Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames bedankt voor jullie reacties.
    ik moet nu ook voor die kleine kiezen, en hem/haar beschermen tegen slechte invloeden en andere slechte zaken. en hem intereseert het niets dus dan is de keuze makkelijk.

ik denk dat ik de kleine al gevoeld heb gister, ik lag op bed op mijn rug alvast te doezelen, nu voelde ik boven mijn schaambot een plop heel sterk, toen dacht ik dit waren niet mijn darmen, dus ik denk echt dat ik de kleine gevoeld heb, ik kreeg er een traan van in me ogen.
    maar goed ik ga nu eens slapen, misschien voel ik het weer.

XXX Gusam

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

Ik ben weer eens heel vroeg wakker. Maar dat komt ook dat ik bij mn ouders slaap en dat bed staat met een kant tegen een muur, ik lig tegen te muur. Als ik eruit wil dan moet het via het voeten eind en dat gaat niet zo makkelijk en ik wil mn vriend niet te vroeg wakker maken. Hij heeft weer een lange zware dag voor de boeg. Hij verkoopt party tenten, een nieuw merk hier in nederland, en hij moet vandaag de heledag op een beurs staan.....gister en eer gister ook al .

Ik denk trouwens dat ik ook al mn kindje gevoeld heb. Het was heel kort en iets wat ik nog nooit gevoeld heb. Ik werd vannacht wakker en ik voelde een zoort "vladderen" in mn buik echt heel appart. Ik hoop het vandaag weer te voelen :)

@prenetal mazzeldagen: ik dacht dat het rond de 24ste was deze maand. Ik heb het ergens gelezen.

3. Goedemorgend dames

Drukke dagen achter de rug... dus niks bijgelezen...

Hopelijk alles goed met iedereen...

Hier morgen echo.. en gisteren nog eens beebje geluisterd.. had meteen het hartje gevonden en ons beebje zwemt en schopte ook goed was duidelijk te horen... soms denk ik iets te voelen.. maar is nog zo zachtjes dat ik het niet zeker weet...

4. Zijn er weer aanpassingen gedaan of zo??? mijn banner en zo zijn weer allemaal weg???

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Moor ja dat hoopte ik ook toen ik het een paar weken geleden hoorde..Maar heb nog nergens ook niet op hun site aanbiedingen gezien...

Ik koos ook gelijk weer de duurste uit natuurlijk pfff mannetje was weer blij met me hahaha

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Elsken gefeliciteerd met je 12 weken zie ik aan je banner!

7. dank u... is toch opluchting dat we dit al gehaald hebben.. nu aftellen naar morgen :D

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Elsken gefeliciteerd met je 12 weken :)

Gusam en Sloppy, super zeg :) Geniet ervan zou ik zeggen :D

Het is hier nog pet weer... Mistig en koud! Geen idee wat we gaan doen vandaag maar in ieder geval genieten van de vrije dag :D

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Hallo allemaal!
    @ elsken, gefeliciteerd met je 12 weken, we lopen gelijk!
    morgen? is dan je oudste dochter jarig?( je banner zegt dat ze 5 jaar. 11 maanden en 4 weken is, dus gokje?)
    @ gusam, ik was het die dat vroeg van de week. ik vind het knap dat je je er zo doorheen slaat. jij en je kindje gaan het prima redden samen! daar heb je die kerel niet bij nodig. al is het natuurlijk wel jammer dat het zo gelopen is...
    @ odess, hier is t ook nog niet echt lekker, heel grijs. maar het belooft een mooie dag te worden!
    @ pasen, wij gaan altijd naar beide ouders met pasen, dat hebben we gisteren gedaan. vandaag gaan we eerst naar babydump hellendoorn en dan rijden we naar de gardo in amersfoort. de site belooft heel wat, dus leuk!
    fijne dag allemaal, tot vanavond hoop ik!

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

hier al 15 weken :D vandaag!

@roos: maak je niet te druk. Net als Josien zegt, die data zijn altijd heel krap genomen om problemen te voorkomen. En van een paar glaasjes drinken dat over de datum is heeft je kindje echt niet zoveel hoor.

@josien: doe rustig aan he! Leuk he, die Angelsound. Wij hebben vanochtend weer zitten luisteren maar we merken dat het kindje echt beweegt. "zwemt" weg en komt dan weer terug en volgens mij was hij/zij aan het koppetjeduikelen ofzo, allemaal bonk en boem geluiden enz.. heel schattig in elk geval.

@elsken: gefeliciteerd met de 12 weken.

@kindje voelen: ik dacht eergisteren ook wat te voelen maar weet het niet zeker en verwijt het maar aan mn'n verbeelding. Maar ben wel benieuwd wanneer ik wat ga voelen. GA er vanuit dat het nog wel even duurt.

@pasen: wij zijn zaterdagavond naar de kerk geweest, gisteren bezoek aan m'n schoonouders/schoongrootouders, toen zijn we bij mijn ouders geweest en hebben daar gegeten en vanmiddag/vanavond komen mijn ouders, oma en zusje met vriendje naar ons toe.

Nou ik ga de tafel zo even klaarmaken voor het paasontbijt!

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Woei! Ik heb gisterenavond in bed de kleine uk voor het eerst gevoeld! Ik ben helemaal happy en de tranen liepen over mijn wangen. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Ik had al een paar dagen dat ik wat bubbeltjes voelde, maar ik schreef het toch steeds toe aan mijn darmen. Maar toen ik gisteren mijn hand iets verder in mijn buik drukte, voelde ik Scrappy echt heel erg goed trappelen of boksen. Ik had ook echt het idee dat ie net als bij de Angelsounds tegen mijn hand aan kwam liggen.

Ik was best wel bang omdat ik best dik ben van mezelf dat het een eeuwigheid zou duren voordat ik de kleine zou voelen, maar nu was het dan al zover.

Kan ook niet wachten tot morgenvroeg. Dan weer naar de VK en ik ben benieuwd wat zij te vertellen heeft. In ieder geval zal er wel een afspraak gemaakt worden voor de 20-weken-echo. Ben benieuwd, want volgens mij ben ik precies tijdens mijn 20e week op vakantie in Center Parcs ;)...

Liefs en een fijne extra zondag ;)!

Groetjes,
    Josien

12. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    dat had ik de vorige keer ook ben benieuwd vrijdag ofdat ik weer op de originele datum wordt teruggezet ik denk namelijk 29 oktober en toen leek het op 1 november

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Josien wat geweldig hey!!
    Voor mij is het daar nog veel te vroeg voor om echt trappen te kunnen voelen, maar ik voel nu wel af en toe het idee van bubbels in mn buik of vlindertjes.......soort vladderen.

Voor iedereen die 12wkn gehaald heeft: GEFELICITEERD super!!

Ik gan nu met mn mam's naar de AH om spullen voor de BBQ te halen.........lekker!

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wat super voor iedereen die al iets heeft gevoeld! Ben wel een beetje jaloers....nog even geduld hebben.

Wij gaan zo naar kidsfactory en prenatal, heel veel zin in.

Fijne dag allemaal, liefs

15. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    12 weken :-D

16. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Hi dames,

Zo te zien vermaakten jullie gisteren prima en vandaag gaan jullie ook weer wat vermaken.

Wij hebben onverwacht buren uitgenodigd met ons mee te eten.
    Ze vonden uiteraard erg leuk. Alleen andere buur was er niet.
    Maar wij hebben hele goede band met twee buren! :D:D
    We boffen echt erg, want sommige hebben dat geloof ik niet.

Grappig is dat de tweeling: enne zei meisje en andere jongen.
    Normaal denken ze hetzelfde over, maar dit keer niet. Haha...:D
    En ze willen ook graag keer op ons kindje passen.
    Ik zei dat komt wel keer als ik met mijn partner eens een avondje weg wil, dan kunnen jullie keer oppassen. Haha... en toen keken hun ouders aan...van owjeee!
    Wel veel gelachen en lekker gegourmetten.

En zo dadelijk gaan we naar BABY-DUMP in Roelofarendsveen!
    Ik denk niet dat ik gauw van deze mensen zie, die ook naar Baby-Dump gaan.

En wens jullie aller laatste fijne paasdag nog en zonnige dag toe.

Liefs en knuffels,

Jo

17. MvN

MvN Niet meer actief

Thanks ladies!!

Gister had ik het kind van een vriendin van me vast nu 3 maanden... Echt geweldig... Mama roos kwam in ene keer na boven zooo lief!! Nou kan ik niet meer wachten tot Oktober haha!!

Morgen de 12 weken echo... brrr vind ik wel weer eng hoor... gelukkig afgelopen woensdag nog een goede echo gehad..

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

ik hem morgen Eindelijk mijn 1e echo! spannend!!! :D:D heb er echt Super veel zin in! nog tips iemand??

19. MvN

MvN Niet meer actief

Sannehai, niet zo druk maken als mij in ieder geval.. Het is vast goed gegaan anders had je het wel gemerkt...

Ik heb morgen mijn 5e echo alweer... en nog ben ik bang hahah terwijl afgelopen woensdag het hartje nog klopte bij de vk

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames die de 12 weken bereikt hebben gefeliciteerd.
    hier word het een rustig dagje, ik ga eigenlijk nergens heen, mischien moet ik nog even een paar uurtjes gaan werken maar dat hoor ik pas rond 2 uur.

fijne 2e paasdag.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina