paasdagen wensen. Wij gaan niks doen vandaag. Misschien lekker een stuk wandelen! groetjes sandra
Fijne Pasen allemaal! @gusam: wat een lastige situatie maar wel fijn dat je hier een duidelijke keuze in hebt kunnen maken en ik geef je groot gelijk! @kerk: de kerkdienst van gisteren was erg langdradig en saai, ze hadden echt de meest bedroefde en treurige teksten en liederen uitgekozen die ze maar konden vinden maar verder was het wel mooi! @gewicht: ik zou het eigenlijk niet weten, zal me zo eens gaan wegen. Nou ik ga alvast de tafel voor het ontbijt klaarmaken. Straks even naar m'n schoonouders en schoongrootouders op bezoek en vanavond gezellig uit eten bij m'n ouders.
goedemorgen allemaal meiden! een fijne paaszondag gewenst! @ Odess; nou dat is dan ook nog een hele klus die jullie moeten klaren als ik het zo lees.. wat is het dadelijk een fijn gevoel als het af is he? bij ons is de reden van het verbouwen van de zolder ook de komst van de kleine.. de toekomstige babykamer moet leeg en moet dus naar de zolder verkassen haha bij ons was de zolder ook een alleen met schrootjes beslagen en verder een betonnen hok.. en er zaten 2 hele inie minie roestige dakraampjes in, die gaan we ook vervangen voor 2 grotere dakramen.. onze zolders lijken volgens mij wel op elkaar haha @ Gusam; Jeetje zeg, echt niet normaal dat hij er niet van heeft geleerd en nu toch doorgaat met zichzelf op internet te verkopen.. in plaats van dat hij nou aan iedereen laat zien dat hij kan veranderen.. pff.. wat zeggen zijn ouders ervan of weten die niet dat hij dit soort dingen doet? ik leef echt met je mee meid, ik kan me goed voorstellen dat deze zwangerschap best moeilijk voor je is met wat er allemaal is gebeurt, het is niet niks.. maar jou kleintje heeft dadelijk een top moeder, en heeft meer dan genoeg aan jou meid..laat hem maar lekker, bah.. dikke knuffel van mij voor jou wij gaan alleen maar aan de zolder werken met pasen.. iedereen is nu vrij , dus kunnen we er met z'n allen aan werken, alleen mag ik nu van niemand meer op de zolder komen ivm de erge verfdampen die er nu hangen.. dus ik zit me maar een beetje te vervelen..
Haha Daantje volgens mij ook! Ook voor dezelfde reden enzo, hihi! Wel lief dat ze zo aan je denken he
Hoi meiden, Fijne pasen allemaal. Hier gaan de kids zo eitjes zoeken bij mijn vader en moeder. Vanavond gaan we daar gourmetten. Morgen paasbrunch van de buurt en s'avonds jachtschotel eten bij mijn schoonouders. Verbouwen: hier gaan we binnenkort ook de zolder verbouwen. Wij komen daar dan te slapen. Zit nu een dakraam in, moet nog nieuwe vloerbedekking of zo nog wat schilderen en dan alles naar boven verhuizen. Ook moet er een ombouw om de wasmachine en ketel. Gewicht: ik ben eerst 1,5 kilo afgevallen van het spugen. Mocht ik wel hebben haha, want was nog een kilo of 5 te zwaar. Nu ben ik ongeveer daavan weer iets van 7 ons of zo aangekomen. Zal nog wel meer worden haha. Bij mijn eerste was ik 12 a 13 kilo aangekomen en bij de tweede iets van 10 kilo. Toen deden ze niet bij de vk elke keer wegen, maar nu wel. Dus word het goed bijgehouden.